کد خبر : 5105 / /
/

گریم عجیب و غریب رعنا آزادی ور بازیگر سمیرا سریال زخم کاری+ عکس دیده نشده

رعنا آزادی‌ ور نقش سمیرا را در سریال زخم کاری که زنی سلطه گرد و بی رحم است به خوبی بازی کرده است.

گریم عجیب و غریب رعنا آزادی ور بازیگر سمیرا سریال زخم کاری+ عکس دیده نشده

شخصیت سمیرا در سریال زخم کاری نیز ویژگی ‌های مشترکی با زهره دارد. او در پشت پرده،اتفاقات را طبق میل خودش می‌چیند، نقشه می‌کشد و خواسته‌هایش را به همسرش تحمیل می‌کند. سمیرا مانند زهره، از همسرش آدمی ساخته که جرئت مخالفت و سرپیچی از دستورات او را ندارد.

این شخصیت به خوبی به مخاطب معرفی می‌شود. در شروع سریال می‌بینیم با بی‌رحمی خاصی اجازه نمی‌دهد همسرش مالک از وان پر از یخ بیرون بیاید و این شیوه را برای بی‌خوابی و حالت ‌های عصبی او تجویز می‌کند. سمیرا نیز چهره آرامی دارد، اما در باطن خبیث و جاه‌طلب است، نقشه قتل می‌کشد و مالک را مجبور به انجام آن می‌کند. سمیرا آتش زیر خاکستر است و هنگامی که خشمش لبریز شود، همسرش را با داد و فریاد و کتک زدن تحقیر می‌کند.

بازی مسلط سمیرا سریال زخم کاری

سمیرا سریال زخم کاریرعنا آزادی‌ور تحکم و اقتدار کاراکتر خود را با نگاه سرد و نافذش نشان می‌دهد و خباثت این شخصیت را در خنده‌های شیطانی‌اش حفظ می‌کند. او در سکانسی که به تماشای لحظه قتل ریزآبادی نشسته، به خوبی آشفتگی درونی سمیرا و هراسی را که سراغ او آمده، با سیگار کشیدن عصبی و لرزش دستانش نمایش می‌دهد. او نیز مانند آزاده صمدی موفق می‌شود با بازی خوبش، کاراکتر خود را به عنوان شخصیتی پیچیده، غیرقابل پیش‌بینی و ترسناک به مخاطب بشناساند.

هرچند که رعنا آزادی‌ور به تناسب شخصیتی که دارد، گاهی بازی برون‌ گرایانه‌ای از خود به نمایش می‌گذارد، اما با کنترل و تسلط خوبی که بر بازی‌اش دارد، اغراق‌آمیز جلوه نمی‌کند.

سمیرا نقش جذابی است و احتمالا در ادامه قصه با ابعاد دیگر کاراکتر او آشنا خواهیم شد. رعنا آزادی‌ ور هم مانند آزاده صمدی، به تازگی انتخاب‌ های مناسبی نداشته است و موقعیت مشابهی داشته‌اند.

آزادی‌ور به واسطه انتخاب ‌های ناموفقش به حاشیه رفته و فرصت بازی در نقش مهمی را به دست نیاورده بود، اما با بازی در زخم کاری توانسته بعد از مدت‌ ها نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و توجهات را جلب کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.