کد خبر : 14356 / /
/

فروش اقساطی مبلمان استراتژی موفق

فروش اقساطی مبلمان استراتژی موفق

 

 

مبلمان یکی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون منازل در حال حاضر محسوب می شوند، مبلمان و سرویس خواب با هدف راحتی بیشتر برای افراد طراحی شده اند. امروزه حذف مبلمان حتی در تصور بسیار سخت شده است به گونه ای که تمام افراد جامعه سعی در خرید مبل و یا تعویض مبل های منزل خود می کنند.

با توجه به نیاز جامعه به تهیه ی مبلمان، تولیدکنندگان مبلمان شروع به فروش مبلمان طراحی و ساخته شده خودشان می کنند. اگر بخواهیم فروش مبل را دسته بندی کنیم می توانیم به فروش مبلمان به دو روش حضوری و یا اینترنتی اشاره کنیم.

در روش حضوری و اینترنتی فروش مبل ما شاهد دو استراتژی متفاوت فروش نقدی و فروش اقساطی مبلمان و سرویس خواب هستیم. هدف این مقاله بررسی این دو استراتژی فروش مبلمان می باشد و در ادامه شما می توانید تفاوت این دو استراتژی فروش مبل را مطالعه نمائید.

استراتژی فروش نقدی  یک ایده مطمئن برای بازار مبل

یکی از ایده های فروش مبل، فروش مبلمان به صورت نقدی می باشد، این ایده یکی از کم ریسک ترین استراتژی های فروش می باشد. در این استراتژی تولیدکنندگان در تمام شرایط می توانند مبلمان خود را با حاشیه ی امن مالی به فروش برسانند.

7

فروش مبل به صورت نقدی شاید برای تولیدکنندگان مبلمان یک ایده و استراتژی بسیار عالی باشد. در این ایده تولیدکنندگان تنها دغدغه فروش خواهند داشت و به خاطر قیمت مبلمان ممکن است مقدار فروش آن ها مورد رضایتشان نباشد.

در این استراتژی فروش یک فرصت عالی برای دلال ها ایجاد می شود؛ زیرا آن ها با توانایی مالی بالاتر امکان خرید مبلمان را به صورت گسترده خواهند داشت و این اتفاق باعث می شود قیمت مبلمان بالا برود. یکی دیگر از معایب این سبک فروش این است که باعث کاهش خرید مبل توسط مشتریان حقیقی می شود.

یکی دیگر از نقاط ضعفی که این سبک فروش دارد در مبلمان های خاص نظیر مبلمان کلاسیک و یا مبلمان راحتی سبک چستر که معمولا دارای قیمت های نسبتا بالایی می باشند سبب شده سودجویان شروع به تولید جنس بی کیفیت کرده و با قیمت کم نسبت به محصول با کیفیت آن را به فروش برسانند.

این استراتژی در حال حاضر تقریبا در تمام صنعت مبلمان اجرا می شود و به عنوان یک استراتژی پرکاربرد و رایج در صنعت مبلمان ایران شناخته می شود.

فروش قسطی مبل  یک استراتژی موفق

فروش قسطی مبل یک ایده ی جدید در صنعت مبلمان می باشد، این استراتژی قاعدتا توسط تولیدکننده های بزرگ و مطرح قابل اجرا می باشد. در استراتژی فروش اقساطی مبلمان، تولیدکننده ی مبل با توجه به زیرساخت های خود شروع به فروش قسطی مبل و سرویس خواب های خود می کند.

در ادامه ما می خواهیم این این موضوع را با یک مثال بیشتر موشکافی نمائیم. گالری مبلمان سید کاشان را می توان به عنوان یک استراتژی موفق در زمینه فروش قسطی مبل نام برد.

8

علت موفقیت این تولیدکننده‌ی مطرح دلایل بسیار دارد که مجموع آن به خاطر استراتژی فروش اقساطی مبلمان است. این استراتژی نیاز به چندین اساس و پایه دارد که هر کدام با هم این استراتژی را می سازند. یکی از نیازهای اساسی این استراتژی لزوم تولیدکننده بودن می باشد.

یکی دیگر از مواردی که سبب موفقیت این استراتژی می شود وجود قیمت های رقابتی است. قیمت های رقابتی باعث می شود علاوه بر امکان خرید قسطی برای مشتریان، مبل و سرویس خواب مورد نظر خود را با قیمت پائین تر و کیفیت بالاتر تهیه نمایند.

گالری مبل سید کاشان یک تولید کننده ی مطرح مبل در منطقه ی کاشان و حومه ی آن محسوب می شود که در جدیدترین استراتژی فروش خود شروع به فروش قسطی مبل کرده است.

 گالری مبل سید کاشان از پیشگامان فروش قسطی مبل برای تمام افراد جامعه است. همچنین این برند طرح ویژه ای به نام فروش اقساطی مبل فرهنگیان را در نظر گرفته است که در این طرح تمامی فرهنگیان چه استخدامی و چه قرادادی می توانند با شرایط ویژه مبل یا سرویس خواب مورد نظر خود را تهیه نمایند.

لازم به ذکر است فروش قسطی مبل بازنشتگان و نظامیان نیز از طرح های پر طرفدار و مورد استقبال این برند است.

نتیجه گیری

فروش نفدی و قسطی مبل دو استراتژی فروش در صنعت مبلمان ایران می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور و هزینه تمام شده تولید مبلمان می توان استراتژی فروش اقساطی رو بهترین روش فروش در این صنعت دانست.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.