کد خبر : 5385 / /
/

عکس جنجالی پژمان بازغی با چادر قجری +عکس​ لو رفته

پژمان بازغی در «قبله عالم»، نقش میرزا رضا، قاتل ناصرالدین شاه را بازی می‌کند.

عکس جنجالی پژمان بازغی با چادر قجری +عکس​ لو رفته

بازغی که پیش از این تجربه حضور در سریال‌های «قلب یخی» و «ممنوعه» را داشته است، با «قبله عالم» سومین حضور در شبکه نمایش خانگی را در کارنامه کاری خود ثبت می‌کند. 

سریال «قبله عالم» به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی این روزها در حال تصویربرداری است و منوچهر محمدی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون پس از بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال که نقش‌های خاطره‌انگیزی هم از خودش به جا گذاشته، در سومین تجربه حضور در نمایش خانگی به تیم بازیگران «قبله عالم» پیوسته است.

پژمان بازغی در سریال قبله عالم

"میرزارضا در قبله عالم

افتخار همکاری با عوامل این مجموعه طنز و حامد محمدی عزیز که سابقه ساخت فیلم‌های طنازانه دارد.

پژمان بازغی در «قبله عالم»

پژمان بازغی پس از بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال که نقش‌های خاطره‌انگیزی هم از خودش بر جا گذاشته، در سومین تجربه حضور در نمایش خانگی به تیم بازیگران «قبله عالم» پیوسته است.

بسیاری از علاقمندان به سینما بازغی را با حضور در فیلم سینمایی «دوئل» به یاد دارند. او که در کارنامه کاری‌اش بازی در نقش‌های تاریخی را هم تجربه کرده، این بار در نقش «میرزا رضا» قاتل ناصرالدین شاه به ایفای نقش می‌پردازد که اتفاق متفاوتی در کارنامه کاری او محسوب می‌شود.

بازغی تجربه حضور در سریال‌های «قلب یخی» و «ممنوعه» را در نمایش خانگی دارد و حضور در یک سریال طنز تاریخی می‌تواند کلکسیون حضورش در بازیگری را تکمیل کند.

سریال «قبله عالم» به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی این روزها در حال تصویربرداری است و به زودی از فیلیمو پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی از تولیدات اختصاصی فیلیمو است.

عکاس: محمدمهدی دل‌خواسته

طراحی و اجرا: تیم خلاقیت فیلیمو"

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.