کد خبر : 16883 / /
/

فال| فال 4 فروردین 1401| فال خود را بخوانید

فال روزانه| فال 4 فروردین 1401

فال خود را بخوانید.

فال روزانه| فال 4 فروردین 1401

فال روزانه فروردین ( پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ )

 

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

خنده میتواند موجب ایجاد فضای آرام بین شما وکسانی که کنار شما هستند شود و انرژی مثبت را در شما واطرافیانتان گسترش میدهد!اگر احساس کردید که کمی منفی بین شده اید و نمی توانید آنرا کنترل کنید،توصیه می شود فوراً ۳۰ثانیه الی یک دیقه با گوش دادن به یک چیز خنده دار ، خودتان را سرگرم کنید تا آن فکرهای منفی از ذهن شما کاملا خارج شوند و باخیال آسوده به کارهایتان بپردازید. حتماً توصیه می شود که امتحان کنید تا احساس تان را دگرگون کنید.

امروز فعالیت های اجتماعی مختلف بخش عمده ای از زمان شما را به خود اختصاص خواهند داد. خواه برای ترتیب دادن یک مهمانی برنامه ریزی کنید و خواه به عنوان مهمان در این جمع ها شرکت کنید، در هر صورت وقت زیادی را در این رابطه صرف خواهید کرد. البته اگر به عنوان مهمان بخواهید جایی بروید به احتمال زیاد به بیش از یک مهمانی خواهید رفت. خوشبختانه شما در حال حاضر خیلی اجتماعی تر از همیشه هستید و می توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و شاید حتی بتوانید دوستی های جدیدی را آغاز کنید. در هر صورت به خاطر داشته باشید که حتما زمانی را هم برای خودتان و کارهای شخصیتان کنار بگذارید. بیش از حد خودتان را درگیر ماجرای تازه نکنید. برنامه ریزی برای سفر را کمی به تعویق بیندازید. دیدار با شخصی، احوالتان را زیر و رو می کند. بهتر است برای یک تغییر و تحول خودتان را آماده کنید. لزومی ندارد در مورد کاری که می خواهید انجام بدهید به دیگران توضیح بدهید، خودتان را به دردسر می اندازید. 

 

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه آماده شنیدن مشکلات آنها هستید. چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌قدوبالا روشن خواهد شد. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.

.

فال روزانه اردیبهشت ( پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

گوش دادن به موسیقی نشاط بخش یک راه عالی برای تقویت روحیه خودتان می باشد و به عبارتی دیدگاه جدیدی برای خودتان ایجاد میکنید.

شما می توانید همین کار را مثل افرادی که مشابه شما عمل میکنند انجام دهید.میتوانید زمانیکه درحال میاده روی هستید به آهنگ گوش دهید.

جذابیت درونی و رفتار خوب شما باعث شده اند که روابط بسیار خوبی با دوستان و خانواده داشته باشید و امروز وضعیت مطلوب این روابط قطعا به کارتان خواهد آمد. شاید برخی از بزرگترها کمی بدخلقی کنند، اما اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و با آنها با احترام رفتار کنید. مطمئن باشید در نهایت به خواسته ی خود دست پیدا خواهید کرد. امروز علاقه چندانی به انجام وظایفتان احساس نمی کنید و دلتان می خواهد هر جایی که تفریحی در انتظارتان است به همان سو بروید. نادیده گرفتن وظایفتان می تواند برای شما عواقبی نه چندان خوشایند داشته باشد، پس بهتر است پیش از هر کاری به مسئولیت هایی که به عهده دارید رسیدگی کنید. به زودی تغییر و تحولی کلی در کار و زندگی تان پدید می آید. این تغییر همه را شاد و راضی خواهد کرد. دست به کاری می زنید که با گذشته تفاوت زیادی دارد، این کار باعث پیشرفت و ترقی تان می شود، به شرطی که همراه با دقت و سرعت بالا آن را انجام دهید. از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

 یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید.  رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال خوشی ندارد و نیازمند پرستاری شما است.

فال روزانه خرداد (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

بیشتر بخوانید؛ 

 

روزانه یک یادداشت از خود بنویسید و نگه دارید ۶۰ ثانیه از روز خود را به نوشتن یک یادداشت صرف کنید و در آخر آن یک تعریف از خود بنویسید یا از برخی از کلمات دلگرم کننده استفاده کنید.

