کد خبر : 15765 / /
/

هرچیزی که نیاز است درباره ارسال پیام گروهی تلگرام بدانید

هرچیزی که نیاز است درباره ارسال پیام گروهی تلگرام بدانید

 

 

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و می‌خواهید تا با کمک تبلیغات، کالا و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی نمایید و بدین طریق میزان فروش خود را بالا ببرید. قطعا ترجیح می‌دهید که این تبلیغات را با کمترین هزینه انجام دهید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ارسال پیام گروهی در تلگرام را در میان گزینه‌های خود برای تبلیغات قرار دهید.

تلگرام کاربران بیشماری دارد، امروزه دیگر کمتر کسی را وجود دارد که از تلگرام استفاده نکند. بعلاوه تلگرام بسیار سریع است، امکانات منحصر به فردی دارد، مدام آپدیت شده و روز به روز بر قابلیت‌هایش افزوده می‌شود و مهم‌تر از همه اینکه رایگان است. پس برای تبلیغات موثر و مقرون بصرفه، پلتفرمی بهتر از تلگرام وجود ندارد.

با این حال، ارسال پیام گروهی در تلگرام به همین سادگی‌ها هم نیست زیرا تلگرام نیز مانند بسیاری از پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر می‌خواهد که تبلیغات درون برنامه‌ای را در انحصار خویش نگه دارد و اجازه تبلیغات رایگان و آزاد را به کاربرانش ندهد؛ به همین دلیل محدودیت‌هایی برای ارسال پیام گروهی در تلگرام اعمال کرده است تا تبلیغ انبوه در این فضا را دشوار کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این محدودیت‌ها اشاره می‌کنیم.

2

محدودیت‌ها در ارسال پیام گروهی تلگرام

همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم ارسال پیام گروهی در تلگرام محدودیت‌هایی دارد و به راحتی ممکن نیست.

به عنوان مثال شما نمی‌توانید هر تعداد دلخواه پیام گروهی در تلگرام بفرستید؛ به عبارت دقیق‌تر، تلگرام به شما اجازه نمی‌دهد در روز به بیش از 50 نفر ناشناس پیام ارسال کنید و اگر در یک روز بیش از این تعداد پیام‌ گروهی به افراد ناشناس ارسال کنید، تلگرام خط شما را محدود یا مسدود می‌کند. (منظور از فرد ناشناس کسی است که قبلاً در تلگرام با شما چت نکرده است یا شماره تلگرام شما را در موبایلش ذخیره نکرده است).

محدودیت‌ دیگر تلگرام، امکان بلاک و ریپورت است که تلگرام در اختیار تمامی کاربرانش قرار می‌دهد؛ یعنی اگر شما به کاربری ناشناس پیام ارسال کنید آن فرد می‌تواند شما را بلاک کند تا دیگر قادر نباشید به او پیام دهید و حتی می‌تواند شما را بابت ایجاد مزاحمت به تلگرام گزارش دهد (یا به اصطلاح ریپورت کند). اگر تعداد افرادی که شما را ریپورت میکنند از تعدادی بیشتر شود ، تلگرام خط شما را مسدود کرده و دیگر نمی‌توانید با آن خط هیچ پیامی ارسال کنید.

اما اعمال این محدودیت‌ها توسط تلگرام به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از راه ارسال پیام گروهی در تلگرام کسب و کار خود را تبلیغ کنید. در این مقاله ترفندهایی را باهم بررسی می‌کنیم که با آنها می‌توانید این موانع را دور بزنید و ازاین فضا برای تبلیغات گسترده محصول یا خدمات خود استفاده کنید.

ترفندهایی برای عبور از محدودیت‌های تلگرام در ارسال پیام گروهی

در ادامه به موثرترین ترفندهایی اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا با خیالی راحت به ارسال پیام گروهی در تلگرام بپردازید.

ترفند اول: استفاده از چندین خط برای ارسال

قاعدتا ارسال پیام به 50 نفر ناشناس در روز نمی‌تواند تبلیغات موثر و پربازدهی برای کسب وکارتان حتی در مقیاس کوچک باشد و برای اینکه  تبلیغات شما موثر و نتیجه بخش باشد باید این میزان را افزایش دهید. راحت‌ترین روش این است که تبلیغات خود را با چندین خط تلگرام انجام دهید تا بتوانید تعداد ارسال‌های روزانه خود را افزایش دهید؛ برای مثال اگر 10 خط تهیه کنید می‌توانید روزانه فقــط، به 500 نفر ناشناس پیام تبلیغاتی ارسال کنید.

ترفند دوم: انتخاب درست مخاطبین هدف

فرض کنید کارتان مربوط به فروش لباس زنانه است اما پیام خود را  به گروهی از مردان ارسال می‌کنید. مشخصا مشاهده پیام ارسالی شما برای این افراد خوشایند نیست و احتمال اینکه که شما را بلاک و ریپورت کنند زیاد است؛ پس انتخاب مخاطبین هدف برای تبلیغات اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر گروهی را که مخاطب پیام‌های تبلیغاتی خود قرار می‌دهید که در حوزه کاری شما فعال هستند، یا به آن علاقمند هستند، با مشاهده پیام ارسالیتان نه تنها شما را بلاک و ریپورت نخواهند کرد بلکه مشتاقانه آنرا پیگیری می‌کنند و در صورتی که کیفیت مطلبوب و قیمت مناسبی برای کالا یا خدمات خود ارائه دهید مشتری شما خواهند شد و کنجکاوی آنها را نیز برای بررسی سایر محصولات و خدمات شما برمی‌انگیزد.

