کد خبر : 12000 / /
/

مرتا جوادی مدیرعامل الست گروپ

مرتا جوادی مدیرعامل الست گروپ

 

در این مقاله مهمترین نقطه نظرات و اهداف مهندس  مرتا جوادی مدیر عامل الست گروپ را خدمتتان ارائه می دهیم. با ما باشید.

مقدمه

در صورتی که مایلید تا اطلاعات کافی درباره مهندس مرتا جوادی مدیر عامل شرکت مهاجرتی الست گروپ دریافت کنید، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

عناوین مقاله:

 شکل گیری شرکت مهاجرتی الست گروپ

بهترین پیشنهادات الست گروپ برای مهاجرت

آیا در تمامی شیوه های مهاجرتی به جمهوری فدرال آلمان، داشتن مدرک زبان الزامی است؟

آشنایی با شیوه های پناهندگی و مهاجرت

سخن آخر

شکل گیری و شیوه های مهاجرت به کشورهای اروپایی از نظر مدیر عامل شرکت مهاجرتی الست گروپ مهندس مرتا جوادی

به گفته مهندس مرتا جوادی که به عنوان مدیر عامل این شرکت خوشنام در حوزه مهاجرت فعالیت می کند:

مهاجرت چه از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و یا سایر موارد؛ توسعه و پیشرفت بسیار کشور را به همراه دارد.

 همچنین جوانانی که به منظور تحصیل و یا اشتغال به یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی مهاجرت می کنند، بعد از کسب تجربه و علم کافی، مجدداً به خاک کشورمان باز خواهند گشت.

علاوه بر آن ممکن است صنعت مهاجرت از دیدگاه برخی افراد محیطی کاملاً بی اعتماد باشد و یا افرادی که سبب بدنام کردن این صنعت شده اند، تصمیم بزرگی که از سوی مهندس مرتا جوادی الست گروپ اتخاذ گردیده با توجه به شعار «اعتماد را تجربه کن» فضای امن و مطمئنی را برای مهاجران عزیز در نظر گرفته است تا با اطمینان خاطر به هر کشوری که مایلند، سفر کنند تا مهاجرتی خاطره انگیز را تجربه کنند.

وی متذکر می شود که فرد پیش از مهاجرت بایستی درباره موقعیت کاری و میزان درآمد در کشور مقصد، اقدامات لازم را انجام داده و سپس مهاجرت خود را آغاز کند.

به این ترتیب هدف کلی مجموعه بزرگ ما، کاهش ریسک مهاجرت برای هموطنانی است که دغدغه اصلی آن ها مهاجرت و اطمینان به شرکت های مهاجرتی است.

بهترین پیشنهادات الست گروپ برای مهاجرت

 مهندس مرتا جوادی الست گروپ به عنوان مدیر عامل این مجموعه بزرگ خاطر نشان می شود که:

این شرکت مهاجرتی در حوزه مهاجرت به بیشتر کشورهای اروپایی فعالیت می کند.

 اما به طور معمول توصیه ما به شما کشورهایی مانند استرالیا، آلمان و کانادا است.

 زیرا در کشورهای نامبرده، علاوه بر اشتغال به صورت تضمینی، می توانید از حقوق و مزایای معقول موجود در آن نیز بهره مند شوید.

به عنوان مثال، از این امکان برخوردارید تا در دوره های فنی حرفه ی (آوسبیلدونگ) در کشور آلمان حضور داشته باشید و بعد از گذراندن دوره سه ساله آموزشی، به شکل کاملاً تضمینی به اشتغال در رشته مرتبط و اقامت در این کشور اروپایی بپردازید. رشته هایی که می توانید با کمترین مدرک فوق دیپلم در دوره های آوسبیلدونگ شرکت کنید عبارتند از:

  1. مدیریت
  2. پرستاری
  3. آی تی (IT)
  4. مالی و  حسابداری
  5. آرایشگری
  6. کار در ارتفاع
  7. دستیار دندانپزشک و غیره

7

مدیر عامل این مجموعه می فرمایند که برای رشته های پیراپزشکی نظیر:

پرستاری، میکروبیولوژی، مامایی، فیزیوتراپی، کارشناس بیهوشی، کاردرمانی، اتاق عمل، کارشناس آزمایشگاه و   رادیولوژی، فرصت خاصی را به منظور مهاجرت به جمهوری فدرال آلمان برای مهاجران عزیز در نظر گرفته اند.

البته رشته های نامبرده بایستی دارای مدرک کارشناسی باشد و همچنین برخورداری از مدرک (B2) آلمانی هم برای کلیه متقاضیان امری ضروری تلقی می شود.

