کد خبر : 17410 / /
/

۴ کار دانشجویی ایده‌آل و پردرآمد

۴ کار دانشجویی ایده‌آل و پردرآمد

 

ورود به دانشگاه، سرآغاز فصل جدیدی از زندگی است. بدیهی است که هر تغییری در زندگی دغدغه­ها و مسئولیت­های جدیدی با خود به همراه دارد. دوران دانشجویی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

غالبا استقلال مالی، نخستین چیزی است که ذهن نودانشجویان را به خود معطوف می­کند. در نتیجه کارهای دانشجویی بسیار پرطرفدار‌اند.

اگر شما هم در دوران شیرین دانشجویی به سر می­برید و جویای کار هستید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب۴ مورد از بهترین کارهای دانشجویی را بررسی خواهیم کرد. همچنین با یکی از موسسات معتبر استخدام مترجم دورکار نیز آشنا خواهیم شد.  

مترجمی

اگر مهارت­های زبانی خوبی دارید، می­توانید به عنوان مترجم مشغول به کار شوید. یکی از مزایای این شغل این است که مترجمان معمولا به صورت دورکاری یا فریلنسری فعالیت می‌کنند. علاوه بر این، ترجمه می­تواند اطلاعات عمومی شما را نیز بالا ببرد.

از این گذشته، اگر به عنوان مترجم استخدام شوید و مطالب مربوط به رشته دانشگاهی­تان را ترجمه کنید، اطلاعات تخصصی‌تان نیز افزایش می‌یابد.

تدریس

حال که به دانشگاه راه پیدا کرده­اید، قطعا دروس مدرسه را با موفقیت پشت سر گذاشته­اید. پس چرا از این فرصت برای کسب درآمد استفاده نمی‌کنید؟

تدریس در آموزشگاه­ها یا حتی تدریس خصوصی، به شما کمک می­کند تا دانش­تان را فراموش نکنید. جدا از این­ها، معلمان از جایگاه اجتماعی خوبی نیز برخوردار هستند.

ویراستاری مقالات

ویرایش مقالات یکی دیگر از کارهای دانشجویی پرطرفدار است. اگر به عنوان ویراستار استخدام شوید و خوب عمل کنید، رفته­رفته پروژه­های بزرگتری به شما پیشنهاد می­شود. در نتیجه درآمدتان افزایش می‌یابد.

خوشبختانه کار در موسساتی که به استخدام ویراستار نیاز دارند، معمولا به صورت دورکاری است. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که ویراستاری آسیبی به وضعیت تحصیلی شما نمی‌زند.

تولید محتوا

این روزها تولید محتوا یکی از پرطرفدارترین کارهای فریلنسری است و مشتریان زیادی دارد. تولید محتوا، بیش از هر چیز به مهارت نویسندگی و جست و جو در منابع معتبر نیاز دارد.

یک محتوانویس، باید روان و خوانا بنویسد و با جست و جو در منابع مختلف، مطالب مفید پیدا کند. اگر این ویژگی‌ها را دارید، نیمی از راه تولید محتوا را طی کرده‌اید. البته «آشنایی با اصول سئو» نیز در آگهی‌های استخدام محتوانویس به چشم می‌خورد.

استخدام مترجم، محتوانویس و ویراستار در ترجمیک

حال که با بهترین کارهای دانشجویی آشنا شدید، احتمالا به فکر فعالیت در یکی از مشاغل هستید. خوشبختانه تعداد کارهای دانشجویی کم نیست. بنابراین احتمالا برای پیدا کردن کار دلخواهتان خیلی به زحمت نمی‌افتید.

با این حال، نکته حائز این است که با موسسه‌ای معتبر همکاری کنید. همکاری با موسسات معتبر به شما اطمینان می‌دهد که همیشه دستمزدتان را سر موقع دریافت خواهید کرد. ترجمیک یکی از این موسسات است.

