کد خبر : 4469 / /
/

ایران ماین: ماینر قانونی برای اولین بار در خاورمیانه

شرکت ایران ماین از فناوری مونتاژ SMD به صورت Pick And Place بهره میبرد که این فناوری به این معناست که قطعات مورد استفاده در یک دستگاه، 25 درصد تولید داخل بوده و مابقی قطعات وارداتی می باشند

شرکت ایران ماین توانست اولین شرکت تولید کننده دستگاه های ماینر بیت کوین و سایر ارزها در خاورمیانه باشد که مجوز رسمی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کرده، و برای اولین بار به عنوان یک شرکت ایرانی شروع به تولید دستگاه های ماینر به صورت قانونی کرده است.

شرکت ایران ماین از فناوری مونتاژ SMD به صورت Pick And Place بهره میبرد که این فناوری به این معناست که قطعات مورد استفاده در یک دستگاه، 25 درصد تولید داخل بوده و مابقی قطعات وارداتی می باشند.

ماینرهای تولید شرکت ایران ماین:

برای معرفی محصولات پر طرفدار این شرکت میتوان به دستگاه های  ماینر S9j 14.5th،T2 17.2th ، M20s 68th و T2Tz 30th  اشاره کرد. هر یک از این ماینر ها دارای یک کد رهگیری بوده، که هر یک از این کد ها منحصر به فرد است و قابل استعلام برای نهاد های نظارتی میباشد.

از جمله ارزهای دیجیتال قابل استخراج این 4 دستگاه ماینر ذکر شده، موارد زیر است:

خرید ماینر بیت کوین m20s 68 تراهش

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • ایمارک (DEM) eMark
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • کرون (CRW) Crown
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin

خرید ماینر s9j 14.5 تراهش

درباره شرکت ایران ماین بیشتر بدانید:

شرکت ایران ماین نخستین تولید کننده دستگاه های ماینر در خاورمیانه است، که با خط مونتاژ کاملا مدرن و سیستمPick And Place و نیروی متخصص، با ۳۴ عاملیت در کل کشور که به منظور خدمات رسانی بهتر، مجهز به تعمیرگاه تخصصی دستگاه های ماینر، تولید برد PCB و اسمبل کردن SMD توسط دستگاه های pick and place هستند، درحال فعالیت است.

هر ماینر ایران ماین دارای بارکد رهگیری و استعلام پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت سازمان محیط زیست میباشد. شرکت و فروشگاه ایران ماین پیشرو در استخراج مواد معدنی از معادن مختلف، از سال 1334 و هم اکنون پیشرو در استخراج معادن ارزی در حال فعالیت است.

 

شرکت ایران ماین چگونه مجوز گرفت؟:

با وجود تمامی مشکلات و تفرقه افکنی ها، ایران ماین توانست پرقدرت فعالیت خود را شروع کند و از خارج شدن ارز از کشور عزیزمان جلوگیری کند.

شرکت ایران ماین طی یک سال و نیم زمان و مذاکرات طولانی با 6 سازمان اجرایی و امنیتی توانست بحث تولید و فروش دستگاه ماینر را توجیه و قانونی کند و بحث قانونی کردن، تولید و خرید ماینر را برای اولین بار ایجاد کند.

 

هدف از راه اندازی شرکت ایران ماین:

تسهیل صنعت ماینینگ در داخل کشور و مبارزه با قاچاق، اشتغال زایی، بومی سازی فناوری مونتاژ در داخل کشور، مونتاژ کردن حدود ۶۱ مدل دستگاه از جدیدترین ماینر ها با بهترین کیفیت، مونتاژ کردن دستگاهای شرکت هایEbang ، Bitmain،Innosilicon ،Cheetah ،Love core ، Whatsminer، Gold shell از اهداف اصلی شرکت ایران ماین است.

با توجه به اینکه کشور ها که درگیر استخراج ارزهای دیجیتال هستند و وارد کردن این ارزها باعث خارج شدن ارز و همچنین جلوگیری از تولید میشود، فناوری CKD به عمل آمده تا بتوانیم ارزها را داخل کشور خودمان استخراج کنیم. هدف اصلی شرکت ایران ماین، مبارزه با بازار سیاه قاچاق و ضررهای فراوانی که کالای قاچاق بر بازار ایران وارد میکند می باشد.