 لازم به توضیح است که اولویت نخست با افرادی است که بالغ بر بیست و چهار ماه سوابق کاری مربوط به رشته تحصیلی خود را دارند و تقریباً ماهانه در حدود سه هزار یورو حقوق دریافت می کنند.

آیا در تمامی شیوه های مهاجرتی به جمهوری فدرال آلمان، داشتن مدرک زبان الزامی است؟

حال با توضیحات ارائه شده توسط مدیر عامل الست گروپ، یکی از سوالات پرتکرار از مهندس مرتا جوادی الست گروپ به این موضوع اختصاص دارد که آیا در تمامی شیوه های مهاجرتی به آلمان، داشتن مدرک زبان الزامی است؟

ایشان متذکر شدن که به طور کلی در شیوه هایی نظیر ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری در این کشور اروپایی، شخص متقاضی به مدرک زبان نیازی ندارد و به آسانی از این فرصت برخوردارید که از طریق شیوه های فوق به این کشور پیشرفته دنیا مهاجرت کنید.

آشنایی با شیوه های پناهندگی و مهاجرت

مرتا جوادی مدیرعامل الست گروپ نگرانی خود در خصوص موضوع فوق را این گونه بیان کردند:

امروزه مهاجرت با حساسیت و دقتی که ملزم به انجام آن است، صورت نمی گیرد.

 تمامی افراد بایستی به این نکته مهم دقت داشته باشند که مسئله مهاجرت از مراحل متعددی برخوردار است و تنها، بحث خروج از کشور را در بر نمی گیرد.

 چنان چه مردم به این موضوع دقت داشته باشند که غیر از تحصیلات دانشگاهی نیز درصد مهاجرت قانونی و اصولی آن ها بسیار زیاد است، از تصمیمات نادرست برای خارج شدن از مرزهای کشور خودداری خواهند کرد. عدم اطلاع رسانی سبب بروز اتفاقات ناخوشایندی می شود که در اغلب کشورها به دلیل یک اشتباه نادرست، مشاهده خواهید کرد.

 در ادامه؛ مرتا جوادی مدیر الست گروپ متذکر می شود که اغلب افراد به طٌرق مختلف به علت عدم آگاهی به دام می افتند که ممکن است بدترین عواقب را به دنبال داشته باشد. بسیار مشاهده شده است که شخص به روش اشتغال و یا تحصیل توانسته است از شیوه های متداول برای مهاجرت بهره مند شود. در چنین شرایطی درست ترین و مناسب ترین اقدامی که فرد می تواند برای مهاجرتی ایمن و مطمئن انجام دهد، مراجعه حضوری به متخصصین این حوزه و آگاهی از تمامی مراحل قانونی مهاجرت از معتبرترین و معروف ترین شرکت های مهاجرتی است.

در این خصوص مهندس مرتا جوادی مدیریت الست گروپ که به عنوان مدیر عامل این شرکت عظیم مهاجرتی و کاریابی بین المللی است، می فرمایند:

پناهندگان بدترین شرایط را ممکن است در کشورهای مقصد مانند عدم اشتغال، معرفی هفتگی به منظور اظهار وجود در شهر، عدم برخورداری از مزایای بیمه و حتی عدم مجوز خروج را تجربه کنند.

 البته این مشکلات شامل اعضای خانواده این پناهندگان خواهد شد و به قطع می توان بیان کرد که تا چندین سال این تبعات منفی همراه آن ها خواهد بود.

 نکته مهم این است که نگاه ها و رفتارهای متفاوت و اهانت بار، بدون شک بیشتر از جوانب شخصی است و کشورهایی که بیشترین پناهندگان را دارند، به تدریج از دید تبعه آن کشور با اضمحلال ارزشی مواجه خواهند شد و دیر یا زود مردم سایر کشورهایی که نقطه شروع پناهندگان متعدد هستند، دید منفی خواهند داشت.

در انتها مهندس مرتا جوادی خاطرنشان شد که:

«نهادها و رسانه های مرتبط بایستی در عرصه اطلاع رسانی به متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند، نسبت به گذشته فعال تر عمل کنند و هشدارهایی را به صورت کاملاً جدی متذکر شوند که پناهندگی نه تنها برای فرد، بلکه اعضای خانواده وی نیز دچار مشکل خواهد شد و ممکن است تبعات منفی آن، ملت ایران را نیز متوجه خود سازد.»

8

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم که شما را با شکل گیری این مجموعه عظیم و شیوه های پناهندگی و مهاجرت از زبان مدیر عامل این شرکت مهاجرتی، مهندس مرتا جوادی مدیریت الست گروپ بیشتر آشنا کنیم و در این راستا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.