کد خبر : 45351 / /
/

فال 30 مهر | فال ابجد روزانه | فال قهوه

فال روزانه ابجد یکشنبه ۳۰ مهر | از طالع امروزتان باخبر شوید

اگر به فال و طالع بینی علاقمند هستید حتما بخش انواع فال روزانه و طالع بینی امروز رو دنبال کنید.

فال روزانه ابجد یکشنبه ۳۰ مهر | از طالع امروزتان باخبر شوید

یکی از مسائلی که امروزه اغلب افراد بیشتر با سرکار دارند فال روزانه  میباشد که چند نوع فال روزانه وجود دارد رایج ترین و معروف ترین فال ها فال قهوه میباشد و فال حافظ. انسان ها در طول تاریخ علاقه داشتند از آینده خود باخبر شوند و یکی از شیوه هایی که برای آگاهی از آینده استفاده می کردند فال گرفتن بود. مسئله مهم اینجاست که آیا واقعا فال روزانه می تواند سرنوشت و آینده ما را برایمان مشخص کند. ممکن است وقتی کسی برایتان فال روزانه می گیرد از اتفاق ها و رویدادهای مختلفی خبر دهد شما پس از مدتی می بینید برخی از این رویدادها به وقوع پیوسته است بنابراین به فال گرفتن اعتقاد پیدا می کنید. اما آیا واقعا آینده ما در دست فال روزانه است؟ پاسخ منفی است. در حقیقت این خود ما هستیم که آینده مان را رقم می زنیم.

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با آن پرداخته ایم. اگر به فال و طالع بینی علاقمند هستید حتما بخش انواع فال روزانه و طالع بینی امروز رو دنبال کنید.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: دشمنان زیادی در اطرافتان وجود دارند که نسبت به آنها بی‌تفاوت هستید اما ممکن است از جانب آنها ضربه ببینید پس بیشتر مراقب باشید. گره ای در کارتان افتاده که برای برطرف شدنش باید دست به دامان خداوند شوید. اگر از دوری شخصی در عذاب هستید به زودی به جانبتان باز می‌گردد. به لطف یک دوست از مشکلی به سلامت عبور کرده اید هنوز راه سختی برای رسیدن به مقصد در پیش دارید که باید همچنان با سعی و تلاش فراوان و بدون اعتنا به شیطنت و حسودان به راه خود ادامه دهید در روزهای اینده با اشخاص مختلفی روبرو خواهید شد مبادا که سخنان یاس بار امیز و بازدارنده ی دیگران در شما تاثیرمنفی بگذارد، شما صبور بمانید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر: اگر از رحمت و روزی خداوند جا مانده اید بدانید که اگ دوباره به شما رو می کند و به رفاه و آسایش مالی می رسید. اگر پولی به دستتان رسید باید سعی کنید مقداری از آن را صرف اطرافیان تان کنید و مشکلاتشان را برطرف نمایید چرا که به شما احتیاج دارند. در نمازهایتان کاهلی نکنید که به سرنگونی دچار خواهید شد. بهانه جویى را کنار بگذارید و نیمهء پُر لیوان را ببینید. نباید توقع داشته باشید که بلافاصله به همهء آنچه که مى خواهید برسید. کمى سعهء صدر و آرامش مى تواند بهتر شما را به هدفتان برساند. به حرف مردم اهمیتى ندهید. براى تغییر منزل مسکونى وقت مناسب ترى را در نظر بگیرید. شما فردى احساساتى هستید؛ به همین جهت از برخوردهاى محافظه کارانه و مصلحت اندیشانهء دیگران رنج مى برید.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: طالعت خوب است. در زندگی موفقیت و سربلندی نصیبتان خواهد شد به زودی به تمام خواسته های قلبی تان دست پیدا خواهید کرد،، و شادی را در خود به وجود خواهید آورد به زودی به مجلس بزرگ دوست داشتنی دعوت خواهد شد،، اگر با شخصی خصومتی دارید این خصومت برطرف می شود. قولِ شما قول است و اگر حرفی بزنید پای آن می ایستید ، بریز و بپاشهایی دارید که باید با توجه به وضعیتِ مالیتان در حالِ حاضر در آن تردید ایجاد کنید ، برای رفت و آمد با فامیل بهانه نیاورید ، از دوستی های یکطرفه بپرهیزید و اجازه ندهید کسی از حسنِ خلق شما سوء استفاده کند… شخصی راهِ دور از شما دلخور است ، برای رفعِ کدورت پیش قدم شوید ، حتی اگر برای اینکار باید بارِ سفری دور و دراز ببندید.

