کد خبر : 11997 / /
/

آیا ویواریوم برای کادو ولنتاین و روز مادر مناسب است؟

آیا ویواریوم برای کادو ولنتاین و روز مادر مناسب است؟

 

حتماً برای شما هم پیش آمده است که با نزدیک شدن برخی مناسب ­ها دچار نگرانی و اضطراب شده باشید. اهمیت این موضوع وقتی بیشتر می­شود که مخاطب این مناسبت ­ها مادر یا همسرتان باشند. ولنتاین و روز مادر از جمله جذاب ­ترین مناسبت ­ها هستند که باید خود را برای خرید یک هدیه هیجان ­انگیز آماده کنید. اگر شما هم به دنبال یک ایده عالی برای سورپرایز کردن همسر یا مادرتان هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چراکه یک ایده­ ی عالی برایتان کنار گذاشته­ ایم.

ولنتاین، یک مناسبت جذاب برای عشاق!

مناسبت ولنتاین همه ساله در روز چهاردهم فوریه عشاق را در کنار یکدیگر جمع می­کند تا به پاس احساسی که بینشان است ساعات لذت­بخشی را سپری کنند. در این روز عشاق با شکلات، گل و کادو به استقبال هم می­روند. در داستان ­ها اینطور ذکر شده است که اپراطور کلادیوس دوم مردان جوان را از ازدواج کردن و عشق ورزیدن منع کرده بود به این دلیل که تصور می­کرد مردانی که همسر و خانواده دارند جنگجویان ضعیف­تری نسبت به مردان مجرد هستند. قدیسی به نام ولنتاین به مخالفت با امپراطور کلادیوس دوم پرداخت و به صورت مخفیانه به ازدواج مردان جوان و معشوقه ­هایشان رسمیت می ­بخشید. وقتی فعالیت ­های ولنتاین برملا شد، کلادیوس سر از تنش جدا کرد. اینطور شد که از زمان مرگ ولنتاین، به احترام نگاه شجاعانه ولنتاین به عشق ورزیدن، عشاق با هم وقت می­گذرانند و یاد این مرد بزرگ را گرامی می­دارند. خب! حالا چه کادویی می­تواند بیش از هر چیز دیگری تداعی­کننده عشق و محبت شما به همسرتان باشد؟ در ادامه یک کادو فوق ­العاده را به شما معرفی خواهیم کرد. برویم سراغ مناسبت بعدی.

2خ

روز مادر، روز دست ­بوسی به پاس یک عمر عشق

روز مادر از جمله مناسبت ­های جهانیست که ملیت و جنسیت نمی ­شناسد. همه ­ی ما زندگی امروز خود را مدیون محبت ­ها و عشق بی ­منت مادرمان هستیم. اگر آن ­ها شب ­زنده ­دار نبودند، اگر صبور نبودند، اگر عاشق تربیت کردن ما نبودند، معلوم نبود هر کدام از ما سر از کجا درمی­آوردیم. شاید با هیچ کادویی نتوان این همه عشق و محبت مادرانه را جبران کرد. اما چرا سعی نکنیم این روز را برای مادرانمان بیاد ماندنی بکنیم؟ چه کادویی می­تواند حس شکرگذاری ما را بیش از پیش نشان دهند؟ برای شما یک پیشنهاد فوق ­العاده داریم. برویم سراغ اصل مطلب!
3خ3خ

ویواریوم، کادویی فوق ­العاده به پاس عشق همسرانه و مادرانه

تا به حال واژه ویواریوم به گوشتان خورده است؟ احتمالاً خیر! بگذارید کمی کمکتان کنم! واژه ویواریوم بر وزن چیست؟ ویواریوم بر وزن آکواریوم! آیا ویواریوم یک آکواریوم است؟ خیلی به پاسخ نزدیک شدیم. اجازه دهید دقیق ­تر توضیح دهیم. ویواریوم یک محفظه شیشه­ای است که جهت نگهداری یک گیاه یا حیوان کوچک خاص طراحی شده است. شرایط داخل ویواریوم­ ها متناسب با گیاه یا حیواناتی است که در آن ­ها وجود دارند. برای مثال ممکن است یک ویواریوم یک محفظه شیشه­ای باشد که یک گیاه خاص درون آن قرار داده شده است. رطوبت، نور، دما و جریان هوا از جمله فاکتور های مهم در حفظ سلامتی گیاه یا موجود داخل محفظه­ ی شیشه ­ای است.
4خ

 

