کد خبر : 10280 / /
/

نکات مهمی که راهنمای خرید قفسه های فروشگاهی می باشد

نکات مهمی که راهنمای خرید قفسه های فروشگاهی می باشد

راهنمای خرید قفسه های فروشگاهی برای صنعت و کسب و کارهایی که امور انبارداری و نظم  محصولات در آنها اهمیت دارد یک مورد حیاتی می باشد. سیستم های قفسه بندی  با هدف های متفاوتی انجام می شود. راهنمای خرید قفسه های فروشگاهی می تواند کمک بزرگی برای نگهداری و ذخیره سازی و حتی به نمایش گذاشتن  محصولات به شکل صحیح باشد. سیستم های قفسه بندی فروشگاهی  بر اساس چند مورد مهم  انجام می شود:

  • اندازه  اقلام و کالاهایی که قصد ذخیره سازی آنها را دارید
  •  وزن و ماهیت اقلام و کالا
  • ابعاد قفسه هایی که در نظر دارید
  • طرح مکانی که قرار است قفسه ها در آنجا قرار بگیرد
  • خرید از تولید کننده قفسه فروشگاهی

در راهنمای خرید قفسه های فروشگاهی  چه نکاتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد

در سالهای اخیر  ساماندهی و چیدمان اقلام و کالاها شکل جدیدی به خود گرفته است. در فروشگاهها قفسه ها مانند نقشه  کاتالوگ محصولات می باشد و باعث می شود مشتری بر اساس دیده خود، به شناسایی و مقایسه محصولات می پردازد و بهترین انتخاب را انجام می دهد. پس یک سیستم قفسه بندی مناسب تاثیر زیادی در دیده شدن یک محصول خواهد داشت. موارد مهمی که در راهنمای خرید قفسه های فروشگاهی  مورد توجه قرار می گیرند  بر اساس شیوه هایی است که  مدیریت فضای فروشگاه را مورد توجه دارد که عبارتند از:

1- ایجاد فضای مناسب در میان قفسه ها

2- ایجاد فضایی برای مدیریت در جابه جایی کالاها

3- طراحی قفسه ها

4- دسته بندی محصولات

5- طراحی قفسه ها برای قرار دادن اجناس با تاریخ انقضای کمتر
خبر2

 انواع سیستم های قفسه بندی فروشگاهی

در  هر فروشگاهی ما بر اساس نیازهای خود به

1- قفسه های یک طرف دیواری

این نمونه  از قفسه ها به دیوار متصل می شود و ارتفاع آن به اندازه ای است که برای دید مشتری مناسب می باشد. در این مدل ها شما می توانید طبقات را تنظیم کنید

2- قفسه یک طرفه یا خود ایستا

این قفسه ها در کنار دیوار قرار می گیرد و استحکام آنها به اندازه ای است که برای تحمل وزن بالا طراحی شده است. ورقه های مورد استفاده در ساخت این قفسه ها برای  وزن بالا طراحی شده است و  امکان تنظیم در آنها وجود دارد.
خبر3

3- قفسه  دو طرفه

 شما این نوع از قفسه ها را در وسط فروشگاهها مشاهده می کنید و این قابلیت را دارا هستند که  در دو سمت آنها محصولات قرار بگیرد. تنظیم اندازه طبقات در این مدل ها نیز امکان پذیر می باشد.

4- قفسه های سر لاین

 این نوع از قفسه ها  از نمونه های دو طرفه می باشند که  هم می توانند به شکل خود ایستا باشند و هم اینکه قابلیت نصب به قفسه های دو طرف را دارند

5- استند های میز صندوق

این نوع از قفسه ها در کنار میزهای  صندوق  فروشگاهی قرار می گیرند و برای محصولاتی که  در ابعاد کوچکتر هستند استفاده می شود. محصولاتی که در این قسمت هستند به  اندازه ای نیستند که در قفسه های بزرگتر قرار بگیرند.

