کد خبر : 5048 / /
/

عیسی آل‌کثیر در دربی 1400بازی می کند؟+جزئیات بیشتر

آخرین اخبار از وضعیت عیسی آل کثیر حکایت از آن دارد که او شاید بتواند ۱۰ یا ۱۵ دقیقه در دربی بازی کند اما این اتفاق ریسک بالایی دارد.

عیسی آل‌کثیر در دربی 1400بازی می کند؟+جزئیات بیشتر

 

همه چیز از بازی هفته بیست و ششم پرسپولیس در اهواز آغاز شد. عیسی آل کثیر که با دستی بانداژ شده برای تیمش بازی کرده بود ناگهان با مصدومیت جدیدی مواجه شده و با برانکارد از زمین خارج شد.

آن لحظه می‌شد از چهره آل کثیر و پزشکان پرسپولیس متوجه شد که قضیه تا حد زیادی جدی است. پس از معاینات اولیه مشخص شد این مهاجم گلزن از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. عیسی آل کثیر برای ام آرای زانو به بیمارستان مراجعه کرد و نتیجه این آزمایش مشخص کرد که هسترینگ او ۲۵ سانتی متر دچار پارگی شده است.

با اصرار آل کثیر دو روز بعد برای دومین بار از پای این بازیکن ام آرآی گرفته و این بار مشخص شد پارگی به ۱۵ سانتی متر رسیده است که این نشانه خوبی از روند بهبود مهاجم خوزستانی پرسپولیس بود. با این وجود مصدومیت همسترینگ به قوت خود باقی است و بازی کردن عیسی آل کثیر در دربی حذفی با ریسک بالایی همراه خواهد بود. جالب آن که آخرین گلزن دربی اصرار زیادی به مربیان تیمش دارد که حتی اگر شده ۱۵ دقیقه هم در بازی مقابل استقلال تهران به میدان برود.

کادرفنی سرخپوشان هم از پزشکان پرسپولیس استعلام گرفته است. پزشکان پرسپولیس به کادرفنی این تیم و یحیی گل محمدی اطلاع داده اند در صورتی که عیسی آل کثیر حتی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه بازی کند با ریسک بالایی و خطر آسیب دیدگی جدی مواجه خواهد بود.

پزشکان پرسپولیس معتقدند بازی کردن عیسی آل کثیر در دربی ممکن است به قیمت پارگی کامل همسترینگ پای این بازیکن تمام شده و او به مدت ۲ ماه خانه نشین شود! از طرفی دیگر مربیان پرسپولیس معتقدند عیسی آل کثیر آخرین گل پیروزی بخش این تیم را به استقلال زده است و آبی‌ها از این مهاجم زهردار ترس دارند. بنابراین حضور آل کثیر ولو به مدت ۱۰ یا ۱۵ دقیقه می‌تواند تیم حریف را به هم ریخته یا با گلزنی این مهاجم خوزستانی همراه باشد اما...

به هرحال از نظر پزشکی بازی دادن عیسی آل کثیر ریسک بالایی دارد هر چند خودش دوست دارد برابر استقلال بازی کند!

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.