کد خبر : 14088 / /
/

معرفی لیفت با نخ

معرفی لیفت با نخ

 

لیفت با نخ ممکن است همان پاسخ غیرجراحی مورد نظر شما باشد. این روش یک نوع از عمل در مطب است که از نخ‌های پزشکی بخیه‌شده در محل برای ترمیم پوست و افزایش تولید کلاژن استفاده می‌کند که می‌تواند استحکام و پری پوست را افزایش دهد. به جای تزریق فیلر یا علاوه بر تزریق فیلر و سایر روش های زیبایی می توان از لیفت با نخ استفاده کرد.

لیفت با نخ

آیا می خواهید پوست افتاده ی خود را ترمیم و سفت کنید یا جوانی پوست خود را دوباره به دست آورید، اما برای لیفت صورت چندان تمایلی ندارید؟ لیفت با نخ ممکن است همان پاسخ غیرجراحی مورد نظر شما باشد. این روش یک نوع از عمل در مطب است که از نخ‌های پزشکی بخیه‌شده در محل برای ترمیم پوست و افزایش تولید کلاژن استفاده می‌کند که می‌تواند استحکام و پری پوست را افزایش دهد. به جای تزریق فیلر یا علاوه بر تزریق فیلر و سایر روش های زیبایی می توان از لیفت با نخ استفاده کرد.

لیفت با نخ چیست؟

7

با افزایش سن، پوست نازک‌تر و ضعیف‌تر می‌شود و کمتر می‌تواند در برابر کشش رو به پایین گرانش مقاومت کند. علاوه بر این، بدن کلاژن کمتری تولید می کند، این همان پروتئینی است که از پوست حمایت می کند. در نتیجه، نواحی متعدد صورت دچار افتادگی می گردند.

در لیفت با نخ، بخیه‌ها یا نخ‌ها با یک سوزن کوچک به زیر پوست وارد می‌شوند تا پوست شل را در جای خود محکم کند و آن را به بکشد تا سفت‌تر به نظر برسد. نخ ها همچنین بدن را وادار می کنند تا کلاژن را به عنوان بخشی از پاسخ درمانی تولید کند.

گاهی پزشکان از یک نخ پزشکی قابل جذب و انعطاف پذیر به نام پلی دیوکسانون (PDO) یا پلی ال-لاکتیک اسید (PLLA) استفاده می کنند. انواع مختلف نخ های PDO - صاف، پیچ خورده یا خاردار - عملکردهای مختلفی داشته و پزشک ممکن است از یکی یا ترکیبی از هر سه استفاده کند.

زمان بازیابی لیفت با نخ حداقل زمان ممکنه در میان انواع عمل های زیبایی است و بلافاصله تفاوت را در نواحی تحت درمان مشاهده خواهید کرد. با گذشت زمان، مزایای افزایش تولید کلاژن، از جمله بهبود رنگ و استحکام پوست را نیز خواهید دید.

8

اگرچه نتایج لیفت با نخ نسبت به لیفت صورت کمتر است، اما لیفت با نخ خطرات کمتری دارد و هزینه بسیار کمتری دارد.

لیفت نخ چه علائمی از پیری را می تواند بهبود بخشد؟

    افتادگی پلک

    افتادگی گونه ها

    جولز

    خطوط ماریونت

    شل شدن پوست گردن

    خطوط در ناحیه گردن (خطوط گردنبند)

    دکلته چروکیده (بالای سینه)

علاوه بر صورت و گردن، لیفت با نخ را می توان در سایر قسمت های بدن از جمله زانو، سینه، پشت بازو و باسن نیز استفاده کرد. همچنین می توان از نخ ها برای درمان اسکار آکنه، ترک های پوستی و اسکارهای جراحی استفاده کرد.

می توانید با مراجعه به بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران و با انجام لیفت با نخ، نتایج این عمل غیر جراحی را بلافاصله بر پوست خود مشاهده کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.