کد خبر : 1552 / /
/

سیزده بدر جان دختر 13 ساله کرمانی را گرفت!+جزئیات بیشتر

دختر سیزده ساله به نام یوکابد در جریان ماهیگیری سیزده بدر در رودخانه غرق شد و جان باخت.

سیزده بدر جان دختر 13 ساله کرمانی را گرفت!+جزئیات بیشتر

 

دختر سیزده ساله کرمانی روز سیزدهم فروردین جان خود را هنگام ماهیگیری در رودخانه از دست داد.

روز گذشته زمانی که اهالی بخش آسمینون نودژ از توابع شهرستان منوجان کرمان،مثل خیلی از ایرانی ها برای تفریح به سیزده بدر رفته بودند ناگهان صدای فریاد برخاست و شهر سیاه پوش شد.

یک دختر سیزده ساله به نام یوکابد صارعی زاده هنگام تفریح در طبیعت در رودخانه غرق شد و جان خود را از دست داد.

ماهیگیری سیزده بدر بلای جان یوکابد شد

پسرعموی یوکابد گفت:«روز گذشته تعدادی از اهل فامیل برای تفریح به نزدیکی یکی از رودخانه های محلی رفتنند.همان موقع یوکابد به همراه چند نفر از جوان های فامیل برای ماهیگیری به دل رودخانه زدند.یکدفعه پای یوکابد می لغزد و داخل رودخانه سقوط می کند.افراد حاضر در محل با داد و فریاد بقیه را خبر می کنند و همه تلاش خود را برای نجات یوکابد انجام می دهند.اما وقتی یوکابد از آب بیرون کشیده شد دیگر دیر شده بود.او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.»

او در ادامه گفت:«یوکابد فرزند ارشد خانواد ه اش بود.او برادری کوچکتر دارد که وقتی پدر و مادرش سر کار بودند از او مراقبت می کرد و حتی برای پدر و مادر هم غذا را آماده می کرد.حالا خانه آنها در غم از دست دادن یوکابد غم خانه است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.