کد خبر : 4128 / /
/

برخورد قاضی با سرباز راهور/ قاضی:خدا،قاضی،قاضی

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر بدرفتاری قاضی شعبه ۴۰ دیوان با یک سرباز، مرکز رسانه قوه قضاییه واقعیت ماجرا را برملا کرد.​

فیلم منتشر شده در فضای مجازی که نشان می‌دهد یک قاضی با مامور پلیس درگیر شده مربوط به سال ۹۸ است و جریانی شبیه به عنابستانی نماینده مجلس به خاطر سیلی زدن به مامور راهور را ایجاد کرده است.

پس از سیلی نماینده مجلس به صورت سرباز پلیس راهور، این بار یک قاضی برای پلیس راهور شاخ و شانه کشیده و او را تهدید می‌کند که در صورت جریمه خودروی وی با این مامور برخورد می‌کند.

قاضی به سرباز می‌گوید: زمان شاه میگفتن خدا، شاه، میهن، الان میگن خدا، قاضی، قاضی…

ماجرای فیلم درگیری قاضی به مامور راهور

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی که راننده اتومبیل تندر ۹۰ به شماره پلاک ۳۳پ ۴۶۴ ایران ۴۴ ضمن سواستفاده خود را قاضی شعبه ۴۰ دیوان معرفی نموده اعلام می‌دارد:

بر اساس مستندات مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور، مالک اتومبیل مذکور که عکس موجود در سوابق با چهره راننده دارای تشابه می‌باشد فردی با هویت ع-زمانی فرزند محمد علی بوده که سمت قضایی نداشته و از پرسنل دستگاه قضایی هم نیست، به همین جهت علیه این فرد به اتهام غصب عنوان قضایی پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفته است.

آخرین خبر از پرونده سیلی زدن عنابستانی به سرباز پلیس

بررسی‌ها نشان می‌دهد که کلیپ مذکور قدیمی بوده و خودرو موصوف در سال ۱۳۹۸ فک پلاک گردیده (بعد از سال ۹۸ پلاک فوق الذکرو موجود در کلیپ متعلق به این ماشین نمی‌باشد) که متاسفانه برخی جریانات سیاسی در مقطع حساس انتخابات با اهداف تخریب قوه قضاییه و ایجاد ناامیدی و بی‌اعتمادی در مردم مبادرت به انتشار آن نموده‌اند که انتشار دهنده اولیه فیلم نیز شناسایی شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.