کد خبر : 49190 / /
/

افشای راز جنایت هولناک در بروجرد | اعترافات قاتل، تیم غواصی را به آب زد

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: اعترافات یک قاتل تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی را به آب زد.

 افشای راز جنایت هولناک در  بروجرد | اعترافات قاتل، تیم غواصی را به آب زد

نادر موسیوند امروز دهم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با عنایت به اخبار واصله از نیروی انتظامی، مبنی بر اعتراف یک قاتل در خصوص قتل یک نفر و رها کردن وی در رودخانه قلعه حاتم، تیم غواصی به فرماندهی آتش پاد غفاری مدیر سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: حادثه فوق حدود ۴۰ روز پیش به وقوع پیوسته که غواصان بعد از کسب اطلاعات تکمیلی از ساعت ١٢ ظهر امروز برای پیدا نمودن جسد مقتول در رودخانه قلعه حاتم وارد عمل شدند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه برخی از نقاط رودخانه عمق بالایی دارد، غواصان زمان بیشتری را برای جستجو باید صرف کنند، که امیدواریم به نتیجه برسد.

موسیوند اضافه کرد: این عملیات با نظارت مستقیم مدیرعامل سازمان در حال انجام است./ ایسنا

 شلیک هولناک به دختر جوان در شرق تهران

دختر جوان در جریان انتقام‌جویی سوداگران مرگ با شلیک گلوله در شرق تهران به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بعدازظهر دوم دی‌ماه امدادگران اورژانس پیکر خون‌آلود دختری 22ساله را به بیمارستان بوعلی شرق تهران رساندند اما او بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله به ناحیه قفسه سینه جان سپرد.

طولی نکشید که ماجرای این قتل به امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی مخابره شد و دقایقی بعد تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات میدانی پای در سردخانه مرکز درمانی مورد نظر گذاشتند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ مقتوله در حوالی خیابان صفا در حالی که با یک پسر جوان سوار بر خودروی نیسان پیکاپ بوده هدف شلیک گلوله قرار گرفته و نهایتاً به قتل رسیده است که همین سرنخ کافی بود تا تنها شاهد جنایت هدف بازجویی قرار بگیرد.

پسر جوان در اظهارات ضدونقیضی ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: با مقتوله دوست بودم؛ با خودروی نیسان پیکاپ درحال تردد از خیابان صفا بودیم که ناگهان پسر جوانی به‌نام شهروز با خودروی خود یک تعقیب و گریز را با ما آغاز و در ادامه با سلاح کلت کمری به‌سمت من شلیک کرد اما گلوله به دختر جوان برخورد کرد.

او در ادامه گفت: از چندی قبل با شهروز به‌خاطر خرید و فروش مواد مخدر اختلاف پیدا کردم و با یکدیگر درگیر شده بودیم که او امروز به‌قصد انتقام‌جویی و اختلافات مالی 40 میلیون تومانی که داشتیم مرتکب این قتل هولناک شد و از صحنه جنایت گریخت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان بوعلی و صحنه جرم، مرد جوانی که راز این جنایت را فاش کرده بود با دستور قضایی بازداشت شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جنایت مسیر تردد متهم را شناسایی و با اقدامات گسترده اطلاعاتی مخفیگاه او را ردیابی کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد./ تسنیم

 دسیسه خونین زن جوان و میهمان آشنا برای قتل همسر در خانه

زن جوانی که به‌همراه دوست خود همسرش را در خانه با ضربات چاقو از پای در آورده بود، توسط کارآگاهان بازداشت شد و به جنایت هولناک اعتراف کرد.

بعدازظهر روز گذشته اول بهمن‌ماه، زن میانسالی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: دقایقی قبل دخترم به من زنگ زد و اعلام کرد که با همدستی دوست خود، شوهرش را به قتل رسانده است و نمی‌داند که چه‌کاری انجام دهد! خانه آنها در محله نواب است، لطفاً برای کمک‌رسانی اقدام کنید.

خیلی زود این خبر به قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی مخابره شد و مأموران کلانتری 108 نواب برای صحت و سقم از این ماجرا راهی خانه مورد نظر شدند. مأموران پس از اینکه وارد محل مورد نظر شدند در حمام جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که داخل چند کیسه مشکی‌رنگ پیچیده شده بود!

همین کافی بود تا تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به‌همراه قاضی جنایی پای در صحنه جرم بگذارند و تحقیقات ویژه را آغاز کنند؛ تیم جنایی پس از اینکه پلاستیک‌‌ها را از بدن مقتول جدا کردند با جسد مردی حدوداً 25ساله مواجه شدند که هدف 12 ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین‌ گام 2 زن جوان را به‌اتهام قتل عمدی بازداشت کردند و هدف تحقیق قرار دادند؛ یکی از متهمان به تیم جنایی گفت: من همسر مقتول هستم و با همدستی دوستم مرتکب این جنایت هولناک شدم؛ دوستم که متأهل است چندی قبل به‌عنوان میهمان به خانه ما آمد و در اینجا ساکن شد! همسرم با من بدرفتاری می‌کرد و اختلافات عمیقی داشتیم که همین موضوع باعث شد او را به قتل برسانیم.

همسر مقتول در ادامه توضیح داد: روز حادثه من و دوستم با همسرم مشاجره لفظی پیدا کردیم و با ضربات مهلک چاقو او را از پای در آوردیم! پس از جنایت جسد را به‌قصد مثله کردن به حمام بردیم اما موفق نشدیم در گام بعدی کیسه‌های مشکی را دور بدن مقتول قرار دادیم تا بتوانیم جسد را راحت جا‌به‌جا کنیم اما در این میان با مادرم تماس گرفتم و ماجرا را برایش توضیح دادم که در نهایت نیز دستگیر شدیم.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با انگیزه این جنایت ادامه دهند و همدستان احتمالی را شناسایی کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.