کد خبر : 16491 / /
/

بررسی انواع تابلو مغازه مدرن و جدید

بررسی انواع تابلو مغازه مدرن و جدید

 

بیشتر اشخاص، هر روز به صورت آگاه یا ناخودآگاه، انواع تابلوهای مغازه تبلیغاتی را سر درب مکان های تجاری و یا مغازه ها می بینند. این تابلوها که در انواع و مدل های مختلفی ساخته می شوند، به توضیح خدمات فروشنده و برند مورد نظر می‌پردازند و دلیلی قاطع بر رونق کسب و کار و درآمد زایی بیشتر خواهند بود.

ویژگی های یک تابلو مغازه تبلیغاتی مدرن

با پیشرفت تکنولوژی، تابلوهای مغازه نیز تغییر کرده اند و روز به روز متدهای جدیدی وارد صنعت تابلو سازی شده‌ است، که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. از مهم ترین قابلیت های یک تابلو مغازه مدرن، مسئله نورپردازی آن است که با به کار بردن لامپ های LED وSMD در تابلو، آن را درخشان تر می کند و کسب و کاری فعال را به مشتریان معرفی می نماید.

 به دلیل استفاده از مواد مناسب در مراحل ساخت، علاوه بر جذابیت، دوام و ماندگاری تابلو بالا می رود و در شرایطی مانند برف، باران، ضربه، پوسیدگی، آتش‌سوزی و ...، استقامت بیشتری پیدا می کند. مسئله دیگر هزینه تابلو است. هر تابلویی که با کیفیت تر باشد، طبیعتاً قیمت بالاتری هم دارد، و باید این را مد نظر داشته باشید که کیفیت بالا باعث می شود که این تابلو ها احتیاجی به تعویض زود هنگام نداشته باشند.

جدید ترین انواع تابلوهای مغازه تبلیغاتی

تابلوهای مغازه مدرن، می توانند تأثیرات مثبتی بر ذهن مخاطبین داشته باشند. عابرین با مرور زمان نسبت به تابلوهای یکنواخت بی تفاوت می شوند. شرایط مختلفی از جمله: جنس تابلو، ابعاد تابلو، مواد به کار برده شده در قسمت های گوناگون تابلو، طول عمر و دوام تابلو و ... موجب می شوند تا انواع جدید تابلوهای مغازه جذابی ساخته شوند، برای اینکه یک تابلو مغازه متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید اول باید با انواع آن آشنا شوید. سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود تابلو مورد نظرتان را انتخاب کنید‌ که عبارتند از :

تابلو مغازه چلنیوم پانچی

چلنیوم پانچی یکی از جدیدترین تابلوهای مغازه است که مورد استقبال مشتریان زیادی قرارمی گیرد. تابلوساز در این مدل، هیچ محدودیتی برای پیاده سازی سلیقه مشتری ندارد و به همین دلیل این تابلو، دوستداران بسیاری دارد. تابلو چلنیوم پانچی حروف برجسته، اشکال مختلفی از جمله ستاره‌ای، دایره‌ای و یا شکل های دیگر دارد که بر روی پلکسی گلس برش داده می شود و بعد از نورپردازی، انعکاس نوری جذابی پیدا می کند که در گرایش مخاطب مؤثراست.

تابلو مغازه استیل رینگی

حروف در این تابلو به شکل رینگی ساخته می شوند تا تابلوساز بتواند داخل آن ها را با پلکسی گلس پر کند. مقاومت بالا و عدم جذب آلودگی و سازگاری با هر نوع اقلیمی از ویژگی های منحصر به فرد این تابلو است.

 تابلو  مغازه سه بعدی

یکی از برترین تابلو مغازه که زیبایی بسیاری دارد و مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است، تابلو سه بعدی است. حروف در این تابلو از جنس آلومینیوم و به صورت برجسته ساخته می شوند و به سادگی می توان طرح های گوناگون سه بعدی را روی آنها پیاده کرد. از مهم ترین ویژگی های این تابلو می توان به طول عمر و دوام بالا اشاره کرد.

5

تابلو مغازه استیل نوراندریک

این تابلو را بک لایت نیز می نامند، زیرا حروف استیل در تابلو نوراندریک، نمی‌تواند نورپردازی از روبرو داشته باشد. بهترین راه نورپردازی در این تابلو بوسیله SMD های بلوکی است که در پشت حروف برجسته انجام می‌شود و باعث درخشندگی نور، حتی در قسمت پشتی حروف استیل می‌شود که جذابیت تابلو را چند برابر می کند.

تابلو مغازه لاس وگاسی

 نام دیگر تابلو لاس وگاسی، تابلو لامپی یا تابلو لترلایت است که گزینه مناسبی برای تبلیغ شغل به شمار می رود و سر درب مغازه ها یا فضای داخلی آنها نصب می شود. لامپ های مورد استفاده در این تابلو، ادیسونی یا فلامینتی هستند و طریقه نور پردازی نیز به گونه های مختلفی در این تابلو انجام می‌شود.

تابلو مغازه پولکی

این تابلو برای رونق کسب و کار شما گزینه بسیار خوبی است. تابلوسازان با کنار هم گذاشتن پولک ها به صورت پیکسل، زمینه عالی و درخشانی را به وجود می‌آورند. این پولک ها می توانند به اشکال هشت ضلعی، دایره، مستطیل یا مربع جاسازی شوند. موج پولک ها به وسیله باد، رقص نور چشم گیری دارند و همچنین زمینه ای آیینه ای شکل و سه بعدی را برای بیننده ایجاد می کنند.

تابلو مغازه چوبی ترموود

یکی دیگر از جدیدترین تابلوهای فروشگاهی، تابلو ترموود است که از چوب ساخته می‌شود و به دلیل مقاومت زیاد برای استفاده در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع این تابلو زیاد است و اصولاً به صورت نیم سوز، کاربرد دارد که همین امر باعث خلق تابلوی جذاب می شود.

6

کدام تابلو مغازه پر طرفدار است؟

اگر می خواهید یک تابلوی شیک و جذاب را برای مغازه خود سفارش دهید، حتماً به سلیقه مشتریانتان اهمیت بدهید. اگر مشتریان کسب و کار شما، افرادی با سن بالا هستند، تابلوهای ساده، نظیر: تابلو چلنیوم ساده یا تابلو با نمای ترموود، بهترین گزینه هستند. اگر شما کافه دار یا رستوران دار هستید، حتماً تابلویی انتخاب کنید که جوان پسند و هیجان انگیز باشد که در این مورد می توانید از تابلو های خاصی، مثل: تابلو چلنیوم فول کالر، تابلو سه بعدی، تابلو الماسی و... استفاده کنید. تابلو مغازه بسیار در جذب مشتری موثر است و باید به آن توجه ویژه داشته باشید. تابلو سر در مغازه با تابلو تبلیغاتی مغازه متفاوت است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.