ترجمیک از معتبرترین پلتفرم‌های آنلاین فعال در زمینه خدمات زبانی است. این پلتفرم، خدمات مختلفی ازجمله ترجمه، تولیدمحتوا، ویراستاری، گویندگی و... ارائه می‌کند. ترجمیک خدمات زبانی را در بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا ارائه می‌کند و در ۲۶ کشور مترجم و مخاطب دارد.

خبر خوب این که، ترجمیک برای تکمیل کادر مترجمان، محتوانویسان و ویراستاران خود به استخدام نیرو می‌پردازد. در ادامه شرایط استخدام مترجم، محتوانویس و ویراستار در ترجمیک را بررسی خواهیم کرد.

استخدام مترجم در ترجمیک

پیش از هر چیز باید بدانید که صفر تا صد مراحل استخدام در ترجمیک به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. کافیست به صفحه استخدام مترجم و تولیدکننده محتوا مراجعه و اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید.

فراموش نکنید که استخدام مترجم، محتوانویس و ویراستار در ترجمیک، به غیر از بارگذاری رزومه و تکمیل مراحل ثبت نام، مرحله دیگری نیز دارد. برای قبول سفارش در ترجمیک، پنل کاربری شما باید فعال شود. برای فعال شدن حساب کاربری، در آزمون‌های آفلاین شرکت کنید یا نمونه کارهایتان را ارسال کنید.

شرایط استخدام مترجم در ترجمیک

پس از آن‌که در ترجمیک استخدام شدید، تمام فعالیت‌هایتان به صورت دورکاری خواهد بود. البته واحد پشتیبانی ترجمیک به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات احتمالی شما خواهد بود. برای تماس با واحد پشتیبانی با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید.

2

علاوه بر این داشتن مدرک مترجمی، از شرایط استخدام مترجم در ترجمیک نیست. شما با هر مدرک تحصیلی می‌توانید فرم استخدام مترجم را پر و شروع به کار کنید. 

استخدام مترجم انگلیسی در ترجمیک

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که استخدام مترجم در ترجمیک تنها به زبان انگلیسی محدود می‌شود؟ خیر. علاوه بر مترجمان انگلیسی، مترجمان سایر زبان‌ها نیز می‌توانند در ترجمیک به عنوان مترجم استخدام شوند.

ترجمیک روزانه سفارش‌های زیادی ثبت می‌کند. تاجایی‌که طی تنها ۵ سال فعالیت، بیش از یک میلیون سفارش ثبت کرده است. بنابراین، مترجمان سایر زبان‌ها نیز همچون مترجمان زبان انگلیسی، همیشه پرکار خواهند بود.

استخدام مترجم متون تخصصی در ترجمیک

ترجمه تخصصی، یکی دیگر از خدمات ترجمیک است. بنابراین چنانچه در رشته خاصی تحصیل کرده‌اید، می‌توانید سفارش‌های ترجمه تخصصی ترجمیک را برعهده بگیرید.

آموزش تولید محتوا در دبستان ترجمیک

چنانچه قصد دارید در تیم تولید محتوای ترجمیک فعالیت کنید ولی با اصول سئو آشنایی ندارید، نگران نباشید. با ثبت نام در دبستان ترجمیک می‌توانید به دوره رایگان تولید محتوا دسترسی پیدا کنید. این دوره اصول اولیه تولید محتوا و سئو را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از شرکت در این دوره، آمادگی خوبی برای پذیرفتن سفارش‌های تولید محتوا پیدا خواهید کرد.

برای شرکت در این دوره و سایر دوره‌های آنلاین، به صفحه دبستان ترجمیک مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مطلب با برخی از ایده‌آل‌ترین کارهای دانشجویی غیرحضوری که با برنامه درسی شما تداخل نخواهند داشت، آشنا شدیم. همچنین شرایط استخدام مترجم، محتوانویس و ویراستار در ترجمیک را بررسی کردیم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.