کد خبر : 18722 / /
/

عمل بای پس معده بهتر است یا اسلیو

عمل بای پس معده بهتر است یا اسلیو

 

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که عمل بای پس معده بهتر است یا اسلیو معده. همراه شما هستیم.

مقدمه

شاید شما هم به بیماری چاقی مبتلا شده باشید و راه های زیادی را برای درمان این بیماری انتخاب کرده اید و از هیچ یک نتیجه ای نگرفته اید و به سراغ عمل های جراحی رفته باشید و با یک دو راهی مواجه شده اید و ندانید که عمل بای پس معده بهتر است یا اسلیو.

 ما در این مقاله سعی بر این داریم که شما را با این دو عمل جراحی آشنا سازیم و شما را در انتخاب بهترین راه، راهنمایی کنیم. در این راستا می توانید از تجربیات دکتر سلیمی بهره مند شوید. دکتر سلیمی، بهترین و معتبرترین متخصص انواع جراحی چاقی می باشد. لطفا تا انتهای این مقاله ، با ما همراه باشید.

عناوین مقاله:

عمل اسلیو معده چیست؟

عمل اسلیو معده برای چه افرادی مناسب است؟

عمل بای پس معده چیست؟

عمل بای پس معده برای چه افرادی مناسب است؟

بهترین پزشک و جراح برای عمل اسلیو و بای پس معده چه کسی می باشد؟

عمل اسلیو معده چیست؟

قبل از این که به این موضوع بپردازیم که عمل بای پس معده بهتر است یا اسلیو، لازم است که ابتدا با هر دو روش جراحی کمی آشنا بشویم.

شاید شما هم برای درمان چاقی خود به سراغ عمل های جراحی رفته باشید و با جراحی اسلیو معده مواجه شده اید. حال این سوال پیش می آید که کلمه اسلیو به چه معناست؟ کلمه اسلیو در واقع به معنای آستین است. در عمل اسلیو معده، با برداشتن قسمت زیادی از معده، معده به شکل یک آستین در می آید. این عمل باعث می شود که معده حجم و گنجایش بسیار کمی را به خود بدهد و مانع از پٌر خوری می شود و این عمل سبب رهایی از بیماری خطرناک چاقی خواهد شد.

عمل اسلیو معده برای چه افرادی مناسب است؟

حال که متوجه شدید که عمل اسلیو معده به چه معناست و چگونه انجام می گردد، نوبت به آن رسیده که بدانید این عمل را چه افرادی باید انجام دهند و یا برای چه افرادی مناسب است. این عمل برای افرادی مناسب است که بسیار پُرخوری می کنند و بدون در نظر گرفتن حجم معده خود به خوردن غذا مشغول می شوند. به عبارتی، عمل اسلیو بیشتر مناسب افراد حجیم خوار می باشد. حال متوجه شدید که این عمل را افرادی انجام می دهند که بسیار پٌرخوری، می کنند. این عمل برای این گونه افراد توصیه می شود.

11

عمل بای پس معده چیست؟

بعد ازاین که متوجه شدید که عمل اسلیو معده چیست و برای چه افرادی مناسب است، نوبت به آن رسیده که بفهمیم عمل بای پس معده چیست و برای چه افرادی مناسب است. عمل بای پس معده، در اصل عمل میانبُر زدن غذا به سمت روده است. در واقع معنی کلمه بای پس میانبُر زدن است که به خاطر شباهت بسیار زیاد بین این کلمه و این عمل جراحی، نام این عمل را بای پس معده نیز گذاشته اند. این عمل برای دو هدف مورد استفاده قرار می گیرد. اول این که حجم غذا خوردن کم شود و دوم این که جذب کالری و چربی کم شود و یا به کمترین حد ممکن برسد. این عمل موجب می شود که بیماری هایی مثل دیابت، فشار خون و آپنه خواب، به طور کامل درمان شوند و بدن سلامتی خود را به دست آورد. این عمل به این صورت انجام می شود که قسمتی از معده را برداشته و روده را به قسمت باقیمانده معده وصل می کنند و به این ترتیب این عمل انجام  می شود.