در این راستا پیشنهاد ما این است که گروه‌های مرتبط به زمینه کاری خود را در تلگرام جستجو کنید و به اعضای این گروه‌ها پیام ارسال کنید تا مخاطبین هدف خود را به درستی انتخاب کنید.

ترفند سوم: دقت به روانشناسی متن پیام ارسالی

اگر مخاطب حس کند پیام شما صرفا تبلیغاتی است مطمئناً از پیام شما خوشش نخواهد آمد و احتمال بلاک و ریپورت شدن شماره شما بیشتر خواهد بود؛ به همین دلیل در نگارش متن پیام ارسالی خود دقت داشته باشید که در درجه اول لحن صمیمی و مودبانه باشد، حتماً پیام خود را با سلام و احوالپرسی شروع کنید، متن را به گونه‌ای بنویسید که گیرنده را به خواندن متن ترغیب کند و به سایت یا کانال یا پیج شما را بازدید کند و کالا و خدماتتان را مورد بررسی قرار دهد. از روانشناسی و حسی که پیامتان را در پس‌زمینه به مخاطب القا می‌کند غافل نشوید.

اکنون که این ترفندها را باهم بررسی کردیم نوبت به اقدام عملی برای ارسال پیام گروهی در تلگرام می‌رسد.

مسئله این است که پیدا کردن تعداد زیادی از مخاطبین هدف، ارسال پیام به تک تک آنها و مدیریت چندین خط برای ارسال پیام به صورت دستی کار چندان آسانی نیست؛ به همین دلیل برای ارسال گروهی پیام در تلگرام باید از ابزارهای مخصوص این کار استفاده کنید. در ادامه به معرفی این نرم‌افزارها می‌پردازیم.

3

معرفی نرم‌افزار ارسال گروهی پیام در تلگرام

ابزارهایی (نظیر ربات‌ها یا نرم‌افزارهایی) وجود دارند که کل فرایند ارسال پیام گروهی در تلگرام را برای شما به صورت خودکار انجام می‌دهند. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این نرم‌افزارها دارند را بررسی می‌کنیم:

  • این دسته از نرم‌افزارها معمولا این قابلیت را دارند تا آیدی اعضا را از هر گروه تلگرامی استخراج کنند، سپس شما می‌توانید لیست آیدی‌های استخراج شده را مخاطب هدف خود قرار دهید. با استفاده از این نرم‌افزارها پس از اتمام هر سری از ارسال‌ها، دیگر نگران این نیستید که در سری بعدی ارسال چه افرادی را مخاطب قرار دهید زیرا به راحتی می‌توانید هر بار به صورت رایگان و به سرعت از گروه‌های مختلف، آیدی اعضا را استخراج کنید.
  • این نرم‌افزارها می‌توانند انواع پیام (متنی، صوتی، ویدئویی، عکس، فایل، لینک و ایموجی) را به لیستی انبوه از آیدی‌ها یا شماره‌ها ارسال کنند.
  • نرم‌افزارهای ارسال پیام گروهی بدون هیچ محدودیتی به چندین خط تلگرام وصل می‌شوند و پس از ارسال تعداد مشخصی پیام با یک خط به صورت خودکار خط را سوییچ کرده و ارسال را با خطوط دیگر ادامه می‌دهند تا تلگرام این خطوط را به دلیل ارسال بیش از حد مجاز پیام، محدود یا مسدود نکند.
  • این نرم‌افزارها می‌توانند لیست انبوهی از آیدی‌ها را به گروه شما اد کنند.
  • این دسته از نرم‌افزارها می‌توانند روی سرور مجازی و ماشین مجازی نصب و اجرا شوند.

از بهترین نمونه‌های این نرم‌افزار، ربات ارسال پیام گروهی در تلگرام کاربر مجازی است که در ابعاد بین‌المللی نیز محبوب و پرطرفدار می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ربات به صفحه این محصول در سایت کاربر مجازی (v-user.com) مراجعه کرده و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که می‌توانید از پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته این نرم‌افزار نیز بهره ببرید.

تلگرام با وضع قوانین محدودکننده خاص سعی دارد ارسال گروهی پیام و تبلیغات کاربران به صورت رایگان و آزادانه با استفاده از امکانات این پیامرسان را محدود کند. اما با ترفندهایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم به راحتی می‌توانید این قوانین را  دور بزنید و خدمات و کالای خود را در این فضا تبلیغ کنید. نرم‌افزارهایی که مخصوص ارسال گروهی پیام در تلگرام طراحی شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا با کمترین هزینه، بالاترین سرعت و کاملاً اتوماتیک بیشترین بازدهی و اثربخشی و رشد سریع در فروش را تجربه کنید.

منبع: وب‌سایت اکوموتیو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.