کد خبر : 16699 / /
/

شرکت حسابداری سیستم حساب

شرکت حسابداری سیستم حساب

 

 

شرکت حسابداری سیستم حساب ارائه دهنده خدمات حسابداری مشاوره مالیاتی و مشاوره مالی می‌باشد در که در جهت پیشبرد سطح شرکت شما در زمینه حسابداری فعالیت میکند.

در چنین شرایطی شما بدون اینکه درگیر استخدام حسابدار بشوید و بعد از استخدام حسابدار آن شخص توانایی های لازم و مورد نیاز شما را داشته باشد و یا اینکه بخواهید به طور دائم بخش حسابداریتان را مدیریت کنید می توانید از انجام صحیح و دقیق امور حسابداری خود توسط یک شرکت حسابداری معتبر اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از مزیت های شرکت حسابداری نسبت به استخدام حسابدار این است که شما افراد با تجربه تر و متخصص تر را با هزینه ای برابر یا گاهی اوقات کمتر از استخدام یک حسابدار به خدمت می گیرید و همچنین نظم و هماهنگی بیشتری را نیز احساس میکنید و همچنین از بابت انجام کار خاطرتان کاملا آسوده است.

در یک شرکت حسابداری به دلیل تخصصی کار کردن روی حسابداری و ایجاد سیستم های کنترل داخلی حسابداری و نظارت مدیران ارشد مالی احتمال خطا و اشتباه بسیار پایین است. فرآیند استخدام حسابداران در یک شرکت حسابداری بسیار پیچیده تر از استخدام حسابدار در یک شرکت غیر حسابداری است زیرا یک حسابدار در یک شرکت حسابداری باید توانایی های زیادی را داشته باشد.

4

وظایف یک شرکت حسابداری چیست؟

یک شرکت حسابداری می‌تواند طیف بسیار گسترده‌ای از خدمات مالی، مالیاتی و حسابداری را با توجه به نیاز و خواسته شما ارائه دهد و متناسب با زمان و هزینه و شرایط شما این خدمات را کم یا زیاد کند. این انعطاف پذیری بخشی از ویژگی های یک شرکت حسابداری می باشد.

با توجه به اینکه امور مالی بخشی جدا نشدنی از هر کسب و کاری می‌باشد و طبیعتا هر فعالیت اقتصادی به آن نیاز دازد لذا لازمه پیشرفت هر شرکت و سازمانی به طور مستقیم به عملکرد بخش مالی آن وابسته است و از مسائل تاثیر گذار در هر سیستمی می‌باشد. لزوم کارکرد صحیح هر سیستمی عملکرد درست تمامی بخش‌های آن می‌باشد که یکی از بخش‌های مهم آن بخش حسابداری می‌باشد. مدیران همواره تلاش می‌کنند تا تمامی بخش به صورت هماهنگ و یکپارچه به درستی وظایف محوله را انجام دهند که این  امر در نهایت منجر به پیشرفت کلی شرکت یا سازمان مورد نظرشان می‌شود.

حسابداری را می‌توان از دغدغه‌های همیشگی سازمان‌ها و شرکت‌ها دانست که مدیران با راه‌های مختلف سعی در مدیریت صحیح این امور مالی و حسابداری مجموعه شان داشته‌اند. اگر این بخش حسابداری به درستی مدیریت نشود یا درست کار نکند می‌تواند آسیب زیادی به شرکت شما بزند و حتی در مواردی آینده آن را با چالش‌های جدی مواجه کند و تمام زمان و هزینه شما را هدر بدهد.

یک شرکت حسابداری مجموعه‌ای از حسابدارن ارشد و مدیران مالی و متخصصین متعهد و مجرب است که می‌توانند با تکیه بر تجربه و تخصص خود که زیر نظر هیئت مدیره‌ای که به طور کامل از حسابداران ارشد و خبره است، فعالیت کنند و بر کلیه فعالیت‌هایشان نظار‌ت‌هایی مداوم می‌شود.

یک شرکت حسابداری مجموعه زیادی از کارفرمایان با نیازهای گوناگون دارد که هر کدام مسائل و مشکلات مختص به خود را دارند و درصدد رفع آن هستند همین امر سبب میشود که با چالش‌هایی که در شرکت یا سازمان خود با آن روبرو می‌شود برای یک شرکت حسابداری جدید نباشد و برای آن راه حل‌هایی مفید و بهینه داشته باشد.

بنابراین یک شرکت حسابداری می‌تواند طیف بسیار گسترده‌ای از خدمات مالی و حسابداری را با توجه به نیاز و خواسته شما ارائه دهد و متناسب با زمان و هزینه و شرایط شما این خدمات را کم یا زیاد کند به زبان ساده‌تر شما همواره و با هر شرایطی می‌توانید با یک شرکت حسابداری خوب وارد قرارداد شوید. تنها موضوعی که در این بین اهمیت دارد انتخاب صحیح شرکت حسابداری است.

