کد خبر : 16377 / /
/

وام سهام های طرح توانمند سازی ارتش و شرایط استفاده از آن

 وام سهام های طرح توانمند سازی ارتش و شرایط استفاده از آن

 

 

بنیاد تعاون ارتش برای کارکنان خود طرح توانمندسازی را اجرا کرده است تا کارکنان خود با خرید سهام واحدهای این پروژه، صاحب ملک شوند. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بدون ریسک و مطمئن هستید تا پایان با ما همراه باشید تا شما را با قیمت و نحوه استفاده از وام سهام‌های طرح توانمندسازی ارتش آشنا کنیم.

شرایط دریافت وام های طرح توانمند سازی ارتش

برای خرید این سهام‌ ها وام ‌هایی در نظر گرفته شده است که خرید را برای کارکنان راحت ‌تر می‌کند. برای خرید سهام‌ های ۲۰ متری باید ۳۰ میلیون تومان به صورت نقد واریز شود و ۷۰ میلیون باقی مانده به صورت یک وام از حقوق کارکنان کسر شود.

برای سهام ‌های ۵۰ متری که مبلغ کل آن ۲۵۰ میلیون است، باید ۱۴۵ میلیون تومان به صورت نقد توسط خریدار واریز شود و مبلغ باقی مانده یعنی ۱۰۵ میلیون تومان به صورت اقساط ماهیانه به مبلغ ۱۲۵۰۰۰۰ تومان از حقوق فرد خریدار کسر گردد.

4

سهام ‌های طرح توانمندسازی ارتش در منطقه ۲۲ تهران

بنیاد تعاون ارتش برای کارکنان ارتش که بالای ۱۵ سال سنوات دارند، طرح توانمند سازی ارتش را اجرا کرده تا با خرید میزان سهم ‌های متفاوت فرصت خانه دار شدن و سرمایه‌گذاری مطمئن در یکی از بهترین منطقه ‌های تهران را داشته باشند.

در این طرح سهام‌ ها به صورت ۲۰ متری و ۵۰ متری به فروش می‌رسند که برای خرید آن ها، شرایط کارکنان اعم از میزان سنوات و شرایط آن سنجیده می‌شود.

قیمت سهام‌ های طرح توانمندسازی ارتش در منطقه ۲۲ تهران

قیمت سهام ‌های طرح توانمند سازی ارتش به ازای هر متر ۵ میلیون تومان است که برای سهام ‌های ۲۰ و ۵۰ متری این قیمت صدق می‌کند. از جمله مزیت ‌های دیگر کارکنان و خریداران می‌توانند این مبلغ را از حقوقشان به صورت ماهیانه پرداخت کنند.

5

خرید و فروش پهنه E چیتگر یا طرح توانمندسازی ارتش

واحد ها و سهام ‌ها در زمان پذیره‌نویسی به کارکنان با سابقه ی بالای ۱۵ سال این ارگان تعلق می‌گیرد. که افراد در بازه‌های زمانی مختلف می‌توانند سهام ‌های خود را بفروشند و یا نگه دارند.

از آنجایی که در ابتدا باید یک مبلغ را به عنوان واریزی اولیه پرداخت کنند، در زمان فروش سهام‌ها این مبلغ باید به فروشنده پرداخت شود. همچنین مبلغی به درخواست فروشنده مانند حق امتیاز که کاملا بین فروشنده و خریدار توافقی است، باید پرداخت شود.

پرداخت اقساط وامی که برای سهام‌ ها در نظر گرفته شده است، به عهده خریدار است که اگر ارتشی باشد، می‌تواند آن را به صورت ماهیانه پرداخت کند اما اگر فردی غیر نظامی باشد باید این مبلغ را به فروشنده پرداخت نماید.

پهنه E یا طرح توانمندسازی ارتش همانند پهنه A چیتگر و پهنه B چیتگر زیر نظر بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت است؛ پهنه A مناسب برای افرادی است که به دنبال متراژهای کوچک هستند و همچنین موقعیت مکانی خوب برای‌شان شرط است. داشتن سهام از واحد های پهنه E با موقعیت مکانی که دارد، یک فرصت بی‌نظیر است پس سعی کنید که آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت در نظر بگیرید و کمتر به فکر فروش آن ‌ها باشید، اما اگر چنین قصدی دارید، حتما از نظر کارشناسان و مشاوران در این زمینه کمک بگیرید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.