کد خبر : 6356 / /
/

قتل/علت قتل/قتل وحشتناک

رگبار گلوله در تهران/ ماجرای قتل و اجساد خونی چیست؟

دو مرد که برای به دست آوردن نشانی از یک قاتل راهی پایتخت شده بودند، از سوی موتورسوار ناشناسی هدف شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیدند.

رگبار گلوله در تهران/ ماجرای قتل و اجساد خونی چیست؟

دو مرد برای یافتن سرنخی از قتل به تهران آمدند. قتل وحشتناک با اسلحه در نارمک اتفاق افتاد. موتور سوار ناشناس با شلیک گلوله دو مرد را به قتل رساند. درپی قتل خونین در تهران پلیس شروع به تجسس کرده . اخبار قتل را با ما دنبال کنید.

دو مرد که برای به دست آوردن نشانی از یک قاتل راهی پایتخت شده بودند، از سوی موتورسوار ناشناسی هدف شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیدند.

 ساعت یک بامداد ۱۰ شهریور، اهالی یکی از خیابان‌های نارمک با صدای  شلیک چند گلوله خود را به خیابان رساندند. آنها موتورسوار مسلحی را دیدند که از کنار یک خودروی برلیانس که کنار خیابان پارک بود، با سرعت  فرار کرد. وقتی به خودرو نزدیک شدند،  اجساد خونین دو مرد  را دیدند که به رگبار بسته شده بودند.

بدین ترتیب بلافاصله این موضوع به پلیس 110 اعلام شد و مأموران کلانتری نارمک برای بررسی ماجرا به محل جنایت آمدند و دقایقی بعد نیز  بازپرس رحیم دشتبان به همراه تیم جنایی راهی محل شدند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد اجساد متعلق به  دو مرد ۴۰ و ۵۵ ساله است که  از سوی مرد موتورسوار غافلگیر شده و متهم ناشناس آنها را به رگبار بسته است.

در بازرسی از جیب مقتولان، مدارک شناسایی آنها به دست آمد. با استعلام شماره پلاک خودروی برلیانس نیز مشخص شد که خودرو متعلق به یکی از مقتولان به نام کیوان ۴۰ ساله  است.

طبق تحقیقات کیوان و سرنشین دیگر خودرو  به نام حمید از یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور به تهران آمده بودند.

فرضیه قتل طایفه‌ای

قتل

در ادامه خانواده قربانیان شناسایی شدند و در تحقیقاتی که از آنها صورت گرفت، مشخص شد ۴۰ روز قبل برادر کیوان در شهرشان به قتل رسیده و قاتل متواری شده است.

طبق اطلاعاتی که از تیم جنایی شهرستان مورد نظر به دست آمد، مشخص شد مدتی قبل  یکی از اقوام کیوان به نام شایان با همسرش دچار اختلاف شده بود در این میان کوروش برادر کیوان برای میانجیگری سعی داشته  زوج جوان را آشتی داده  و اختلافات را از بین ببرد. اما شایان به تصور اینکه  کوروش سعی دارد  با دخالت‌هایش بین او و همسرش جدایی  بیندازد، تصمیم به  انتقام از کوروش می‌گیرد.  به همین دلیل یکی از اقوام خود به نام بهرام را که در تهران کار می‌کرد مأمور انتقام از کوروش کرده و  بهرام نیز از تهران راهی شهر محل زندگی‌ کوروش شد و او را به قتل  رساند. بهرام پس از این جنایت ناخواسته متواری شده و به تهران فرار کرد.

در جست و جوی قاتل

باتوجه به اینکه قاتل به تهران فرار کرده بود، کیوان برادر مقتول و یکی از بستگانش به نام حمید برای پیدا کردن او راهی پایتخت می‌شوند. از آنجایی که قاتل از اقوام و هم‌طایفه‌ای مقتول بود، آنها سعی بر صلح و سازش داشتند.

بدین ترتیب، کیوان به همراه حمید  راهی تهران شده و به محل قرار می‌روند تا از قاتل اطلاعاتی به دست آورند. اما مرد موتورسواری که صورت خود را پوشانده بود، در محل قرار ملاقات دو مرد را به رگبار بسته و متواری شده است. طبق نظریه کارشناس اسلحه، دو مرد با شلیک گلوله کلاشنیکف به قتل رسیده بودند.

به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت  و شناسایی قاتل، تحقیقات میدانی از شاهدان، خانواده مقتولان و شناسایی و دستگیری قاتل ادامه دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.