کد خبر : 42624 / /
/

بن سلمان به ایران می آید

وزیر خارجه در گفتگو با خبرنگاران:ملک سلمان از آقای رئیسی برای سفر به عربستان دعوت کردند. اقای رئیسی دعوت را پذیرفتند و گفتند که در زمان مناسب این سفر انجام خواهد شد

 بن سلمان به ایران می آید

وزیر خارجه در گفتگو با خبرنگاران:ملک سلمان از آقای رئیسی برای سفر به عربستان دعوت کردند. اقای رئیسی دعوت را پذیرفتند و گفتند که در زمان مناسب این سفر انجام خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران نیز از آقای محمد بن سلمان دعوت کرد. بن سلمان نیز دعوت را پذیرفت و گفت که برای سفر در زمان مناسب به ایران برنامه ریزی خواهم کرد.

من و هیئت همراه با حضور در سفارت ایران در ریاض و در سرکنسولگری ایران و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران  نزد (OIC) در جده از نزدیک شاهد روند ازسرگیری رسمی فعالیت های دیپلمات های کشورمان  در ریاض و جده باشیم.

همین اقدام در خصوص دیپلماتهای سعودی در تهران و مشهد انجام شده. آنها نیز مستقر شده اند و طی روزهای آینده سفرای دو کشور در پایتخت ها مستقر خواهند شد.

با وزیر امور خارجه عربستان برای برگزاری نشست های اقتصادی و تجاری بین تجار و بازرگانان دو کشور در تهران ، ریاض، جده و سایر استان های مورد نظر در ایران  تاکید و توافق  حاصل شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.