کد خبر : 50347 / /
/

خبر مهم برای همه متقاضیان وام | جزییات ثبت نام وام ۴ میلیارد تومانی

آن دسته از مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به خرید دفتر کار اداری یا مسکونی هستند، می‌توانند برای تسهیلات 4 میلیارد تومانی طرح «هم کار» این مجموعه درخواست بدهند. سقف این وام برای ساکنان شهرهای بزرگ تهران، کرج، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز ...

خبر مهم برای همه متقاضیان وام | جزییات ثبت نام وام ۴ میلیارد تومانی

 آن دسته از مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به خرید دفتر کار اداری یا مسکونی هستند، می‌توانند برای تسهیلات ۴ میلیارد تومانی طرح «هم کار» این مجموعه درخواست بدهند. سقف این وام برای ساکنان شهرهای بزرگ تهران، کرج، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز ۴ میلیارد تومان است.

سقف وام همکار برای متقاضیان آن در دیگر مراکز استان‌ها حداکثر ۳ میلیارد تومان است. متقاضیان واجد شرایط شهرستان‌ها نیز حداقل تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امکان دریافت وام همکار را دارند. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید سند ملکی معتبر اداری مسکونی به اضافه دو ضامن دارای جواز کسب ارائه دهند. این افراد علاوه بر ضامن مذکور باید حساب سپرده قرض الحسنه نیز داشته باشند و دستکم به مدت شش ماه گردش حساب داشته باشند. سود این وام ۲۳ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به شرایط مشتری ۲۴ ماه یا ۳۶ ماه یا ۴۸ ماه است.

در صورتی که فردی ساکن کلان شهر باشد و وام ۴ میلیاردی را دریافت کند، با توجه به شرایط مذکور باید هر قسط ۱۲۸ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۸۹ تومان بپردازد. کل سود تسهیلات به ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۵۳۶ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۶ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۵۳۶ تومان خواهد بود.

شرایط مهم برای دریافت تسهیلات طرح همکار بانک توسعه تعاون

واجدان شرایط این تسهیلات باید بدانند که ملک خریداری شده باید کاربری مسکونی یا اداری داشته باشد تا مورد ترهین قرار بگیرد. ضمنا افراد حقوقی واجد شرایط دریافت این تسهیلات باید اظهارنامه مالیاتی، مجوز فعالیت و صورت‌‌های مالی خود را به بانک ارائه بدهند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.