کار کردن روی پروژه های شخصیتان امروز ذهن شما را به خود مشغول کرده است. بعد از چند روز تفریح و مهمانی، امروز دلتان می خواهد کمی کار کنید. شاید بخواهید کمی درس بخوانید و یا فعالیت های هنری انجام دهید. هر برنامه ای که برای خودتان در نظر بگیرید به احتمال زیاد نتایج خیلی خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت و از این که وقتی را صرف آن کرده اید پشیمان نخواهید شد. امروز بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید چه مسیری را باید در پیش بگیرید. نیازی نیست که همین حالا این چالش را پشت سر بگذارید و می توانید برای انتخاب مسیرتان به خودتان کمی وقت بدهید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. اتفاقات خوبی در محل کار برایتان می افتد، این روزها به مال دنیا زیاد می اندیشید و از لذت لحظه هایتان غافل شده اید. مشکلات خانوادگی را حل کنید. با دست روی دست گذاشتن، مشکل پیش آمده بغرنج تر می شود. با دوستی که شما را از رفتن به سوی نیت تان باز می دارد صحبت کنید تا از سردرگمی در بیایید.

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  امروز فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبروی‌تان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

فال روزانه تیر (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

سعی کنید با افرادی که خوش بین هستند مشورت کنید یا به عبارتی به نصیحت های آنها در مورد چگونه خوش بین شدن،گوش بدهید و به خاطر بسپارید و اگر شما خود یکی از افراد خوش بین هستید انرا با دوستان وافرادی که خواستار آن هستند به اشتراک بگذارید.

اغلب اوقات تا این قسمت ممکن است که کافی باشد و شخص با دیدن یک تپه از آن کوهی بزرگ نسازد.

با وجود این که با توجه به فصل تعطیلات خودتان حتی فکش را هم نمی کنید، سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید بالاخره به نتیجه خواهند رسید. اگر قصد خرید یا فروش خانه ای را دارید امروز می تواند فرصت خیلی خوبی برای شروع مذاکرات مربوط به این معامله باشد. همه ی نشانه ها حاکی از این هستند که صبوری هایی که از خودتان نشان داده اید بالاخره دارند نتیجه می دهند و حداقل یکی از اهداف بلند مدتی که برای خود تعیین کرده بودید در یک قدمی شما قرار گرفته است. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو بروید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید. هفته خوبی پیش رو دارید، حواستان باشد هیچکس نمی تواند با یک دست دو هندوانه بلند کند. فشار بی فایده و بی اندازه به خودتان وارد نکنید. بار به قدر توانتان بلند کنید تا کمرتان خم نشود. حواستان به کسی که برایتان عزیز است باشد. این هفته مجبور می شوید در مشاجره ای دخالت کنید.

منفی‌بافی را کنار بگذارید و دستاوردهای خود در زندگی را نادیده نگیرید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. مدتی است که چیز گران‌بهایی را گم‌ کرده‌اید و حسابی ناراحت هستید، امروز به صورت کاملا اتفاقی این چیز پیدا می‌شود و ناراحتی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. توجه شما به همسر یا عشق‌زندگی‌تان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

 

فال روزانه مرداد (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

این مورد می تواند شامل میوه های خوشمزه که شما آنها را با دوستتان تقسیم میکنید و میل می کنید،باشد. یا مربا ، کیک و یا نان شما خودتان درست کرده اید.

چنین هدیه ی ساده اما دوست داشتنی واقعا می تواند معنی زیادی داشته باشد وانرژی مثبت را در شخص ایجاد کند و تمام فکرها و منفی نگری هارا از شخص دور سازد و انرا به زندگی جدیدتری وارد سازد.

امروز شاید بخواهید با دوستانتان یک دور همی راه انداخته و آنهایی که برایتان عزیزتر هستند و یا افکار و نظراتی شبیه به شما را دارند دور هم جمع کنید. سعی کنید این دیدار را در فضای باز ترتیب دهید تا هم از مصاحبت این دوستان عزیز لذت ببرید و هم از هوای زیبای بهاری بهره مند شوید. امروز دوست دارید احساسات خود را به زبان آورده و با دیگران به اشتراک بگذارید، ولی از این کار می ترسید چرا که نگران هستید مورد سرزنش و انتقاد آنها قرار بگیرید. شما کمی حواس پرت شده اید و حواستان به اطرافتان نیست. این در حال حاضر چیز بدی نیست و ضرری به شما نخواهد رساند، ولی به شما اجازه نخواهد داد به کسی که دوست دارید به اندازه کافی توجه کنید. با ورود شخصی به خانواده، محل کار یا تحصیلتان تحولاتی در افکارتان پدید می آید. دست به کاری می زنید یا تصمیمی می گیرید که برای همه اطرافیانتان عجیب به نظر می رسد. اختلافی که بین شما و یکی از نزدیکانتان بوجود آمده، صرفا نتیجه بی حوصلگی و بی انگیزگی های اخیر خود شماست.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

