کد خبر : 14221 / /
/

فروش عمده دستمال سافت پک دولایه 100 برگ ایزی پیک

فروش عمده دستمال سافت پک دولایه 100 برگ ایزی پیک

 

دستمال های کاغذی که هر روز بارها و بارها برای پاک کردن دست و صورت و محیط از آنها استفاده می‌کنیم باید ویژگی های خاصی داشته باشند که بتوان آنها را جزو دستمال های مرغوب حساب کنیم.

مثلا تولید بهداشتی، کیفیت بالای مواد اولیه آن، بسته بندی های متنوع و جذاب، آبگیری مناسب و در عین حال نرمی آن از جمله مواردی هستند که یک برند دستمال کاغذی باید داشته باشد تا بین مصرف کنندگان محبوب شود.

دستمال سافت پک دولایه 100 برگ ایزی پیک، یکی از محصولات مرغوبی است که می توانید برای مصارف مختلف روزانه روی آن حساب کنید. به طور کلی تولیدات ایزی پیک علاوه بر کیفیت بالا با طراحی های جالب و کاربردی توانسته است اولین ها را روانه بازار مصرف ایران کند.

ویژگی های دستمال سافت پک دولایه 100 برگ 10 عددی ایزی پیک

مشخصه اصلی و مهم تولیدات ایزی پیک مانند دستمال سافت پک دولایه 100 برگ 10 عددی ایزی پیک این است که در تمامی مراحل تولید، از ماشین آلات پیشرفته استفاده می شود و هیچگونه دخالت دست وجود ندارد.

به دلیل نرمی و لطافت بالایی که دستمال های ایزی پیک سری سافت پک دارد، برای مصارف روزانه و پذیرایی می توانید از آنها استفاده کنید.

دو لایه بودن این دستمال کمک می کند که جذب بالایی داشته باشد.

خرید عمده دستمال سافت پک دولایه 100 برگ 10 عددی ایزی پیک

عزیزانی که سوپر مارکت و مغازه دارند و جزو فروشندگان خرد هستند معمولا برای ثبت سفارش‌های خود، با مشکل روبرو می شوند. یکی از رایج ترین این مشکلات بدقولی های واسطه هاست.

ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم. اگر قصد خرید عمده دستمال سافت پک دولایه 100 برگ ایزی پیک، را دارید بهتر است سفارش های کلی خود را در هر تعداد به فروشگاه آنلاین اکالا بیزینس بسپارید.

پرداخت آسان و تحویل سریع و راحت یکی از مزایای خرید عمده اینترنتی است که نیاز به صرف وقت زیادی هم ندارد.

                                           دستمال سافت پک دولایه 100 برگ ایزی پیک

قیمت عمده دستمال سافت پک دولایه 100 برگ 10 عددی ایزی پیک

مزیت های ثبت سفارش در فروشگاه اکالا برای خریدهای عمده کم نیست. اگر محصول مورد نیاز شما را اکالا تهیه و به دست شما برساند، از قیمت درب کارخانه بهره مند خواهید شد و دیگر نیازی نیست هزینه بابت دست به دست شدن کالا بپردازید.

قیمت خرید دستمال سافت پک دولایه 100 برگ ایزی پیک به شکل عمده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فروش عمده دستمال سافت پک دولایه 100 برگ 10 عددی ایزی پیک

فروشگاه اکالا که فروش عمده به شکل آنلاین در شهرهای تهران و کرج دارد، می تواند در سریعترین زمان ممکن خریدتان را به دست شما برساند.

چون شما خرید خود را به شکل مستقیم از تولیدکننده خواهید داشت می توانید دستمال کاغذی ایزی پیک را به ارزان ترین قیمت برای فروشگاه خود تهیه کنید.

در ضمن لازم به یادآوری است که علاوه بر این امتیازات، چون فروشگاه اکالا تخفیف های ویژه ای هم برای خریداران عمده محصولات مختلف در نظر می گیرد، قیمت خرید شما خیلی پایین تر از شرایط خرید همیشگی شما خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.