کد خبر : 16918 / /
/

قیمت دلار|قیمت دلار امروز7 فروردین 1401| دلار در بازار چند شد؟

قیمت دلار امروز 7 فروردین 1401| دلار در بازار چند شد؟

صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را۲۵,۴۰۲ (بیست و پنج هزار و چهارصد و دو تومان) اعلام کرد.

قیمت دلار امروز 7 فروردین 1401| دلار در بازار چند شد؟

قیمت دلار امروز گران شد.قیمت دلار امروز با نوسان همراه بود.قیمت دلار برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.قیمت دلار تحت تاثیر مذاکرات برجام است.در ادامه یه بررسی قیمت دلار می پردازیم.

قیمت دلار امروز

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۱۴۹ (بیست و پنج هزار و صد و چهل و نه  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۴۰۲ (بیست و پنج هزار و چهارصد و دو   تومان) اعلام شد.

قیمت خرید یورو امروز  ۲۸,۲۵۸ ( بیست و هشت هزار و دویست و پنجاه و هشت  تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸,۵۴۲(بیست و هشت هزاو پانصد و چهل و دو  تومان) است.

قیمت دلار

قیمت دلار تحت تاثیر چیست؟

در سال جاری، قیمت دلار بیش از هر عاملی نسبت به مذاکرات برجام حساس بوده است و به نظر می‌رسد همچنان نقش متغیر یاد شده پررنگ است.

حال بعد از ماه ها سیگنال های برجامی  مثبتی از طرف ایرانی و آمریکایی رد و بدل می شود و خبر هایی از آغاز مذاکرات تا پیش از هفته دوم آذر ۱۴۰۰ به گوش می رسد. معامله گران  بازار ارز  ، برجام و اخبار آن را زیر ذره بین خود قرار داده اند و همه ی نگاه ها به  برجام  دوخته شده است.

قیمت دلار در معاملات نقدی  روز  چهارشنبه ۲۱۰تومان بر ارزش خود افزود و با قیمت ۲۷هزار و ۶۸۰ تومان به کار خود پایان داد. این اسکناس آمریکایی در بازار ارز   روز پنجشنبه اندکی عقب گرد را تجربه کرد و نسبت به روز قبل خود ۱۱۰ تومان پایین رفت و بر روی ۲۷ هزار رو ۵۷۰ تومان قرار گرفت. به گفته فعالان، زمانی که قیمت دلار به افزایش خود بالای خط ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان ادامه نداد و یکی از مقام های ایرانی از آغاز مذاکرات تا پیش از هفته دوم آذرماه خبر داد، معامله گران نیز به تدریج از موقعیت خرید فاصله گرفتند و سعی کردند با احتیاط نسبت به اتفاقات رخ داده، واکنش نشان دهند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.