با توجه به این که صنعت ماینینگ یک صنعت نو حضور بوده، با تمام تلاش های شبانه روزی مدیرت، ایران ماین توانست به نخستین قطب صنعت ماینینگ در ایران و خاورمیانه تبدیل شود و مجموعه ایران ماین تمام تلاش خود را مصرانه برای جلوگیری از ورود سرمایه مردم عزیز کشورمان به بازار سیاه، قاچاق و کلاه برداری ها انجام داده است.

خرید ماینر در ایران ماین

ایران ماین بزرگترین و نخستین تولید کننده ماینر با تیراژ روزانه تولید بیش از 200 دستگاه ماینر، هم اکنون قطب اصلی صنعت ماینینگ ایران و خاورمیانه میباشد.

در شش ماه فعالیت ایران ماین، حدود ۵۳۰۰ دستگاه تولید و به فروش رسید که حدود ۷۰ درصد مربوط به دو ماهه آخر سال 1399 بوده است. تامین تمامی دستگاه های ماینر از شرکت های مختلف با ارائه اسناد مثبت گمرکی و رسمی توسط این شرکت  برای خریداران عزیز انجام می شود.

شرکت ایران ماین در استان یزد، زارچ، شهرک صنعتی ولیعصر واقع شده است که در این شرکت 43 نفر نیروی فعال به صورت مستقیم و حدود 118 نفر به صورت غیر مستقیم در حال فعالیت هستند.

ایران ماین ارائه خدمات گارانتی خرید ماینر را تا 6 ماه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز را نیز فراهم کرده است.

همچنین ایران ماین سیستم مشاوره رایگان را برای بهترین سرمایه گذاری برای شروع به کار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

پروژه هایی که در سال جاری (1400) توسط شرکت ایران ماین راه اندازی خواهد شد:

پروژه صرافی ارز های دیجیتال: همان‌طور که می‌دانید بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی باید یکسری ویژگی‌ها را در کنار هم داشته باشند که بتوان به آنها اعتماد کرد و معاملات خود را انجام داد. شرکت ایران ماین در نظر دارد یکی از بهترین صرافی ها را در این حوزه راه اندازی کند.

پروژه استخر ایرانی ایران ماین: ماینرهای بیت‌کوین معمولا یک گروه تشکیل می‌دهند تا با هم به استخراج ارز بپردازند، زیرا به این ترتیب شانس و احتمال بدست آوردن بیت‌کوین بیشتری را دارند. این تعریف ساده استخر استخراج است. شرکت ایران ماین در نظر دارد در سال جاری پروژه استخر ایرانی را راه اندازی کند. که از مزایای استخر ایرانی میتوان به رفع مشکل تحریم استخرهای خارجی و جلوگیری از کارمزد بالا اشاره کرد.

پروژه فریمور های ایران ماین: فریمور یک برنامه نرم افزاری هست که بر روی فلش هایی"که قابل پاک شدن و دوباره نوشتن است" برروی سخت افزار دستگاه های ماینر نصب میشود که یکی از مهم ترین مزایای فریمور میتوان به: بهینه شدن عملکرد دستگاه که با مصرف برق کمتر، تراهش و پردازش بیشتری را داشته باشد و با دمای بهتری کار کند اشاره کرد، که ایران ماین قصد دارد این فایل ها را نیز در سایت خود قرار دهد.

پروژه راه اندازی فارم قانونی: مزرعه بیت کوین یا همان مزرعه استخراج یا فارم ماینینگ، به تعداد قابل توجهی از دستگاه های ماینر جهت استخراج ارزهای دیجیتال (بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری) می گویند که در یک مکان بزرگ و خارج از شهر مستقر شده اند. همچنین شرکت ایران ماین میتواند در راه اندازی فارم های قانونی به متقاضیان در این امر کمک کند و صفر تا صد این پروژه را انجام دهد و دستگاه های مورد نیاز را تامین کند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.