 

 

فال روزانه شهریور (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

به افرادی که پرمشغله هستند کمک کنید همانگونه که میدانید توسط کار و مدرسه رفتن در افراد مشغله های گوناگونی ایجاد می شود که مطمئناً شما را از اهداف خوش بینانه بودن و راه و روش سازنده جدا سازد پس مطابف حرف های گفته شده در قبال اطرافیانتان می توانید مسئولیت بپذیرید و به آنها کمک کنید.کمک شما می تواند مثل دعوت کردن آنها به پیک نیک کوتاه مدت و یا کنار ساحل رفتن و یا حتی کنار یکدیگر زیر اسمان دراز بکشید و به حرکت ابر ها دقت کنید و باهم خوش بگذرانید تا بتوانید مشغله هارا از فکر طرف مقابلتان ببرید با این کار هم به خودتان کمک کرده اید و هم خلق و خوی دوستتان را تغییر داده اید

امروز همه ی اطرافیانتان شما را به خاطر تلاش ها و زحماتی که از خود نشان می دهید مورد تشویق و تأیید قرار خواهند داد، پس نگران این نباشید که مبادا کارهایتان دیده نشوند. شاید کلمات تحسین آمیز آنها را کمی دیرتر از آنچه انتظارش را دارید بشنوید، اما بدون شک آنها را خواهید شنید، پس میدان را به سادگی خالی نکنید. شما خیلی جدی و با اعتقادی راسخ پشت تصمیم هایتان ایستاده اید، ولی دیگران در درک رفتارتان دچار سوء تفاهم می شوند و در نتیجه احتمال این می رود که برای شما ایجاد مزاحمت کنند و مانعتان شوند. متاسفانه در حال حاضر این که بدانید چه می خواهید کافی نیست، پس انتظاراتتان را پایین بیاورید و موضعتان را کمی با انعطاف پذیری همراه کنید. درخواست کمک از جایی یا شخصی کرده اید که با آن موافقت نشده، نگران نباشید گره از جای دیگری باز خواهد شد. شخصی پیشنهادی به شما می کند که عصبانیتان می کند، گفتگو با این شخص نطرتان را درباره مسئله ای عوض خواهد کرد چیزی که قرض داده بودید پس خواهید گرفت بیخود دل نگران نباشید.

سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. مسافرتی مهیا شده، اما حوصله سفر ندارید و می‌خواهید آن را به آینده موکول کنید. بهتر است بار این سفر را ببنید و به جاده بزنید. مطمئن باشید در این سفر به اندازه‌ای به شما خوش می‌‌گذرد که روحیه پیدا می‌کنید و از اینکه راهی سفر شده‌اید خوشنود خواهید شد. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید.

فال روزانه مهر (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

با آغوش گرفتن کسی که پرمشغله است و منفی نگر شده است گاه حتی تاثیر بیشتری نسبت به خنده های طولانی در شخص میگذارد ، جالب است بدانید که دانشمندان روی تاثیر در آغوش گرفتن بسیار مطالعه کرده اند و تاثیر انرا از خندیدن بیش از حد بیشتر دانسته اند. با این کار شما میتوانید خنده و انرژی را در باطن و ظاهر شخص مشاهده کنید.

شاید امروز بخواهید شم تجاری خود را به کار بیندازید و کمی پول در بیاورید. این می تواند فکر خیلی خوبی باشد و موفقیت قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشد، مخصوصا حالا که همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که شما امروز در هر فعالیتی که آغاز کنید موفق خواهید بود. شما امروز دارید کمی بیشتر از معمول در خرج کردن زیاده روی می کنید. کمی ولخرجی اشکالی ندارد، اما بهتر است مواظب باشید کفگیرتان در اثر زیاده روی به ته دیگ نخورد. امروز ممکن است عشق قدیمیتان با شما تماس بگیرد، البته به احتمال زیاد این تماس برای این نیست که از شما بخواهد به روزهای گذشته باز گردید و از شما کمک و راهنمایی می خواهد! گفتگو با شخصی در گرفتن تصمیمی کمکتان می کند. برای انجام یک معامله خرید یا فروش عجله نکنید و دست نگه دارید. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهد شد ولی فعلا پذیرش هیچکدام به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که در بهتر شدن روحیتان بسیار موثر است.

