کد خبر : 5593 / /
/

اخبار ورزشی/ لیونل مسی/ جدایی مسی از بارسلونا؛

مراسم وداع با بارسلونا؛ مسی، مدیر بارسا را تحویل نگرفت!

مراسم وداع مسی با بارسلونا برای یک بار دیگر ثابت کرد که رابطه ستاره آرژانتینی با خوان لاپورتا، مدیر باشگاه به شدت سرد شده است.

مراسم وداع با بارسلونا؛ مسی، مدیر بارسا را تحویل نگرفت!

مسی در مراسم وداعش با بارسلونا، لاپورتا را بغل نکرد و در سخنرانی خود هیچ اشاره ای به صورت مستقیم به مدیر بارسا نداشت، نکته ای که نشان می دهد رابطه آنها سرد شده است. البته لئو هرگز در صحبت هایش علیه لاپورتا صحبت نکرد اما از او تعریف هم نکرد.

در حقیقت در طول سوالات خبرنگاران بارها به نظر می رسید که مسی خودش را کنترل می کند تا صحبتی علیه مدیریت تیم انجام ندهد، به خصوص وقتی از او پرسیده شد که آیا حس فریب خوردن توسط مدیران بارسا را دارد یا نه. سوال بعدی نیز این بود که آیا مسی این حس را دارد که بارسا به اندازه کافی برای حفظش تلاش کرده است یا نه. مسی در مورد هر دو سال به این نکته اشاره کرد که لاپورتا نمی خواسته بدهی های باشگاه را بیشتر کند و سعی کرد که توضیح بیشتری ندهد. این در حالیست که مسی به طور مثال در مورد خاویر تباس رئیس لالیگا صحبت کرد و گفت که مشکلی با او ندارد در حالی که هرگز در مورد لاپورتا چنین چیزی نگفت.

مسی و لاپورتا تاکنون سعی کرده بودند که این حس را ایجاد کنند که رابطه خوبی با هم دارند اما در مراسم وداع مشخص شد که رابطه آن ها با هم کاملا سرد شده است./ فوتبالی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.