چرا ویواریوم بهترین هدیه برای همسر و مادرشماست؟

خب! شاید شما از خود بپرسید یک محفظه ­ی شیشه ای حاوی یک گیاه یا یک حیوان کوچک چطور قرار است بیان­کننده­ی عواطف و احساساتتان باشد! همسر و مادر شما قرار است چه لذتی از این هدیه ببرند؟ خب! چراکه نه! به این جملاتی که در ادامه خواهیم گفت خوب دقت کنید. فلسفه وجود هدیه به کسی که به او عشق می ­ورزیم چیست؟ شاید هر کدام از شما دلیل خودتان را برای هدیه دادن داشته باشید اما یک دلیل بین همه ما مشترک است. ما هدیه می­دهیم تا کسانی را که دوستشان داریم همواره به یاد ما باشند، درست نمی­گویم؟ اگر این جمله را قبول داشته باشید، پس چه هدیه­ ای بهتر از ویواریوم می­تواند وجود داشته باشد؟

شاید مهم­ترین مشخصه ویواریوم زنده بودن این هدیه است. به عنوان مثال ویواریوم می­تواند پر از انواع گل و گیاه باشد. خب! مراقبت از ویواریوم یکی از اموری است که مادر یا همسرتان باید چند بار در روز تکرار کنند و بالا سر آن حاضر شوند. در واقع، هر بار که قرار است به ویواریوم سری بزنند، بصورت ناخودآگاه به شما فکر خواهند کرد. مراقبتی هم که قرار است از ویواریوم توسط دارنده آن یعنی همسر یا مادر شما صورت بگیرد هم شاید تداعی­کننده احساسی باشد که بین شما و مادر یا همسرتان وجود داشته باشد. در واقع همانطور که گفتیم شرایط از جمله نور و حرارت و آب و... در داخل ویواریوم است که باعث می­شود سالم بماند. مراقب مداوم مادر و همسرتان از این هدیه، شاید تمثیلی باشد از عشقی که بین آن ­ها و شما وجود دارد. چه هدیه ­ای بهتر از این می­تواند وجود داشته باشد؟
5خ

ویواریوم ­ها چند مدل هستند؟

ویواریوم ­ها در ابعاد کوچک تا بسیار بزرگ ساخته می­شود. نوعی از ویواریوم که به عنوان هدیه استفاده می­شود قطعاً از نوع کوچک و فانتزی است. براساس نوع موجودی که در داخل ویواریوم قرار می­گیرد، می­توان آن را به چهار نوع مختلف تقسیم کرد. نوع اول آن را همه شنیده ­اید! بله، آکواریوم که برای نگهداری ماهیان و موجودات آبزی بکار می­رود یکی از انواع ویواریوم است. مشخصات آکواریوم این است که یک فضا کاملاً آبزی است. نوع دیگر ویواریوم ­ها تراریوم نامیده می­شود. برخلاف آکواریوم، تراریوم تداعی­کننده خشکی ­های طبیعی بوده که شامل سنگ و خاک و گیاه است. نوع دیگر ویواریوم­ها پالوداریوم نامیده می­شود. پالوداریوم در واقع ترکیبی از آکواریوم و تراریوم است چراکه در آن یک جنگل بارانی یا جنگلی که دارای نهر آب است تداعی می­شود یعنی هم زیست ­بوم آبی و هم خشکی را در خود جای داده است.

جمع­ بندی

انتخاب یک هدیه مناسب برای مناسبت ­هایی هم­چون روز مادر یا ولنتاین همیشه ذهن ما را به خود مشغول می­کند چراکه دوست داریم بهترین کادوی ممکن را تهیه کنیم و بدین ترتیب از عمق احساسمان بگوییم که چقدر دوستشان داریم. مناسبت ولنتاین که جشن عشق بین دو فرد از دو جنس مختلف است از جمله جذاب ­ترین مراسم ­هایی است که ممکن است در زندگی زناشویی خود تجربه کنید! و البته روز مادر هم که تلاشی است بسیار ناچیز برای جبران یک عمر عشق بی­کران مادر.

در این نوشتار ویواریوم را به عنوان یک هدیه مناسب برای این دو مناسبت مطرح کردیم.  هدیه ­ای خاص که در واقع حامل یک موجود زنده است که نیازمند مراقبت و رسیدگی از سوی صاحبش است، شاید بدین شکل عشق همسر و مادرتان به شما دوچندان شود!

اما در آخر یک پیشنهاد دیگر هم برایتان داریم که نام آن تراریوم است. اگر مادر و یا همسر شما به هدیه های جمع و جور علاقه دارند و یا علاقه به نگهداری جنگلی کوچک داخل منزل خود دارند، میتوانید یک عدد تراریوم را خریداری کرده و تقدیمشان کنید. در صورت تمایل برای آشنایی با انواع تراریوم برای ولنتاین و روز مادر کافیست تا بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.