کد خبر : 5083 / /
/

عکس لو رفته دختر اصغر فرهادی در جشنواره کن 2021

سارینا فرهادی به همراه پدرش و امیر جدیدی در فرش قرمز جشنواره کن 2021 حاضر شد

عکس لو رفته  دختر اصغر فرهادی در جشنواره کن 2021

 

 

همزمان با برگزاری فرش قرمز نمایش فیلم «قهرمان» ساخته جدید اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن، آواز معروف «مرغ سحر» از محمد رضا شجریان طنین انداز شد.

 فیلم «قهرمان» تا دقایقی دیگر اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن تجربه خواهد کرد و فرش قرمز آن نیز با حضور اصغر فرهادی کارگردان و برخی بازیگران فیلم از جمله امیر جدیدی و سارینا فرهادی برگزار شد.

 

 

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

بیوگرافی سارینا فرهادی

اصغر فرهادی سارینا فرهادی متولد 15 شهریور 1377 بازیگر است. او دختر اصغر فرهادی (کارگردان و نویسنده) و پریسا بخت‌آور (کارگردان) می‌باشد. وی برای اولین بار 4 ساله بود که در سریال «پشت کنکوری‌ها» در نقش دختر رامین ناصرنصیر و سحر ولدبیگی جلوی دوربین رفت. در سال 1384 سارینا فرهادی با بازی نقش دختر پانته‌آ بهرام در فیلم «چهارشنبه سوری» به کارگردانی اصغر فرهادی اولین تجربه سینمایی‌اش را رقم زد. او در سال 1386 در فیلم «دایره زنگی» به کارگردانی پریسا بخت‌آور، نقش دختر مهران مدیری و نگار فروزنده را بازی کرد.

سارینا فرهادی بعد از ایفای نقش‌هایی کوتاه سرانجام در سال 1389 اولین تجربه جدی خود را رقم زد. وی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی، نقش "ترمه" دختر نادر (با بازی پیمان معادی) و سیمین (با بازی لیلا حاتمی) را بازی و به طور مشترک همراه با ساره بیات و لیلا حاتمی، خرس نقره‌ای برلین را دریافت کرد. او همچنین کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» شد.

سارینا فرهادی در مصاحبه‌ای در رابطه با انتخاب شدنش برای حضور در این فیلم گفت: "اگر استعداد و توانایی برای بازیگری در من است آن هم به هر حال ارثی است که از این خانواده به من رسیده. با شناختی که از پدرم دارم، محال بود چنین نقش مهمی را اگر در من استعداد بازیگری نمی‌دید، به من می‌داد. می‌دانستم پدرم ترجیح می‌دهد این نقش را کسی بازی کند که ارتباط نزدیکی با او دارد، زیاد ببیندش و با او درباره فیلم و نقش صحبت کند.

فکر می‌کنم به دلیل این‌که با روحیات من آشنا بود من را برای این نقش انتخاب کرد." از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم «قهرمان» به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی در سال 1399 اشاره داشت که در آن بازیگرانی مانند امیر جدیدی، محسن تنابنده و فرشته صدرعرفایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.