کد خبر : 16866 / /
/

قتل| قتل هولناک| قتل فجیع

کرمانشاه به خون کشیده شد| قتل وحشتناک در مغازه آجیل فروشی

رئیس پلیس آگاهی استان جزئیات تازه ای از حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی شهر کرمانشاه که شب عید اتفاق افتاد را تشریح کرد.

کرمانشاه به خون کشیده شد| قتل وحشتناک در مغازه آجیل فروشی

 سرهنگ "پرویز نظری" روز سه‌شنبه گفت: این حادثه ظهر روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه در خیابان حداد عادل ( بازار آجیل فروشی) کرمانشاه و ساعاتی پیش از سال نو اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس و طبق اظهارات قاتل دستگیر شده، خانواده وی برای خرید آجیل شب عید به یکی از آجیل فروشی های خیابان یاد شده مراجعه می کنند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: پس از حضور خانواده این فرد در مغازه، پدر قاتل قبل از خرید اقدام به تست کردن آجیل و تنقلات می کند که فروشنده نیز از وی می خواهد از این کار به خاطر رعایت مسائل بهداشتی با توجه به شیوع کرونا و اینکه ممکن است افراد دیگر با مشاهده این کار اقدام به خرید از مغازه وی نکنند، خودداری کند.

رئیس پلیس آگاهی استان یادآوری کرد: به دنبال این موضوع میان خریدار و پدر قاتل درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می شود و در ادامه قاتل ۲۵ ساله با مشاهده این صحنه به هواخواهی پدرش وارد ماجرا شده و با چاقویی که در خودرو داشته است ضربه ای به شکم فروشنده ۲۴ ساله وارد می کند.

وی ادامه داد: فرد زخمی به سرعت راهی بیمارستان می شود اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و قاتل متواری نیز پس از گذشت حدود ۲ ساعت از وقوع جنایت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر می شود.

سرهنگ نظری در پایان گفت: متاسفانه عدم کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.