 

روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش‌روی شما است. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌های‌تان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.   دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید.

فال روزانه آبان (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر دیدید که یکی از دوستانتان پرمشغله شده است و منفی نگر شده است توصیه میشود که آهنا را به خانه تان دعوت کنید و غذای مورد علاقه آنها را بپزید. ویا می توانید آنها را به بیرون دعوت کنید و ساعتی را باهم بگذرانید تا کمی رو خوش بینی آنها تاثی بگذارید.ویا حتی می توانید آنها را با یکه بسته شکلات خوشحال کنید و روی آنها تاثیر بگذارید تا خوش بین شوند.

امروز مطالعه در مورد برخی مباحث جدید علمی و یا شاید هم سیاسی شما را به خود مشغول خواهد کرد و شاید بخواهید اصلا از خانه بیرون نروید و بیشتر وقتتان را صرف مطالعه و کسب اطلاعات در مورد این موضوع کنید. با این حال، توصیه ی ما به شما این است که خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید و برای تفریح و استراحت هم به اندازه ی کافی وقت بگذارید. حالا که در تعطیلات به سر می برید چرا زمانی را در روز به ورزش کردن اختصاص نمی دهید؟! این می تواند فرصت فوق العاده ای برای شما باشد تا در طول تعطیلات خودتان ورزش را هم وارد برنامه ی روزای خود کنید و بعد از تعطیلات هم به همین ترتیب ادامه بدهید. بزودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که در آن سهم مهمی دارید. برای ابراز علاقه تان می توانید پر شور و هیجان یا ساکت و آرام باشید. در مورد مسئله ای که به تازگی پیش آمده به نفعتان است که بر نفس خود مسلط باشید. برای بیان دلخوری تان از کلماتی استفاده کنید که موثر باشد.

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آید و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده شما در آستانه ازدواج است و پیوند فرخنده‌ای را به تماشا خواهید نشست.  به خاطر داشته باشید که در لحظه‌ها زندگی می‌کنید و نگرانی بیش‌ازحد شما برای آینده بی‌دلیل است. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید.

فال روزانه آذر (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما برنامه هایی برای دیدار و دور هم جمع شدن با دوستانتان چیده اید که بی صبرانه در انتظار زمان فرا رسیدن آن هستید. اما متأسفانه باید به شما بگوییم که به احتمال زیاد این دیدار با تأخیرها و مشکلاتی همراه خواهد بود که ممکن است شما را کمی عصبی کنند، با این حال شما به هیچ وجه قصد ندارید تسلیم شوید. تمرکز و پشتکار شما خیلی بیشتر از روزهای دیگر هستند و به همین دلیل هم قصد ندارید پیش از به دست آوردن خواسته هایتان میدان را خالی کنید و هر کاری را که شروع کنید تا به پایان ادامه خواهید داد. امروز می تواند روز خیلی خوبی برای شروع یا ادامه ی کارهایی باشد که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند. از شخصی در اطرافتان که ضعیف النفس است بدتان خواهد آمد، رفتارش غیرقابل کنترل است از او فاصله بگیرید . شما قلبی با محبت دارید شخصی در اطرافتان را درک کنید. به تازگی به مادیات بیش از حد اهمیت می دهید، در معامله ای سود خوبی بدست می آورید در مورد یک مسئله خانوادگی بیش از حد کنجکاوی نکنید.

حال خوشی ندارید و احساس کسالت می‌کنید، قبل از اینکه حال‌تان وخیم‌تر شود فکری به حال سلامتی‌تان بردارید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحال‌تان را فراهم می‌کند.  شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن‌ شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند.

فال روزانه دی (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز بالاخره نتیجه ی تلاش های خود را در ارتباط با موضوعی که برایتان از اهمیت نسبتا زیادی برخوردار است، خواهید دید. همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که پیشرفت قابل توجهی در این زمینه در انتظارتان خواهد بود. تمرکز و جاه طلبی شما اثرات خوبی روی میزان پیشرفت و موفقیت شما داشته اند و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع هستند. امروز پرداختن به تفریح و سرگرمی ایده خیلی جالبی به نظر می رسد ولی شما نگران این هستید که مبادا به انتظاراتی که دیگران از شما دارند رسیدگی نکنید و آنها را از خودتان ناراحت کنید. ولی اگر به مسئولیت هایتان به طور شایسته ای رسیدگی کرده باشید می توانید با خیال راحت امروز را روز خودتان بنامید. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید بطوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کندی که دنباله روتان باشند. مقدمات کامل این نیست هنوز کامل نشده، اگر می خواهید موفق شوید دقت و پشتکار را از یاد نبرید.