عمل بای پس معده برای چه افرادی مناسب است؟

عمل بای پس معده برای افرادی مناسب است که ریزه خوار هستند. حال شاید ندانید منضور از ریزه خوارها چه کسانی است؟ ریزه خوارها کسانی هستند که به جای خوردن وعده های غذایی، به خوردن تنقلاتی مانند چیپس، پفک و دیگر موارد مشغول هستند و چاقی آن ها به این دلیل است. به افرادی که سه وعده غذایی را کامل می خورند و پُرخوری می کنند و به علاوه به مصرف بیش از حد تنقلات و ریزه خواری می پردازند، ریزه خوار نیز می گویند. در واقع عمل بای پس معده برای این افراد مناسب است زیرا باعث می شود که غذا کمتر در معده بماند و به سرعت به سمت روده حرکت کند و دفع شود و این امر سبب می شود که بدن، کالری و چربی کمتری جذب کند و در نتیجه موجب تناسب اندام و رهایی از بیماری چاقی می گردد.

بهترین پزشک برای این عمل ها چه کسی است؟

برای این که بهتر متوجه شویم که عمل بای پس معده بهتر است یا اسلیو، باید به سراغ بهترین متخصص در این زمینه برویم و از ایشان در این خصوص اطلاعاتی کسب نماییم. حال که به طور کامل با این دو عمل آشنا شدید، نوبت به آن رسیده که به دنبال بهترین پزشک برای انجام یکی از این عمل ها باشیم. بهترین پزشک برای این عمل ها فردی است که به طور کامل تخصص داشته و از توان و قدرت بالایی در جراحی برخوردار است. فردی که تجربه زیادی کسب کرده و مهارت های بسیاری آموخته و سر و صدای زیادی در رسانه ها و فضای مجازی به پا کرده است. فردی که در تخصص عمل های چاقی، همه ایشان را می شناسد و بسیار معروف است. ما چنین فردی را می شناسیم و به شما این متخصص و استاد بزرگ را معرفی می کنیم. دکتر مهدی سلیمی، بهترین متخصص انواع جراحی چاقی در کشور که آوازه این پزشک بزرگ، در سراسر کشور پیچیده و از هر نقطه ای، برای درمان بیماری چاقی خود به این پزشک مراجعه می کنند. معمولا این پزشک بزرگ را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دیده اید و ایشان را تا حدی می شناسید. دکتر مهدی سلیمی بهترین متخصص برای انجام این جراحی است وعمل جراحی توسط ایشان را به همه مردم ایران توصیه می کنیم.

 12

نتیجه گیری

در این مقاله شما با عمل های اسلیو معده و بای پس معده آشنا شدید و دریافتید که عمل بای پس معده بهتر است یا اسلیو و به این نتیجه رسیدیم که عمل بای پس معده برای افراد ریزه خوار مناسب بود و عمل اسلیو معده برای افراد حجیم خوار؛ عمل اسلیو معده با برداشتن قسمت زیادی از معده انجام می شود و عمل بای پس معده با برداشتن قسمت بسیاری از معده و اتصال روده به بالای آن انجام می شد. البته که این دو روش جراحی، تفاوت چندانی ندارند و هدف هر دو رهایی از بیماری چاقی می باشد. در آخر شما را با بهترین پزشک جراح برای انجام هر یک از این دو عمل آشنا کردیم. دکتر سلیمی هدف خود را رهایی بیماران از بیماری بسیار خطرناک چاقی می داند و سخت می کوشد تا این مشکل بزرگ جامعه را ریشه کن کند. دکتر مهدی سلیمی بهترین متخصص جراح چاقی در کشور شناخته می شوند.

منبع

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.