کد خبر : 17132 / /
/

زندگی‌نامه و بررسی آثار یوسف زمانی

زندگی‌نامه و بررسی آثار یوسف زمانی

زندگی‌نامه و بررسی آثار یوسف زمانی

امروزه خواننده‌های جدیدی پا به عرصه موسیقی گذاشته‌اند که یکی از خواننده‌های محبوب این روزها یوسف زمانی است. این خواننده جوان در تاریخ 14 تیر ماه سال 1371 در شهر تهران متولد شد و تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی شروع کرد، اما پس از گذشت مدت‌زمانی متوجه شد که به این رشته علاقه‌ای ندارد و به‌همین‌دلیل از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد و وارد رشته استودیو شد.

شرایط زندگی خصوصی یوسف زمانی

شروع خوانندگی این خواننده به دوران دبیرستان او برمی‌گردد. او در این دوره خواندن را شروع کرد و مورد حمایت و تشویق دوستان خود قرار گرفت و همین موضوع باعث شد جرقه‌ی فعالیت در این زمینه در ذهن یوسف زمانی شکل گیرد. البته لازم است بدانید که خانواده این خواننده در ابتدا مخالفت شدیدی نسبت به ورود فرزند خود به دنیای موسیقی داشتند، اما این مخالفت‌ها روی تصمیم خواننده کشورمان تاثیر نداشت و او توانست با تلاش‌های‌ زیاد به موفقیت در این عرصه برسد.

اولین اثر هنری این خواننده زمانی پخش شد که او در دوران سربازی بود و به یک برنامه‌ی زنده تلویزیونی دعوت شد. این دعوت و دیده شدن یوسف زمانی در تلویزیون باعث شد که خانواده او نیز دست از مخالفت‌های خود بردارند و متوجه شوند که فرزندشان در عرصه موسیقی استعداد دارد. این خواننده اکنون در استودیو شخصی خود مشغول به فعالیت است و تلاش می‌کند که کارهای دلنشینی را برای شما هواداران بسازد.

وضعیت تاهل یوسف زمانی

در رابطه با وضعیت تاهل یوسف زمانی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و این خواننده در فضای مجازی نیز اطلاعاتی در این‌باره منتشر نکرده است، اما طبق خبرها و شنیده‌ها این خواننده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. همچنین تابه‌حال درباره‌ی تصمیمی که برای آینده و ازدواج دارد نیز چیزی نگفته است.

اخلاق و رفتار یوسف زمانی

یوسف زمانی تابه‌حال مصاحبه‌های بسیاری را انجام داده است و در این گفت‌وگوها به این موضوع اشاره کرده که شخصیت شوخی دارد و معتقد است که در این دنیا که عمر آدم‌ها به‌ هیچ چیزی متصل نیست، باید خودش و اطرافیانی که دارد را به یک خنده دورهم دعوت کند. همچنین این خواننده محبوب می‌گوید که آدم خونسردی است و به‌ندرت عصبی می‌شود، اما زمانی که عصبی می‌شود، به‌سختی توانایی کنترل خود را دارد و همین موضوع باعث اذیت او شده است و تصمیم دارد روی این مشکل خود کار کند تا آن را برطرف سازد.

این خواننده در صحبت‌های خود به علایقی که دارد نیز اشاره کرده است. رنگ آبی از جمله رنگ‌های موردعلاقه او به‌شمار می‌آید و معتقد است که این رنگ باعث آرامش او می‌شود. از میان بازیگران ایرانی، فرهاد اصلانی و از میان بازیگران خارجی به تام هاردی علاقه دارد. همچنین این خواننده از انجام فعالیت‌های ورزشی نیز لذت می‌برد و تصمیم دارد ورزش فیتنس را به‌صورت کاملا حرفه‌ای دنبال کند.

شباهت صدای یوسف زمانی به مرتضی پاشایی

یکی از نکته‌های جالب و عجیب که درباره‌ی یوسف زمانی بارها به گوش رسیده، شباهت صدای این خواننده با مرتضی پاشایی است. این موضوع به‌قدری واضح است که شما با گوش دادن به چند ثانیه از صدای او متوجه چنین موضوعی خواهید شد. حال از آنجایی که مرتضی پاشایی یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های کشور ما است و چند سالی می‌شود که بین ما حضور ندارد، شباهت صدای یوسف زمانی به صدای او باعث برانگیخته شدن احساسات هواداران شده و آن‌ها علاقه‌ی بسیاری به گوش دادن موسیقی‌های این خواننده نشان داده‌اند.

رسیدن به شهرت

این خواننده عزیز کشورمان تابه‌حال قطعات مختلفی را آماده و منتشر کرده است، اما نقطه عطف فعالیت او را می‌توان مربوط به انتشار قطعه‌ای به نام «زخم عاشقی» که در مهر سال 1395 منتشر کرد دانست. پس از انتشار این قطعه توجه بسیاری از طرفداران موسیقی به این خواننده جلب شد و اکنون قطعه‌های مختلفی از این خواننده بین طرفداران محبوب است و در جمع‌ها و دورهمی‌های خود به آن‌ها گوش می‌دهند.

 

آثار محبوب یوسف زمانی

آثار مختلف و بسیار زیادی از این خواننده تا به امروز منتشر شده است و از جدیدترین آهنگ‌های یوسف زمانی می‌توان به آهنگ‌هایی چون «جات وسط قلبمه»، «کار عشقه»، «مثل پروانه» و «چشم‌انداز تهرون» اشاره کرد. البته علاوه‌براین موارد، قطعات دیگری نیز منتشر شده است. در ادامه لیستی از دیگر آهنگ‌های این خواننده نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که شما می‌توانید به آن‌ها گوش دهید و خاطرات لذت‌بخشی را برای خود بسازید.

  • ابرو کمون
  • پریزاد
  • کافه
  • روزای رویایی
  • سوت و کور
  • آرامش
  • ضربان قلبم
  • دوباره پاییز
  • اتفاقی
  • رسمای روزگار
  • حاکم شهر دلم

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.