کد خبر : 18782 / /
/

فروشگاه بزرگ انواع ورق، رول و لوبه پلکسی و پلی کربنات

فروشگاه بزرگ انواع  ورق، رول و لوبه پلکسی و پلی کربنات

 

پلاست رویال تولید کننده برتر انواع ورق ، میلگرد و لوله پلکسی گلاس همچنین رول وورق های پلی کربنات و پی وی سی در ایران میباشد . پلاست رویال فروشکا بزرگ انواع روق و لوله های پلی کربنات، پلکسی گلاس و پی وی سی میباشد که روزانه قیمت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

خدمات پلاست رویال محدود به فروش نمیشود، کاربران میتوانید برای مشاوره اجرای سقف کاذب و دیوار پوش با ما در ارتباط باشید

پلکسی گلاس(PMMA)

PMMA (Polymethyl methacrylate) یا اکریلیک، یک پلاستیک شفاف و مقاوم (رزین مصنوعی) است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد در انواع فعالیت های تبلیغاتی،ساخت ماکت،لوازم ازمایشگاهی و… مورد استفاده قرار می گیرد. پلی متیل متاکریلات یک جایگزین محکم و مقرون به صرفه برای شیشه است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. پلی متیل متاکریلات با نام های اکریلیک، پی  ام ام ای و پلکسی گلاس نیز شناخته می شود. پلاکسی گلاس اولین بار در سال 1893 توسط یک شیمیدان فرانسوی کشف شد، اما کاربردهای صنعتی آن تا سال 1993 چندان زیاد نبود.

پلاکسی گلاس دارای رنگبندی متنوعی است.البته تصور نکنید که این ماده، نرم است و به راحتی خم می شود! پلکسی گلاس  بسیار سخت بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. با توجه به نیاز خود در انواع زمینه های کاری مثل چاپ و تبلیغات مجاب به استفاده از ورق های اکرلیک هستید. بهترین نوع پلکسی گلاس را در انواع ورق، لوله و میلگرد از رویال پلاست بخواهید!

2

ورق پت

ورق PET که مخفف (پلی‌اتیلن ترفتالات) است یک ترمو پلاست رایج است که پایداری ابعادی بالا، استحکام مکانیکی عالی و مقاومت خوبی در برابر خزش ایجاد می‌کند. در برابر مواد شیمیایی مقاومت می‌کند، رطوبت بسیار کمی را جذب می‌کند و عایق الکتریکی خوبی است.

ورق پت  همچنین در کاربردهای سایش عملکرد خوبی دارد و دارای سطح سخت و سختی است که به‌راحتی قابل تراش و صیقل دادن است. معمولاً PET را در طیف وسیعی از قطعات مانند یاتاقان‌ها، چرخ‌دنده‌ها، دیسک‌های کنترل و عایق‌ها برای کاربردهای مهندسی برق تولید می‌کنیم. همچنین می‌توان آن را به درب مخزن، قطعات پمپ و نوارهای اصطکاک تبدیل کرد یا به‌عنوان مانع گاز استفاده کرد.

3

کاربرد ورق PET

پلاستیک PET سبک، محکم و مقاوم در برابر ضربه است. به دلیل جذب کم رطوبت، انبساط حرارتی کم و خواص مقاوم در برابر مواد شیمیایی، اغلب در ماشین‌آلات پردازش مواد غذایی استفاده می‌شود. نرم‌افزار PET Sheets شامل کاربردهای بسته‌بندی عمومی، اقلام لبنی و برنامه‌های بسته‌بندی مواد غذایی ترمو فرمینگ است.

ورق PET کارکردهای دیگری چون وکیوم کردن و در صنعت جعبه سازی استفاده می شود.برای روش‌های مختلف چاپ، به‌عنوان‌مثال، چاپ UV، افست و فلکسو مناسب است؛ بنابراین این ورق‌های PET در ایجاد محصولات مفید روزانه مفید هستند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.