کد خبر : 34181 / /
/

آمریکا از طریق سفارت سوئیس برای مذاکره پیام فرستاد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیام های متعدد غرب به ایران برای مذاکره گفت: اخیرا آمریکا از طریق سفارت سوئیس برای مذاکره پیام فرستاد.

x
شهریار حیدری در گفتگو با برنامه رادیویی جام انقلاب گفت: کشورهای غربی به تهران پیام می دهند که حاضر به مذاکره هستند اما در ظاهر ژست سیاسی می گیرند تا در مقابل افکارعمومی جهان موضع خود را طور دیگری جلوه دهند.وی افزود: امریکا راضی به مذاکره و گفتگو با تهران است از این رو پیام هایی را از طریق حافظ منافع خودش در تهران پیامهایی را برای مذاکره دادند. این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: مقامات غربی در ملاقات با مسئولان ما تایید می کنند که برنامه هسته ای ایران انحرافی نداشته است و طبق معاهده ان پی تی دنبال می شود اما آنها نمیخواهند این واقعیت را علنی و آشکار اعلام کنند.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: گرچه مسائل مربوط به برجام قدری پیچیده شده اند اما در نهایت مذاکرات برجامی انجام می شود و آمریکا از طریق سفارت سوئیس برای مذاکره به ایران پیغام داده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.