کد خبر : 1890 / /
/

وضعیت سربازی به کجا رسید؟

یک نماینده مجلس گفت: به زودی فراکسیون رسیدگی به امور سربازی در مجلس تشکیل می‌شود.​

وضعیت سربازی به کجا رسید؟

«حسن شجاعی علی‌آبادی» یکی از نمایندگانی است که در جلسه هفته گذشته با معاون ستادکل حضور داشته است. درباره موضوعات مطرح‌شده در جلسه می‌گوید: دوستان ما در ستادکل دغدغه‌هایشان را مطرح کردند و نماینده‌های مجلس هم نظرات جامعه و به‌خصوص جوانان را با آن‌ها در میان گذاشتند. طبیعتا دغدغه‌های ستادکل درباره مباحث امنیتی و نیاز کشور به سرباز بود و نظرات نمایندگان هم مبتنی بر دغدغه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی. در نهایت قرار شد جلسات دیگری داشته باشیم تا همه ابعاد بررسی شود و به یک نتیجه مشترک برسیم.

هنوز هیچ طرحی نهایی برای سربازی نیست

از شجاعی درباره طرح‌های پیشنهادی نمایندگان برای اصلاح سربازی  می‌گوید: طرح‌های مختلفی توسط نمایندگان ارائه شده است اما فعلا هیچ چیز قطعی وجود ندارد و باید در جلسه مشترک با ستاد کل، بررسی و چکش‌کاری شود.

شجاعی از تشکیل یک فراکسیون ویژه هم خبر می‌دهد و می‌افزاید: به زودی فراکسیون رسیدگی به امور سربازی در مجلس تشکیل می‌شود و با توجه به درخواست نمایندگان، احتمالا ریاست این فراکسیون برعهده بنده خواهد بود. در این فراکسیون تلاش خواهیم کرد با هماهنگی ستادکل، مسائل جاری و کلان مربوط به سربازان را به صورت منسجم پیگیری کنیم. او درخواستی هم از مردم دارد و می‌گوید: از همه مردم خواهش می‌کنیم تا زمانی که اصلاح قانون سربازی نهایی نشده است، تابع قوانین فعلی باشند و اجازه دهند موضوع به صورت تخصصی بررسی شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.