کد خبر : 2445 / /
/

وزیر راه از کارمندان سابق ایران ایر عذرخواهی کرد+جزئیات

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اعمال محدودیت ۶۰ درصدی فشار سنگینی را به ایرلاین‌ها وارد کرده ،گفت: از بازنشستگان ایران ایر عذرخواهی می‌کنم.

وزیر راه از کارمندان سابق ایران ایر عذرخواهی کرد+جزئیات

 

 محمد اسلامی با اشاره به فشار اقتصادی ناشی از کرونا بر شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: ممنوعیت پروازها و رعایت فاصله اجتماعی با اعمال محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر همه ایرلاین ها را با گرفتاری سنگینی مواجه کرده و این شرکت‌ها روزگار سختی را می‌گذرانند.

وی ادامه داد: پرواز خارجی به شدت کاهش پیدا کرده است. ممنوع کردن پروازها و اعمال محدودیت پذیرش مسافر به معنای قطع و کاهش درآمد ایرلاین هاست.

اسلامی با اشاره به اعتراض روز گذشته برخی از کارکنان ایران‌ایر گفت: همه ایرلاین‌ها روزگار سختی را می‌گذرانند، ایران ایر هم همینطور است. از کارکنان شاغل و بازنشسته ایران ایر عزیز عذرخواهی می‌کنم که این شرکت نتوانسته تا دیروز حقوق فروردین ماه را پرداخت کند. امیدوارم با تمهیداتی که اندیشیده شده، حقوق این عزیزان امروز پرداخت شود.

 

منبع: تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.