فال

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: به زودی گره از کارتان باز خواهد شد شما می‌توانید به سربلندی و موفقیت های بالایی دست پیدا کنید،، و شادی را به دست بیاورید به زودی رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید که برایتان موفقیت آمیز و خوشحال کننده خواهد بود،، و در شما حس فوق العاده عالی را به وجود می آورد. تغییر شغل در مقطعِ فعلی به سودِ شما نیست ، ذهنِ خود را روی یک مطلب متمرکز کنید و همه ی توانِ خود را برای رسیدنِ به آن بکار بگیرید. روی کمکِ دوستان واقعی تان حساب کنید ، قرض و وام در حدی خوب است که بتوانید آنرا پرداخت کنید ، دلخوریهای کوچک را کنار بگذارید تا جمعِ خانواده و فامیل چون گذشته صمیمی شود ، شک و تردید نسبت به هر چیزی را اول از خودتان شروع کنید . حواستان باشد آزمونهایی پیشِ رو دارید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: آینده ی خوبی دارید. اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است؛ به تاخیر بیندازید تا اوضاع زندگیتان رو به راه شود و شما بتوانید به سود و درآمد بسیار دیر دست پیدا کنید به زودی از طرف شخص خبرهای خوب و خوشی به گوشتان خواهد رسید که شادی را در زندگی برایتان به وجود خواهد آورد. عشقی که یکطرفه باشد شما را به بیراهه میبرد ، اگر در دل او جایی ندارید ، خود را کنار بکشید ، از تنهایی نترسید ، حصاری را که به دور خود کشیده اید بشکنید و به میانِ جمع بیایید ، از هنر و تخصص خود بیشتر از اینها میتوانید استفاده کنید ، همین روزها دست بکارِ تازه ای بزنید ، یا بجایی بروید که تابحال نرفته اید ، این کار را ادامه دهید تا تاثیر آنرا ببینید ،اتفاقِ ارزشمندی در زندگی تان رخ خواهد داد .

 فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: ایمانتان را قوی کنید. سعی کنید؛ در زندگی از مال حرام بپرهیزید تا با مشکلات بزرگی در زندگی تان روبرو نشوید سعی کنید؛ همیشه در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا خداوند به شما کمک کند از تمام مشکلات خود رهایی پیدا کنید و شادی را در زندگیتان سرازیر کنید،، شخصی وارد زندگی تان شود می خواهد به شما کمک بسیاری کند. برای رسیدن به مقصود شتاب و عجله را کنار بگذارید بر خلافِ توقعتان ممکن است شما را از آن دور کند. گاهی زود از کوره در میروید و به همین دلیل قضاوت هایی میکنید که درست نیست ، ضمن آنکه این عصبانیت و تندی باعث میشود شخصیت تان در نظرِ دیگران تضعیف شود. حواستان را جمع کنید که آب رفته به جوی بازنمی گردد. در موردِ مسئله ای مالی صادقانه و منصفانه برخورد کنید.

فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: طالعت نیک است. به زودی غم و اندوه زندگی از وجودتان خارج خواهد شد ،،شما می توانید در مسیر های خوشبختی قدم گذاری کنید و شادی را در خود به وجود بیاورد،، در آینده گشایشی در زندگیتان رخ خواهد داد شما می توانید به تمام آرزوها و خواسته های قلبی تان دست پیدا کنید. در دلتان چیزی نیست اما این روزها زبانتان تلخ است ، دلِ یکی از دوستانتان را شکسته اید و به او و محبتش بهای لازم را نداده اید ، در انتخاب هایتان زیاد وسواس به خرج میدهید و وقت تلف میشود ، از تجربه ی دیگران بهره ببرید قبل از آنکه سرتان به سنگ بخورد ، به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید ، به اعصابتان مسلط باشید و فراموش نکنید که گاهی سروکارتان با کسانی ست که متاسفانه در جایگاهِ مناسب ننشسته اند.

 فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: طالعت روشن است. به لطف خداوند زندگی تان سر و سامان خواهد گرفت به زودی شخصی وارد زندگی تان می شود و در شما تغییر وتحولات اساسی رخ خواهد داد،، سعی کنید؛ مراقب خود باشید شخصی است که می‌خواهند به شما صدمات بسیاری برساند، اما به لطف خداوند شما می توانید خودتان را خیلی زود از مشکلات نجات دهید و شادی را در خود به وجود بیاورید. مطلبی که ذهنتان را درگیر کرده احتمالاً اتفاق نمی افتد حرف بزرگترها را آویزه گوش کنید و خودرای نباشید قبل از اینکه در راهی جدید قدم بگذارید همه جوانب ان را بسنجید در خرج کردن اندازه نگه دارید در برخی موارد شما سختگیری های بیش از حد دارید ضمن آنکه از امکاناتی که دارید هم آنگونه که باید و شاید بهره نمی گیرید نگاهی دوباره به اطرافتان بندازید.

فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: ناامیدی و اندوه و فراوانی در زندگی تان وجود دارد به این دلیل که از خداوند دور شده اید و در حقتان خیانت و بی انصافی شده اما به زودی دوباره روزهای خوش تان از راه می رسد. پول خوبی به دستتان خواهد رسید و امسال به رفاه مالی دست پیدا می کنید. اگر فردی را ناراحت کرده اید بهتر است دلش را به دست بیاورید. شادمانی و رضایت احساس درونی است که باید خودتان در دل تان بدان دست پیدا کنید ‌. تا زمانیکه خود تان نخواهید با واقعیت روبرو شوید از بن‌بست خارج نمی شوید. اراده کنید و با تلاش راه تازه ای را برای رسیدن به هدف پیدا کنید. از کسی کینه به دل دارید که باید آنرا فراموش کرده و به جلو قدم بردارید. برای رساندن خبری باید رعایت شرایط حال شنونده را بکنید.

فال

فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: معاملاتی سودمند در پیش دارید که اوضاع مالی تان را کاملا دگرگون می کند و شما را به سود و منفعت خوبی می رساند. در راهی که قدم گذاشته اید باید اندکی بیشتر تلاش کنید و از اطرافیان تان کمک بخواهید. شخصی از شما طلب کمک می کند بهتر است دستش را پس نزنید. بخاطر مسائلِ کوچکی موردِ ملامت قرار میگیرید ، گاهی لازم است شنیدنِ گوشه و کنایه های مردم را نیز تجربه کنید ، شما آدمِ منطقی و اخلاق گرایی هستید ، و دلتان نمیخواهد آزارتان به کسی برسد ، خیرتان شاملِ همه میشود و از حسادت و چشم و هم چشمی گریزانید ، در جمعِ خانواده گرمتر باشید و خستگی و بی حوصله گی را بهانه نکنید ، یک شک و تردید قدیمی با شماست که باید آنرا کاملن از ذهن و فکر خود بیرون کنید.

فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: سفر زیارتی در پیش خواهید داشت که موجب می‌شود دلتان آرام بگیرد و به آرامش روحی برسید. اگر از نظر مالی در مضیقه هستید باید تلاشتان را بیشتر کنید و از تنبلی دست بکشید. به نصیحت های اطرافیان تان بی‌توجه هستید و همین امر هم برایتان دردسرهایی به وجود می آورد. هنوز به جایگاهی که میخواهید نرسیده اید ، و از این بابت ناراحتید ، تب و تابِ شما برای رسیدن به آنچه در نظر دارید فهمیدنی ست … نا امید نباشید و بجای آن از خلاقیت تان استفاده کنید ، این اواخر در انجامِ کاری سهل انگاری میکنید که موجبِ سوء استفاده ی دیگران میشود و خودتان ضرر میکنید ، خبر خوبی برایتان در راه است ، ضرورتی ندارد برای رسیدن به آنچه در نظر دارید بیش از حدِ معمول با اطرافیان و دوستان سخن بگویید.

فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: به علت رفتارهای نامناسبی که داشته اید افرادی با شما خصومت می‌کنند و ممکن است از جانب آنها ضربه ببینید پس بیشتر مراقب خودتان باشید. اگر هم اکنون زندگیتان سرشار از غم و اندوه است بدانید که دوران خوش شما هم از راه خواهد رسید پس اندکی صبور باشید. شما مهربان هستید و هرگز به کسی از پشت خنجر نمیزنید. برای شخصی بدون ادعا و منت کاری انجام داده اید اما أو قدر آنرا نمیداند، بیهوده کینه به دل نگیرید. لزومی ندارد غم و غصه تان را بروز دهید اگر یک محرم راز داشته باشید و با أو درد دل کنید وضع روحیتان بهتر میشود. آنچه به دنبالش هستید بسیار ارزشمند است. تلاش شخصیتان کافیست. چشم انتظار کمک کسی نباشید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.