5

یک شرکت حسابداری چه خدمات حسابداری را ارائه می دهد؟

هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیت و شرایط خود به خدمات حسابداری گوناگونی نیاز دارد. هر کسب و کار و فعالیت اقتصادی می تواند جهت انجام امور مالی خود به استخدام حسابدار مبادرت ورزد و یا با یک شرکت حسابداری قرارداد منعقد نماید.

بر خلاف تصور عموم که با استخدام حسابدار پاره وقت می توانند بر مشکلات حسابداری خود فائق آیند و به کارهای خود نظم بیشتری بدهند اما چنین نیست و در بیشتر مواقع استخدام حسابدار با چالش های گوناگونی همراه بوده است. اصلی ترین مشکل هماین است که بارفتن حسابدار فعالیت های مالی شما آسیب می بیند.

در صورت عقد قرارداد با یک شرکت حسابداری معتبر کلیه خدمات حسابداری مورد نیاز شما توسط یک تیم خبره و با تجربه به انجام می رسد که استخدام و عزل حسابداران مختلف تاثیری در عملکرد امور مالی شما نمیگذارد.

در صورتی که انجام خدمات حسابداری خود را به تیم متخصص و با تجربه شرکت حسابداری سیستم حساب بسپارید میتوانید خیال خود را از بابت انجام دقیق و صحیح امور مالیتان راحت کنید.

6

در سیستم حساب چه خدمات حسابداری را ارائه می دهیم؟

-تنظیم و ارائه اظهار نامه ارزش افزوده و اظهارنامه عملکرد

-تنظیم و ارائه صورت معاملات فصلی (معاملات فصلی خرید و فروش ماده ۱۶۹)

-تنظیم و ارائه لیست بیمه حقوق و دستمزد و ارسال به موقع آن

-تحریر و پلمپ دفاتر قانونی

-تهیه صورت های مالی و ارائه گزارشات مدیریتی

-تهیه گزارشات بهای تمام شده

-تهیه و تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی

-مشاوره مالی و مالیاتی

-مشاوره اخذ تسهیلات بانکی و همچنین سرمایه گذاری

- و سایر خدمات حسابداری مورد نیاز شما که می تواند در جهت رشد و پیشرفت کسب و کار شما مفید واقع شود.

مزیت خدمات حسابداری شرکت حسابداری سیستم حساب

متخصصین ما در سیستم حساب انواع مشاوره های مختلف را برای بهبود کسب و کار شما ارائه می دهند که شامل مشاوره های مالی و مالیاتی است. همچنین ما به شما مشاوره و راه حل های مفیدی در خصوص رفع بند های گزارش حسابرسی می دهیم. مشاوره در خصوص پیاده سازی کنترل های داخلی متناسب با عملکرد و محیط شرکت شما از دیگر مواردی است که شامل خدمات حسابداری تیم سیستم حساب می شود. همچنین می توانید از سایر خدمات حسابداری ما به صورت دائم و در هر ساعت از شبانه روز بهره مند شوید. ما  در سیستم حساب خود را از کارفرمایان جدا نمیبینیم بلکه بخشی از مجموعه شما خود  را تلقی میکنیم و دلسوزانه همراه با تخصص و تبحر در کنارتان هستیم.

 

ما در شرکت حسابداری سیستم حساب گزارشات شما رو در کمترین زمان ممکن و با بالاترین دقت ارائه می دهیم. از آنجا که در هر کاری اشتباه بخشی جدا ناپذیر میباشد اما ما در شرکت حسابداری سیستم حساب با رعایت کامل پروتکل های حسابداری و مدیریتی این امر را به خوبی مدیریت کرده ایم و بر این چالش پیروز شده ایم.

مزیت خدمات مالیاتی شرکت حسابداری سیستم حساب

قوانین مالیاتی کشور ما و اینکه با توجه به سیاست های کلان کشور وابستگی به نفت امور مالیاتی از اهمیت برخردار است به هر حال کلیه مودیان و مشمولان مالیاتی باید اظهارنامه های مالیاتی خود را در زمان مقرر تنظیم کنند و همراه با تمامی اسناد و مدارک خود به مجری این امر که سازمان امور مالیاتی است تحویل دهند مودیان مالیاتی باید دفاتر قانونی خود را که دفتر روزنامه ، دفتر کل ، دفتر دارایی و دیگر دفتر های قانونی خود را با دقت  تنظیم کرده و کاملا خالی از اشکال آن را ارسال نمایند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.