کد خبر : 5887 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث

مرگ همزمان 3 برادر در دالاهو

فرماندار دالاهو از غرق شدن سه برادر در سد آزادی این شهرستان خبر داد و گفت: هر سه جنازه با فدارکاری غواصان پیدا و به سردخانه منتقل شدند.

مرگ همزمان 3 برادر در دالاهو

کرم محمدی امروز  اظهار داشت: بعدازظهر روز گذشته، شنبه ۲۶ مردادماه سه برادر از اهالی شهرستان ثلاث باباجانی به حوزه بخش گهواره عزیمت و مبادرت به شنا در سد آزادی می‌کنند و متأسفانه هر سه نفر غرق می‌شوند.

وی با اشاره به حضور خود در محل، ادامه داد: به محض اطلاع از موضوع، به اتفاق رئیس دادگاه بخش گهواره و بخشدار گهواره به محل عزیمت و همزمان با مدیرکل بحران استانداری هماهنگی لازم به منظور اعزام غواص به منطقه به‌عمل آمد.

فرماندار دالاهو ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع نیروهای انتظامی و محوریکم لشکر نبی اکرم(ص) سپاه پاسداران و برقراری نظم در محل، گفت: سرانجام با فداکاری غواص نامی استان بهمن پرورش و یکی از غواصان استان کردستان، ساعت ۲۳:۵۹ شب گذشته هر سه جنازه پیدا و به سردخانه منتقل شدند.

گفتنی است،  این سه برادر به نام‌های مظفر و میلاد و وریا قادری از اهالی نیریژ میرآباد ثلاث باباجانی دیروز عصر در حوالی سد آزادی غرق شدند.

یکی از برادران در هنگام شنا غرق شده که بقیه برادران برای نجاتش اقدام کردند که متأسفانه آن‌ها هم یکی پس از دیگری در سد غرق شده‌اند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.