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. اسباب‌کشی در راه دارید و این تغییر خانه‌و‌کاشانه به نفع‌تان تمام خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید.  زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید.

فال روزانه بهمن (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

ناخوشایند ترین بخش یادگیری سخت بودن آن است. در حقیقت، استدلال نویسندگان کتاب یاد شده این است که درست مثل ورزش وزنه برداری که با بلند کردن وزنه هایی در حد بیشینه ی توان، عضلات فرد تقویت می شود، بهترین یادگیری نیز زمانی رخ می دهد که برای این کار با دشواری روبه رو شوید.

این روزها احتمال اینکه روابط جدید هیجان انگیزی در زندگی شما آغاز شوند بسیار زیاد به نظر می رسد و تعدادی از این آشنایی ها به روابط بسیار نزدیکی تبدیل خواهند شد که تا مدت ها و یا شاید در تمام زندگیتان ادامه خواهند یافت. به نظر می رسد برخی از دوستی ها و روابط قدیمیتان نیز دارند از بین می روند و این ممکن است برایتان کمی ناراحت کننده باشد، اما در این مورد کاری از دستتان ساخته نیست و جلوی بعضی چیزها را نمی توان گرفت. با تغییراتی که در درون شما به وجود می آیند روابط و دوستی هایتان نیز خواسته یا ناخواسته تغییر خواهند کرد و افراد جدیدی وارد زندگیتان می شوند که نقاط مشترک بیشتری با شما دارند. با جریان زندگی همراه شوید! برای حرف مردم بیش از حد اهمیت قائل نشوید، یادتان باشد کار عار نیست، مهم این است که به کسی محتاج نباشید و دستتان روی زانوی خودتان باشد. اتفاقی می افتد که دلتان را گرم می کند. مراقب رفتارتان با شخصی که دوستتان دارد باشید. مبادا که ناخواسته او را برنجانید.

روحیه باثباتی ندارید و حرفتان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتی‌‌تان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. خبری خوشحال‌کننده از یکی از یکی از فامیل‌های دور به دست شما می‌رسد.  با ارتباط با افراد خلاق و نوآور، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

 

 

فال روزانه اسفند (پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

تکرار، تکرار، تکرار.بهترین روش حفظ کردن بازیابی چندباره ی اطلاعات فرا گرفته شده است. فرانچسکا جینو، استاد مدرسه ی کسب و کار هاروارد در این باره می گوید:«وقتی فرصت تکرار یافته های تازه ی خود را در اختیار داشته باشید کارایی تان تقویت خواهد شد و در کسب دستاورد های تازه اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. در نتیجه در جهت کاری که انجام می دهید و چیزی که سعی در یادگیری اش دارید تلاش بیشتری خواهید کرد».

امروز خاطراتی قدیمی در ذهنتان زنده خواهند شد که شما را به فکر تماس گرفتن با یکی از دوستان قدیمی و یا اقوامی خواهند انداخت که برای مدتی طولانی از آنها بیخبر بوده اید. برخی از خاطراتی که به یاد می آورید ممکن است کمی تلخ باشند و اتفاقاتی نه چندان خوشایند را به یادتان بیاورند که سعی در فراموش کردن آنها داشته اید. خودتان را با فکر کردن به این چیزها آزار ندهید، این روزها خیلی زیباتر از آن هستند که بخواهید آنها را با این افکار بیهوده خراب کنید. امروز دوری از عشقتان شما را ناراحت کرده است و احساس می کنید که او دیگر دوستتان ندارد، ولی زود قضاوت نکنید، چون به احتمال زیاد او دلیل خوبی برای این وضعیت دارد. تلفنی خبری می شنوید که باعث می شود نفس راحتی بکشید. در جمعی حرفی زده، که ناخواسته دیگران را به اشتباه انداختید، هرچه بیشتر توضیح دهید، کار را خرابتر می کنید. شخصی برای انجام کاری با شما تماس گرفته و مشورت می کند، حواستان به پیشنهادی که به او می دهید باشد.

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. مدتهاست که از بزرگان فامیل عیادت نکرده‌اید. فرصتی از روز را به دلجویی و عیادت از بزرگان فامیل اختصاص دهید و جویای حال اعضای خانواده باشید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.