کد خبر : 16126 / /
/

معرفی اولین پلتفرم برون‌سپاری کسب‌وکار

معرفی اولین پلتفرم برون‌سپاری کسب‌وکار

 

در ابتدا پلتفرم برون‌سپاری کسب‌وکار و اهمیت برون‌سپاری کردن یک کسب‌وکار رو بررسی می‌کنیم و به صاحبان کار و مدیران شرکت‌ها مزایا و معایب استفاده از برون‌سپاری رو آموزش می‌دهیم.

برون‌سپاری کسب‌وکار چیست؟

در دنیای مدرن امروز شغل‌های تخصصی زیادی وجود دارند که با توجه به دامنه گستردگی هر بخش قابلیت‌های برون‌سپاری در این شغل‌ها کم‌وزیاد می‌شوند.

به‌عنوان مثلاً اگر یک شرکت تولیدی دارید می‌تواند قسمتی از فرآیندهای حمل‌ونقل خودتان رو به شرکت‌های باربری منتقل کنید و برون‌سپاری کنید.

در این فرآیند تمام پیگیری‌های قسمت باربری و ارسال مرسولات شما توسط یک قرارداد به شرکت ثالث محول می‌شود و از هزینه‌ها و دغدغه‌های شما در این زمینه کاسته خواهد شد.

درواقع به زبان ساده سپردن قسمتی از وظایف هر مجموعه به افراد یا شرکت‌های حقیقی و حقوقی خارج از مجموعه شما تحت یک قرارداد را برون‌سپاری میگویند.

برون‌سپاری کسب‌وکار اگر به سیستم سازی داخلی شما و ساختارهای داخلی آسیب وارد نکند قطعاً یکی از بهترین روش‌های پویاسازی کسب‌وکار شما خواهد بود.

کسب‌وکار های آنلاین با یک نخ تسبیح به با کارکنان و مشتریان خود در ارتباط هستند به نام اینترنت. در هر مکان و فضایی که کارکنان و مشتریان قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشند به‌راحتی می‌توان اتصال را برقرار کرد در تجربه 2 سال اخیر در دورکاری کارکنان این امر به‌خوبی برای کسب‌وکارهای اینترنتی ثابت شد که می‌توان قسمتی از کسب و کار خودشان را که نیاز به مراجعه حضوری ندارد را برون‌سپاری یا دورکاری کنند.

این اتفاق منجر به کاهش هزینه‌های مجموعه‌ها بخصوص در اوایل کار می‌شود.

اولین پلتفرم برون‌سپاری کسب‌وکار یا تودی چیست؟

تودی در 4 سال اخیر با شعار اولین پلتفرم برون پساری کسب و کار چندین خدمت رو به کارفرمایان خودش به‌صورت دورکاری اراده می‌کند. در تمامی این خدمات نیاز به حضور پر نسل در مجموعه شما نیست و این امر منجر به کاهش هزینه کارکنان، هزینه‌های جانبی حضور کارکنان در مجموعه شما مانند فضای اشغال‌شده هزینه‌های آب برق اینترنت و... و همچنین مشکلات حذف مشکلات مربوط به بیمه پرسنل است.

تودی خدمات موردنیاز شما درزمینهٔ به‌روزرسانی کسب‌وکار سنتی به کسب‌وکار آنلاین را از صفر تا صد بر عده گرفته و از روز آغاز یعنی طراحی سایت تا توسعه، رشد و افزایش فروش در خدمت شماست. در این طرح تودی با کاهش 50 درصدی هزینه کسب و کارها در موارد مطرح شده این هزینه را می‌تواند در امور تبلیغاتی و... مصرف کنید تا سرعت رشد کار ما چند برابر شود.

خدمات تودی چیست؟

1-طراحی سایت وردپرسی:

 اولین خدمتی که نیاز است از تودی دریافت کنید طراحی سایت حرفه‌ای وردپرس است. تفاوت این مدل از طراحی سایت با استفاده از قالب‌های آماده در این است که شما می‌تواند هر طرحی که مدنظرتان است را اجرا کنید.

تودی چندین فروشگاه اینترنتی با طراحی‌های اختصاصی انجام داده است که کاملاً باسلیقه مشتری همراه بوده. بااین‌وجود محصولات ارزان‌قیمت‌ترین در تودی وجود دارد که می‌توانید برای شروع کار و با بودجه کم از این طراحی‌های آماده استفاده کنید که با بهترین کیفیت و سرعت طراحی‌شده‌اند. در ضمن در خرید از تودی همیشه قابلیت ارتقا در هر زمانی وجود دارد و اگر از پلن های طراحی سایت آماده استفاده کرده‌اید می‌تواند طرح را بعد از هر مدتی ویرایش و اختصاصی ارتقا بدهید.

2- تولید محتوای متنی:

مهم‌ترین ابزار تودی برای توسعه وبسایت ها درزمینهٔ سئو تولید محتوای متنی است. هرچقدر که بر هواداران محتوای ویدیویی افزوده شود اهمیت محتوای متنی کم نمی‌شود. محتوای متنی شاکله اصلی هر نوعی از تولید محتوا است. تولید محتوای متنی پایه برای ارائه دانش موردنظر است و ویدیوها تنها یک فرم جدید هستند که این روزها ترند شده‌اند. ضمن اینکه همچنان درک محتوای متنی برای موتورهای جست‌وجو راحت‌تر است.

3- سئو سایت وردپرسی

طراحی سایت حرفه‌ای با تودی تنها گام اول حضور در فضای کسب‌وکارهای مجازی است. شما برای دیده شدن در بین جست‌وجوهای کاربران نیازمند بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو دارید.

سئو سایت وردپرسی در بین مردم کار راحت‌تری از بهینه‌سازی سایر سایت‌ها است. دلیل این مورد را در طراحی های بهتر این مدل سایت های برای سئو مینامند هرچند برای تودی تفاوتی نمیکنید شما از چه زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت استفاده کرده‌اید. چون المان‌ها و فاکتور های مورد نظر در سئو قابل اجرا برای هر سایتی است هرچند شاید نیازمند تغییراتی در ساختار سایت خود باشید.

5

4- پشتیبانی سایت:

از 3 خدمت اصلی تودی که در بالا گفته شد خدمت پشتیبانی سایت وردپرسی مهم‌ترین رکن خدمات در سایت‌های آنلاین است. این بخش و اهمیت داشتن پشتیبانی سایت را با یک مثال برای شما توضیح می‌دهیم:

تصور کنید بعد از ماه ها تلاش در زمینه طراحی سایت و سئو اکنون در کلمات کلیدی مورد نظرتون وبسایت شما جایگاه مناسبی دارد؛ و تبلیغات گسترده ای در وب و شهر برای یک رویداد در سایت انجام داده اید ولی در شب قبل از رویداد وبسایت شما از دسترس خارج می‌شود؛ و تمام زحمات شما برای داشتن یک کمپین موفق از بین خواهد رفت داشتن پشتیبانی سایت مثل داشتن بیمه است در این شرایط خیال شما از کسب‌وکار آنلاینتان راحت خواهد بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.