کد خبر : 4487 / /
/

آیا فرهاد مجیدی از استقلال جدا می شود؟

مدیرعامل استقلال درپی اصرار سرمربی این تیم به حملات علنی در صفحات اجتماعی به خودش و وزارت ورزش، و همچنین ناراحتی شدید حامی مالی تیم، درپی فعال کردن بند ممنوعیت موضع‌گیری علیه مقامات باشگاه در قرارداد مجیدی است...​

آیا فرهاد مجیدی از استقلال جدا می شود؟

طبق شنیده‌ها و بعداز اتفاقاتی که طی یک هفته اخیر در باشگاه استقلال رخ داده است، احتمال زیادی وجود دارد که فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال برکنار شود.

برخی منابع نزدیک به احمد مددی از بررسی احتمال برکناری مجیدی توسط نفر اول باشگاه خبر داده‌اند. در این میان جبهه گیری برخی اعضای مخالف خوان هیات مدیره که پشت سرمربی و صفحه اینستاگرامش موضع گرفته‌اند هم بر دلایل مددی می‌افزاید.

در این میان نگرانی برخی‌ها از عواقب مالی برکناری مجیدی و شکایت او برای دریافت غرامت میلیاردی در صورت عزل است اما به اطلاعاتی دست پیدا کرده که حاکی از وجود بندی در قرارداد مجیدی است که او حق اظهارنظر یا موضع‌گیری علیه مقامات باشگاه را ندارد و در صورت بروز این مصاحبه‌ها و واکنش‌ها، باشگاه می‌تواند تصمیمات خود علیه سرمربی را اجرا کند.

این بند مهم بعد از مرور عادت تکراری مجیدی در قرارداد گنجانده شد که معمولا علیه مدیران باشگاه، لب به اعتراض می‌گشاید و جو باشگاه را در حساس‌ترین مقاطع فصل بهم می‌ریزد.

احمد مددی ساعتی قبل با انتشار جوابیه‌ای مفصل به یکایک ادعاهای فرهاد مجیدی طی یک هفته اخیر واکنش نشان داد و با ادله و مستندات، همه پرداختی‌ها به ستارگان ناراضی باشگاه را علنی کرد.

حالا شنیده‌ها حکایت از احتمال قوی برکناری فرهاد مجیدی دارد. دلیل این عزل هم به گفته منابع آگاه؛ کسب نتایج ضعیف و ایراد تهمت‌ها و توهین‌ها به ارکان باشگاه اعلام شده است. به گفته منبع خبری نزدیک به باشگاه؛ اظهارات بی‌اساس مجیدی و کادر بی‌تجربه‌اش هیچ حق دفاعی برای خودش باقی نگذاشته است.

گزینه‌های داخلی و خارجی جانشینی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

گویا امروز مذاکرات جدی با برخی گزینه‌های داخلی و دو گزینه مطرح خارجی در حال شکل گیری است و احتمال دارد به زودی مجیدی از استقلال برکنار شود. در این مورد هنوز نامی مطرح نشده اما شنیده می‌شود قلعه‌نویی و نکونام دو گزینه داخلی هستند و کالدرون یکی از گزینه‌های خارجی مدنظر است. در این میان عده‌ای نام اسکوچیچ را مطرح کرده‌اند که هنوز پایان قراردادش از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است. اسکوچیچ به دلیل نرخ قرارداد گزینه ایده‌آل مدیرعامل فعلی آبی‌ها محسوب می‌شود.

مجیدی، کاسه صبر وزارت ورزش را لبریز کرد

در این مورد گفته می‌شود موافقت وزارت ورزش هم اخذ شده است و از آنجا که تصمیم درباره کادرفنی، در حیطه اختیارات مدیرعامل است، هیات مدیره هم نمی‌تواند مخالفتی در این مورد داشته باشد.

حتی از داخل ساختمان باشگاه شنیده می‌شود که هدف مجیدی از فشار شدید رسانه‌های و هواداری به مدیران باشگاه و وزارت ورزش، رسیدن به حکم برکناری‌اش بوده است و سرمربی آبی‌ها می‌خواهد هرطور شده در مقطع حساس پایان فصل لیگ برتر و الیته جدال حساس پلی‌آف با تیم تقویت شده الهلال عربستان، روی نیمکت این تیم نباشد، درست مانند سال گذشته که در آستانه دور گروهی لیگ قاره‌ای از هدایت استقلال کتار کشید و دست مدیران باشگاه را در پوست گردو گذاشت.

اما این بار گویا مجیدی راضی به استعفا نیست و می‌خواهد این بار را متوجه باشگاه کند.

یکی از دلایل اصلی این برکناری احتمالی، ناراحتی شدید و قهر کارگزار و اسپانسر باشگاه بعداز صحبت‌های عجیب و خلاف واقع مجیدی است که باعث واردشدن زیان شدید اعتباری و مالی به آن شده است و همین موضوع خسارات مالی شدیدی در قرارداد با کارگزار برای باشگاه له همراه خواهد داشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.