کد خبر : 15686 / /
/

در مرکز تهران، کدام هتل را رزرو کنیم؟

در مرکز تهران، کدام هتل را رزرو کنیم؟

 

اگر قصد سفر به پایتخت و اقامت چند روزه در آن را داشتید، تهران هتل‌های متعددی دارد که می‌توانید از میان آنها بر اساس معیارهای مورد نظرتان، هتلی را برای اقامت انتخاب کنید. حال ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های مرکز شهر تهران که دسترسی خوبی به دیگر نقاط شهر دارند را به شما معرفی کنیم. در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را بصورت آنلاین و با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل سیمرغ

یکی از هتل‌های خوب و 4 ستاره مرکز تهران که در خیابان ولیعصر تهران و نرسیده به پارک ساعی ساخته شده، هتل سیمرغ تهران است. این هتل ده طبقه که دو ساختمان دارد، مجموعا 93 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد. در رستوران و کافی شاپ هتل سیمرغ نیز می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین نوشیدنی‌های متنوعی را نوش جان کنید. از امکانات تفریحی هتل نیز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی اشاره کرد. یکی از مزایای مهم اقامت در این هتل، دسترسی خوب به نقاط مختلف تهران به دلیل موقعیت مکانی خوب آن است.

هتل لاله

یکی دیگر از هتل‌های پایتخت که در مرکز شهر و در نزدیکی پارک لاله تهران ساخته شده و دسترسی خیلی خوبی به مرکز شهر تهران دارد، هتل لاله تهران می‌باشد. این هتل 5 ستاره در دهه 40 شمسی ساخته شده و با 13 طبقه، مجموعا 380 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافران تهران دارد. بیشتر اتاق‌های این هتل چشم‌انداز خیلی خوبی به پارک لاله تهران دارند. در هتل لاله می‌توانید به رستوران‌های مختلف و بین‌المللی آن بروید و انواع غذاهای اروپایی و آسیایی را میل کنید. این هتل امکانات تفریحی مختلفی نیز دارد که از میان آنها می‌توان به استخر و سونا و جکوزی اشاره کرد.

رزرو آنلاین هتل در پایتخت

جهت رزرو هتل در تهران با بهترین قیمت، کافیست به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ سر بزنید. شما می‌توانید در سایت اسنپ تریپ و در بخش هتل داخلی، شهر مورد نظرتان را جستجو کنید و در کنار آن، تاریخی که قصد ورود به هتل دارید و تاریخ خروج از آن را نیز مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ بر اساس موارد مورد نظر شما، لیستی از هتل‌های آن شهر را نمایش می‌دهد که می‌توانید با مقایسه هتل‌های مختلف، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.