کد خبر : 16881 / /
/

عیدی|خبر خوش برای مردم| عیدی جدید برای این افراد

خبر خوش برای مردم| عیدی جدید برای این افراد

بسیاری از مشترکان همراه اول در پیام‌هایی گفتند که عیدی همراه اول با گرفتن کد دستوری، #۱۴۰۱* فعال نمی‌شود و گزینه فعالسازی عید وجود ندارد.

خبر خوش برای مردم| عیدی جدید برای این افراد

 مشترکان اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل می‌گویند عیدی این اپراتور‌ها که تا سال گذشته رایگان بودند، امسال یا فعال نمی‌شوند یا پولی شده‌است. با این حال چگونه می‌توان بسته عیدی اپراتور‌های تلفن همراه را فعال کرد؟ با وجود اینکه همراه اول و ایرانسل مانند سال‌های گذشته برای مشترکان دائمی و اعتباری خود عیدی در نظر گرفتند. اما به نظر می‌رسد عیدی امسال با سال‌های گذشته کمی متفاوت است، اما این تفاوت باعث نارضایتی مشترکان شده است.

بسیاری از مشترکان همراه اول در پیام‌هایی گفتند که عیدی همراه اول با گرفتن کد دستوری، #۱۴۰۱* فعال نمی‌شود و گزینه فعالسازی عید وجود ندارد. با وجود این مشکل عیدی همراه اول چگونه فعالسازی می‌شود؟بسته رایگان همراه اول تنها در صورتی فعال می‌شود که کاربران اپلیکیشن همراه من را گوشی خود نصب کنند. به نظر می‌رسد که اپراتور همراه اول به مشترکان خود از پیش اعلام نکرده است که مشترکان برای فعال کردن بسته اینترنت رایگان ابتدا باید اپلیکیشن همراه من را روی تلفن همراه خود نصب کنند.همراه اول با این اقدام ظاهرا قصد دارد که کاربران بیشتری را برای اپلیکیشن خود (همراه من) جذب کند. اما این کار همراه اول ظاهرا باعث گلایه مشترکانش شد. چرا که در سال‌های گذشته دریافت عیدی همراه نیازی به نصب اپلیکیشن نداشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.