کد خبر : 18899 / /
/

معرفی سیم awg و کاربرد آن

معرفی سیم awg و کاربرد آن

درباره کابل سیم awg چه می‌دانید؟ به طور کلی تمامی افرادی که در مشاغل مربوط به برق فعالیت دارند، می‌بایست همواره از جدیدترین تولیدات، در حوزه مطلع باشند تا برای اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک از تجهیزات ایمن و جدید استفاده نمایند. آشنایی با سیم awg نیز یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی است که افراد فعال در این حوزه شغلی می‌بایست داشته باشند. بنابراین اگر فعالیت شغلی شما هم برقکاری یا فروش تجهیزات مربوط به برقکاری است، به هیچ وجه ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

Awg یک سیستم اندازه‌گیری است!

جالب است بدانید که بر خلاف تصور عموم افراد awg نام یک کابل سیمی نیست، بلکه مخفف عبارتی است که برای اندازه گیری استاندارد سیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این معیار برای تشخیص قطر سیم‌های گرد و کابل‌ها بهره برده می‌شود، اما این تنها مزیت استفاده از سیستم اندازه گیری awg نیست. به طور کلی این تکنیک و معیار اندازه‌گیری کمک می‌کند تا اطلاعات زیر از سیم‌ها و کابل‌ها به دست آید:

  • دریافت اطلاعات فیزیکی کابل برق
  • بررسی میزان مقاوم بودن الکتریکی سیم‌ها
  • قطر استاندارد یا غیراستاندارد سیم

افزون بر این لازم است بدانید که در سیم awg هر چقدر میزان این معیار اندازه گیری کمتر باشد، سیم‌ها کلفت‌تر خواهند بود و متقابلاً هرچقدر میزان awg بیشتر باشد، سیم‌ها نازکتر می‌شوند. به همین جهت تولیدکنندگان انواع لوازم و تجهیزات برقی و برقکاری با همین معیار مناسب، سیم‌ها و کابل‌ها را تولید و عرضه می‌نمایند.

آشنایی با مهم‌ترین کاربرد سیم awg

طبیعتاً سیم و کابل‌هایی که بر اساس این نوع سیستم اندازه‌گیری طراحی و تولید شده‌اند با اهداف و مقاصد مهمی عرضه می‌شوند تا برای برقکاری‌های مطمئن و ایمن مناسب باشند. به همین دلیل با قاطعیت می‌توان گفت که کاربرد سیم awg بسیار زیاد می‌باشد، اما مهم‌ترین این کاربردها آن است که برای انتقال سیگنال می‌توان سیم کوچک، اما با عدد بزرگ را خریداری و مورد استفاده قرار داد. این نوع سیم‌ها که دارای مقاومت و قدرت بالایی هستند، موارد مصرف بسیار زیادی هم دارند. به طور مثال برای انتقال جریان برق می‌بایست از سیم‌های بزرگ با عدد کوچک استفاده شود که سیم‌های تولید شده با سیستم استاندارد awg بهترین انتخاب برای این امر خواهند بود.

سیم awg چند مدل دارد؟

کابل‌ها و سیم‌های awg با توجه به اصول و قوانین خاصی در ضخامت‌های کم و زیاد تولید می‌شوند تا برای به کاربردن در بخش‌های مختلف برقکاری مناسب باشند. بنابراین مدل های سیم awg بسیار زیاد خواهد بود و افراد متخصص در این زمینه می‌بایست تمامی اطلاعات موجود درباره ضخامت سیم و کابل را بدانند تا بتوانند به راحتی انتخاب و خرید نمایند. همچنین لازم به ذکر است که قیمت خرید این نوع سیم‌ها بسته به ضخامت و ویژگی‌هایی که دارند و با واحد متر تعیین می‌گردد، اما قیمت بالایی ندارند. به طور کلی خرید سیم awg که کاملاً استاندارد نیز می‌باشد، بهترین و معقولانه‌ترین خرید خواهد بود  که عموماً از سوی افراد متخصص در این زمینه پیشنهاد می‌شود.

اینترنتی و مقرون به صرفه خرید کنید!

اگر برای خرید تجهیزات برقکاری مورد نیاز خود می‌بایست سیم awg را نیز خریداری کنید، بهتر است به دنبال یافتن بهترین فروشگاه اینترنتی باشید که دارای فروش سیم AWG باشند؛ چراکه تجربه ثابت کرده است که خریدهای آنلاین مقرون به صرفه هستند. البته برای خرید مطمئن و رضایت بخش می‌بایست فروشگاه اینترنتی معتبر را بشناسید تا ضرر و زیان نبینید. از جمله فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش تجهیزات برقکاری و مدل های سیم awg فعالیت دارد، فروشگاه عصر آی تی در پاساژ امجد است که پس از سال‌ها تجربه و تلاش، امروزه حوزه فروش خود را به بستر اینترنتی نیز کشاند.

15

این مجموعه با راه‌اندازی سایت امکان دسترسی مشتریان از سراسر ایران به خود را فراهم نمود تا برای افزایش فروش مجموعه خود و خدمات رسانی به مشتریان مفید باشد. با کمک سایت فروشگاهی عصر آی تی می‌توانید با اطمینان خاطر سیم و کابل و... را خریداری کنید؛ چراکه این تیم تخصصی کاملاً معتبر هستند. پس آدرس http://it-times-store.com را برای تمامی خریدهای خود به خاطر داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که شما می‌توانید پیش از خرید اینترنتی خود از مشاوران و کارشناسان فروش سایت از طریق واتس آپ راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. پس بدون نگرانی از عصر آی تی خرید نمائید، زیرا این مجموعه کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.