کد خبر : 2671 / /
/

بیانات مهم رهبر انقلاب خطاب به مردم+جزئیات بیشتر بخوانید

رهبر انقلاب فرمودند: برترین ضیافت های الهی در همین ایام مبارک است. این دعایی که می کنید، این توسلی که می کنید، این اشکی که می ریزید ضیافت های پروردگار است که به شما اعطا شده است

بیانات مهم رهبر انقلاب خطاب به مردم+جزئیات بیشتر بخوانید

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در گفتگوی مستقیم تلویزیونی با مردم، فرمودند: قله ماه رمضان ایام قدر و لیالی قدر است ما به این قله رسیدیم. از فرصت بی نظیر توسل و تضرع و دعا و طلب از پروردگار عالم استفاده کنیم.

ایشان فرمودند: این ماه ضیافت الهی است. برترین ضیافت های الهی در همین ایام مبارک است. این دعایی که می کنید، این توسلی که می کنید، این اشکی که می ریزید ضیافت های پروردگار است که به شما اعطا شده است و برای خودتان و همه برادران دینی تان و کشور و جامعه تان دعا کنید و از خدا مطالبه و درخواست کنید و مطمئن به اجابت باشید.

رهبری معظم تاکید کردند: وقتی دعا می کنید اطمینان داشته باشید که مستجاب می شود. پروردگار کرم محض است. گاهی ظرف ما آمادگی را برای آن لطف و رحمت الهی را ندارد. باید با استغفار و توجه و تضرع بیشتر خودمان را آماده دریافت رحمت الهی کنیم. 

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را بخوانید؛

*دو شب از شب‌های قدر باقی است و از همه شما التماس دعا دارم.

*مساله امامت با ترازوهای عرفی ما قابل اندازه‌گیری نیست. برخی بزرگان به مفاهیم عالی امامت دست پیدا کردند اما این مساله از دسترس فهم ما خارج است.

*با قطع نظر از این رتبه معنوی بالا، امیرالمومنین (ع) بر اساس معیارهای دنیایی هم یک شخصیت بی‌نظیر است.

منبع:خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.