کد خبر : 18665 / /
/

همراه مکانیک : شرایط استثنایی خرید خودرو بصورت اقساطی ؛ تحویل فوری بدون اتلاف زمان

همراه مکانیک : شرایط استثنایی خرید خودرو بصورت اقساطی ؛ تحویل فوری بدون اتلاف زمان
 

به نقل ار خبرگزاری ایلنا، اگر ذهن‌تان درگیر است که با توجه به وضعیت اقتصادی امروز چطور ماشین بخرید؟ آیا تا به خود بیایید و پول‌تان را برای خرید ماشین جمع کنید قیمت آن سر به فلک کشیده است؟ آیا به دنبال خرید اقساطی خودرو کارکرده هستید؟ شاید تصور کنید که فقط ماشین صفر را می‌توان قسطی خرید اما همراه مکانیک به تمام دغدغه‌های شما پاسخ داده است. شما می‌توانید ماشین مورد نظر خود را چه صفر و چه کارکرده به صورت اقساطی خریداری کنید. فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک همان اتفاق خوبی‌ست که دنبالش بوده‌اید.

خرید و فروش قسطی خودرو در همراه مکانیک به چه صورت است؟

اما چگونه می‌توان اقدام به خرید قسطی خودرو کرد؟ برای استفاده از طرح خرید ماشین قسطی شما باید حداقل نیمی از مبلغ خودرویی که می‌خواهید خریداری کنید را داشته باشید و نیم دیگر آن به صورت تسهیلات به شما داده می‌شود. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ اولیه برای استفاده از تسهیلات پنجاه میلیون تومان است. شما می‌توانید این تسهیلات را به صورت قسطی در ۱ سال، ۲ سال و یا ۳ سال پرداخت کنید. فاصله وصول چک‌های اقساط ۳ ماهه است.  خودرویی که برای خرید انتخاب می‌کنید باید چه شرایطی داشته باشد؟

5

برای استفاده از این طرح خودرویی که انتخاب می‌کنید اگر داخلی باشد، باید سال ساخت آن بعد از ۱۳۹۵ باشد و میزان کارکرد آن حداکثر ۱۰۰ هزار کیلومتر باشد. اما اگر خودروی انتخابی شما وارداتی باشد باید سال ساخت آن بعد از ۲۰۱۵ بوده و حداکثر کارکرد آن ۱۲۰ هزار کیلومتر باشد.

چطور می‌توان از این تسهیلات بهره برد؟

برای دریافت این تسهیلات به چک صیادی نیاز دارید. لازم به ذکر است که برای سقف مشخصی از تسهیلات نیازی به ضامن نیست اما اگر میزان تسهیلات مورد نیاز شما بیش از این سقف باشد به ضامن نیز نیاز دارید. به طور کلی شرایط دریافت تسهیلات برای مبالغ مختلف به شرح زیر است:

  • اگر مبلغ مورد نیاز شما تا ۱۰۰ میلیون تومان باشد نیاز به چک صیادی دارید بدون نیاز به ضامن.
  • اگر مبلغ مورد نیاز شما بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان باشد نیاز به یک ضامن و چک صیادی دارید.
  • اگر مبلغ تسهیلات مورد نیاز شما بین ۵۰۰ تا ۱ میلیارد تومان باشد، نیاز به وثیقه ملکی دارید. لازم به ذکر است که ملک باید داخل شهر و بلامعارض باشد.

توجه داشته باشید که این طرح در حال حاضر در تهران و کرج امکان‌پذیر است، اما افرادی که در شهرستان هستند نیز می‌توانند از این طرح استفاده کنند، فقط برای انجام کارهای نهایی خودرو باید ۳ روز کاری در تهران حضور داشته باشند.

چرا ماشین را از همراه مکانیک خریداری کنیم؟

سوالی که بسیاری از افراد از ما می‌پرسند این است که آیا باید ماشینی که می‌خواهیم خریداری کنیم را از همراه مکانیک بخریم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، شما می‌توانید هر جایی را برای خرید ماشین مورد نظر خود پیشنهاد کنید. خودرو مورد نظر شما توسط کارشناسان همراه مکانیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و در آخر ضمانت‌نامه فنی و بدنه روزه و کارت خدمات پس از فروش یک ساله به شما داده می‌شود. از این رو می‌توانید با اطمینان کامل و بدون دردسر اقدام به خرید قسطی ماشین مورد نظر خود کنید.

اما خرید قسطی خودرو با چه سودی انجام می‌شود؟ همان طور که گفتیم اقساط به صورت 12، 18 و 24 ماهه است و فاصله بین چک‌های وصولی، سه‌ماه یک‌بار می‌باشد. نرخ سود سالانه با توجه به مصوبات بانک مرکزی در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت خودروها در هر دو شیوه پرداخت نقدی و اقساطی تفاوتی ندارد، فقط برای گرفتن تسهیلات و خرید اقساطی خودرو  https://www.hamrah-mechanic.com/creditbuyrules/ مبلغی دریافت می‌شود.

برای استفاده از تسهیلات این طرح چیکار باید بکنیم؟

این طرح یک طرح فوق‌العاده است که تمام نگرانی‌های شما را برای خرید خودرو برطرف می‌کند. اگر تصمیم گرفته‌اید از این طرح استفاده کنید باید فرم درخواست خرید اعتباری را پر کنید، در اسرع وقت کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس می‌گیرند.

در نهایت استفاده از پلتفرم خرید خودرو همراه مکانیک فراموش نکنید!

 

برای اینکه از قیمت روز خودرو صفر و همچنین قیمت روز خودرو کارکرده اطلاع پیدا کنید سایت همراه مکانیک یک مرجع معتبر است که قیمت روز خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهد. همراه مکانیک یک پلتفرم آنلاین خرید و فروش خودرو است که قیمت روز انواع خودرو داخلی و وارداتی را با اطمینان در اختیار شما قرار می‌دهد. 

اگر می‌خواهید اقدام به خرید خودرو کنید اما به اندازه کافی پول ندارید، اگر نگران گران شدن خودرو هستید همراه مکانیک با ارائه تسهیلات به شما نگرانی‌های شما را برطرف کرده است. شما می‌توانید با این شرایط استثنایی اقدام به خرید اقساطی خودرو کنید و بدون اتلاف وقت ماشین مورد نظر خود را تحویل بگیرید. در صورتی که هرگونه سوال در مورد خرید اقساطی خودرو داشتید می‌توانید در قسمت ثبت نظر از ما بپرسید.

آدرس سایت : https://www.hamrah-mechanic.com

آدرس شرکت : تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک 56

شماره تلفن : 021-67632999

منبع: ایلنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.