کد خبر : 1015 / /
/

کودک آزاری در نیشابور/متهم دستگیر شد+فیلم دلخراش

فیلم ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده که نشان می‌دهد کودکی در یک مغازه آپاراتی مشغول به کار است و توسط صاحب‌کار خود آزار و اذیت می‌شود.

کودک آزاری در نیشابور/متهم دستگیر شد+فیلم دلخراش

کودک آزاری عبارت است از هر گونه بدرفتاری فیزیکی و یا عاطفی، سواستفاده جنسی است. کودک آزاری در ایران گسترش زیادی پیدا کرده است. کودک آزاری عوارض وحشتناکی بر روح کودک اثر می گذارد.کودک آزاری باعث انزوای کودک از جامعه می شود.اخبار مربوط به کودک آزاری را در سایت خبرآزاد بخوانید.

رییس اداره بهزیستی نیشابور گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که حاکی از آزار و اذیت کودکی در یک مغازه است عامل آزار این‌ کودک شناسایی و دستگیر شد.

طی هماهنگی‌های انجام شده با دادستان، پلیس فتا در کمتر از یک‌ساعت شخص کودک آزار را شناسایی و دستگیر کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس اجتماعی هم برای بررسی وضعیت کودک آزار دیده و روشن شدن ابعاد موضوع به محل اعزام شده‌اند.

امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن شخصی که ظاهرا صاحب یک آپاراتی است دست های کودکی حدود ۱۰ساله را از پشت بسته و او را مورد آزار قرار می‌دهد.واکنش عمو پورنگ به کودک آزاری 

 عموپورنگ در مواجهه با کودک آزاری

داریوش فرضیایی، مجری قدیمی و مشهور بخش کودک و نوجوان تلویزیون که به «عمو پورنگ» معروف است با انتشار پستی در فضای مجازی به تصویری از کودک آزاری یک فرد واکنش نشان داده است.

«باورم نمیشه یک انسان تا این حد بی رحم و سنگدل باشه! این مردک رو باید شناسایی و تحویل مراجع قضایی داد تا به اشد مجازات محکوم بشه. کودک آزاری که میکنه در کنارش عکس هم گرفته و به اشتراک گذاشته و این بدترین صدمه روحی رو به افراد جامعه میزنه ، هر کسی با نگاه کردن به این تصویر روح و روانش بهم میریزه. از ماموران انتظامی و پلیس فتا خواهش میکنم هر چه سریعتر این فرد روانی رو دستگیر کنن تا بسزای عملش برسه اون باید در مقابل قانون و مردم جوابگوی این کار غیرانسانی ( کودک آزاری ) باشه...»

کودک آزاری

کودک آزار معروف شناسایی شد

ساعاتی پیش تصویری از فردی که با یک طناب کودکی را از گردن آویزان کرده در فضای مجازی دست به دست شد. 

این اقدام با انتقاد کاربران فضای مجازی روبه رو شد چراکه کودک آزاری تلقی شده است به همین منظور توسط پلیس فتا مورد پیگیری قرار گرفت.

پیگیری ها حاکی از آن است که این فرد شناسایی شده و تا ساعاتی دیگر دستگیر خواهد شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.