کد خبر : 52059 / /
/

رازگشایی از یک جنایت هولناک | قتل بی‌رحمانه در غرب تهران | کشف جسد بدون سر مرد جوان

به دنبال کشف جسد مرد به قتل رسیده در غرب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

رازگشایی از یک جنایت هولناک | قتل بی‌رحمانه در غرب تهران |  کشف جسد بدون سر مرد جوان

صبح روز گذشته هفتم اردیبهشت‌ماه، کشف جسد مرد جوانی در  یک کارگاه واقع در انتهای اتوبان همت از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 142کن، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد بدون سر مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که در همان حوالی کار و زندگی می‌کرده از سوی فرد ناشناسی با انگیزه نامعلومی به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

کارآگاهان جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، قاتل را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد./ تسنیم

 قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

به گزارش تسنیم، اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده  از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این 2 براثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه‌ واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش‌ زدن همسر و پسرش کرده اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

مرد جوان ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم برای کمک به‌همراهم بیاید اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم.

متهم گفت: در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز در این آتش‌سوزی جان سالم به‌در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران

بوکسور جوانی که در ساوجبلاغ مرتکب قتل و به تهران فرار کرده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش تسنیم، چندی قبل، وقوع قتل مرد جوانی در یک نزاع دسته جمعی در ساوجبلاغ به مرکزفوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با هدف ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل که بوکسور بوده به همراه برادرش در این نزاع شرکت کرده و پس از ارتکاب جنایت قبل از سر رسیدن پلیس راهی تهران شده است.

بدین ترتیب تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را شروع کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد متهم در خانه یکی از اقوام خود واقع در محله پاسداران ساکن است.

اوایل اردیبهشت‌ماه امسال،کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه متهم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد بوکسور را به اتهام مباشرت در قتل عمدی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

مرد جنایتکار پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و صراحتا به قتل در نزاع‌دسته جمعی اعتراف کرد.

بنا بر گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان این جنایت و سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای ساوجبلاغ اعزام شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.