کد خبر : 2642 / /
/

جاماندگان از دریافت اینترنت رایگان کلیک کنند

با تکمیل ثبت‌نام اینترنت رایگان انتخاباتی، پیامی مبنی بر فعال‌سازی بسته هدیه، حداکثر ظرف ۷۲ ساعت آینده نمایش داده می‌شود. در این پیام تاکید شده که فعال‌سازی این بسته از طریق پیامک به اطلاع می‌رسد. البته در صورت داشتن بسته اینترنت فعال، اولویت با بسته‌ای است که زودتر تمام می‌شود.

جاماندگان از دریافت اینترنت رایگان کلیک کنند

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لزوم در نظر گرفتن این بسته اینترنتی گفت: ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روزها بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.

آذری‌جهرمی افزود: برای هر کد ملی یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت (نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است) یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، این بسته‌ها فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه و ثبت‌نام آنها از عصر امروز آغاز خواهد شد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: بسته‌های فعال فعلی نیز در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقی‌مانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.