6-قفسه های گرد فروشگاهی

به این نوع از قفسه ها، قفسه های گرد نیز می گویند و در فضاهایی که امکان استفاده از قفسه های دو طرفه نیست، با این نمونه فضا را مدیریت می کنند. قابلیت تنظیم قفسه در این مدل نیز وجود دارد.

7- قفسه های سنگین

برخی از فروشگاهها اجناس و اقلامی دارند که از وزن بیشتری نسبت به نمونه های دیگر برخوردار می باشد. این مدل در شکلهای یک طرفه و دو طرفه موجود می باشد. از این نمونه ها در  انبار فروشگاههای استفاده می شود و بیشتر لوازم خانگی و محصولات با وزن زیاد روی آن ها قرار داده می شود

8- قفسه های مخصوص آجیل و خشکبار

جنس قفسه های آجیل و خشکبار با نمونه های دیگر متفاوت می باشدو بیشنر از جنس آلومینیوم می باشد. دلیل استفاده از آلومینیوم این است که برای نگهداری از  محصولات خشک بهتر می باشد. معمولا این قفسه ها دو طبقه هستند و محصولات درجه یک را در طبقه بالا قرار می دهند

9- قفسه های سبدی

تنقلات در این نوع از قفسه های فروشگاهی قرار داده  می شود

10- قفسه نان

این قفسه ها، شباهت زیادی به قفسه های سبدی دارند و برای نگهداری نان مورد استفاده قرار می گیرد.

11- قفسه  آویزها       

   اگر نیاز باشد تا محصولی  به صورت آویزان در معرض دید مشتری قرار بگیرد این قفسه ها بهترین انتخاب می باشد.

راهنمای خرید قفسه های فروشگاهی و قفسه هایپر مارکت کمک بزرگی برای  کسب و کارهایی است که  می خواهند نگهداری محصولات خود را مدیریت کنند. با استفاده از این راهنما شما می توانید متناسب با فضای فروشگاه یا مغازه  خود بهترین نمونه از قفسه را  انتخاب و استفاده نمایید.
خبر4

 

مهمترین نکات در خرید قفسه های فروشگاهی چیست؟

راهنمای خرید قفسه های فروشگاهی برای شما که قصد تجهیز فروشگاه خود را دارید چند نکته مهم را بیان می کند که با توجه به آنها می توانید مناسب ترین شکل تجهیزات را برای فروشگاه  و مغازه خود انتخاب کنید.

1- ابعاد قفسه ها را بر اساس نوع محصولاتی که قرار است به فروش برسد انتخاب کنید

2- قفسه ها را بر اساس سبک کار خود انتخاب کنید

این بخش از انتخاب قفسه ها مستقیما به نوع کالایی که قصد دارید در اختیار مشتری و مخاطب خود قرار دهید باز می گردد. برای مثال قفسه های  فروش تنقلات با قفسه های فروش جواهرات کاملا متفاوت است

3- متناسب با فضای مغازه و فروشگاه خود قفسه ها را انتخاب و خریداری کنید

4- وزن و ابعاد محصولاتی که قرار است روی قفسه ها چیده شود را مورد توجه قرار دهید.

5- حتما از یک طراح و مشاور برای انتخاب نمونه های مناسب  متناسب با فضای فروشگاه خود کمک بگیرید

6-  از قفسه هایی با کیفیت و جنس مناسب  استفاده کنید

7- از نمونه هایی استفاده کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع و جابه جایی آسان را داشته باشند

8- به خاطر کمبود بودجه از نمونه های با کیفیت پایین استفاده نکنید

انتخاب تجهیزات مناسب را به کمک افراد با تجربه انجام دهید،  صنایع فلری عدل  به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات و قفسه های فروشگاهی منبعی معتبر برای  انتخاب محصولات متناسب با فروشگاه و مغازه شما می باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.