کد خبر : 33800 / /
/

هانیه توسلی | هانیه توسلی بازیگر | هانیه توسلی اینستا

رفتارهای عجیب و غریب هانیه توسل روی پشت بام خانه شان | مردم از کارهای خانم بازیگر در این عکس شوک شدند +عکس

آدم برفی هانیه توسلی روی پشت بام/خانم بازیگر عکسی از برف بازی اش را منتشر کرد

رفتارهای عجیب و غریب هانیه توسل روی پشت بام خانه شان | مردم از کارهای خانم بازیگر در این عکس شوک شدند +عکس

هانیه توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد. هانیه توسلی با ایفای نقش در سریال وفا و میوه ممنوعه  به شهرت رسید هانیه توسلی اصالتا اهل همدان است.  عکسی  هانیه توسلی در لباس عروسی در حالیکه در حال حاضر مجرد است باعث شده است همه این عکس را متعلق به ازدواج اولش و سپی طلاقش بدانند و برخی نیز گفته اند در یک فیلم سینمایی این لباس عروس را به تن داشته است. بیوگرافی و اخبار مرتبط با هانیه توسلی را در سایت خبرآزاد بخوانید.

هانیه توسلی

فعالیت بازیگری هانیه توسلی

هانیه توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد. در سال ۱۳۷۸ برای تحصیل در رشته نمایشنامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد. او علاقه‌مند به عکاسی و نقاشی است و فیلم‌هایی که به نقل از خودش بر او خیلی تأثیر گذاشته‌است و او را علاقه‌مند به بازیگری کرده‌است، دیگه چه خبر!؟ (تهمینه میلانی) و هامون (داریوش مهرجویی) است. وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او، در یکی از جشنواره‌های تئاتر، در تبریز روی صحنه رفت، نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت، هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد. یک سال پس از آن، در فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» (مهدی کرم‌پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) بازی کرد و سرانجام با شام آخر وارد عرصه حرفه‌ای سینما شد. او همچنین در نمایش‌های قرمز و دیگران و گل‌های شمعدانی (محمد یعقوبی) بازی کرد که به خاطر دومی، کاندیدای دریافت جایزه شد.

من اصولا همیشه طرفدار لیلا حاتمی بوده ام. همان زمانی که تازه به سینما علاقه مند شده بودم فیلم «لیلا» اثر داریوش مهرجویی را دیدم و هنوز هم به نظرم «لیلا» یکی از بهترین فیلم های سینمای ایران است. در نسل خودم همیشه به نظرم ترانه علیدوستی بازیگر خوبی آمده است و در نسل پیش از لیلا بی شک انتخابم سوسن تسلیمی است.»

هانیه توسلی

هانیه توسلی در زخم کاری

هانیه توسلی بازیگر نقش اصلی سریال زخم کاری است که این بازیگر سریال زخم کاری در مصاحبه ای جدیدش درباره سانسورهای مکرر این سریال توضیحاتی را داد. درادامه گفتگو با هانیه توسلی در کافه آپارات، هانیه توسلی درباره نقش مالک در سریال زخم کاری نیز صحبت کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

هانیه توسلی بازیگر نقش اصلی سریال زخم کاری است که این بازیگر سریال زخم کاری در مصاحبه ای جدیدش درباره سانسورهای مکرر این سریال توضیحاتی را داد و گفت: ما در این کشور زندگی میکنیم و سالهای سال با همین قوانین فیلم بازی کردیم ولی دلیل سانسور در برخی سکانس های این سریال را متوجه نمی شوم... هاینه توسلی در این سریال نقش متفاوتی نسبت به سریال های قبلی خود داشت به همین دلیل بود که نقش وی در این سریال مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. درادامه گفتگو با هانیه توسلی در کافه آپارات، هانیه توسلی درباره نقش مالک در سریال زخم کاری نیز صحبت کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

حواشی تجاوز به هانیه توسلی

هانیه توسلی در اردیبهشت 1400 با انتشار پستی مدعی شد او نیز همانند زنان دیگر در دنیای هنر مورد تجاوز قرار گرفته است ، این اظهارات خانم بازیگر جوان حواشی زیادی را به همراه داشت.

هانیه توسلی

وضعیت ازدواج هانیه توسلی

از وضعیت ازدواج و همسر هانیه توسلی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

تابحال خواستگاری به آن شکل مرسوم نداشتم که بیایند خانه و چایی بریزم هنوز مجردم.

شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم ، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی توانم بفهمم چه جوری آدم ها اینقدر ر راحت بچه دار می شوند.

مخصوصا آدم هایی که می دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه دار می شوند.

سرپرستی یک دختر توسط هانیه توسلی

شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم ، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی ‌توانم بفهمم چه‌ جوری آدم ‌ها اینقدر ر راحت بچه ‌دار می ‌شوند

مخصوصا آدم هایی که می ‌دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه‌ دار می ‌شوند

سرپرستی از راه دور یک دختر بچه اردبیلی را برعهده دارم ، رابطه ما از طریق سیستم بنیاد کودک می باشد و آنها هر شش ماه نیازهای اصلی بچه را برایم م فرستند

خودم هم تلفنی با بچه صحبت می کنم و برخی مناسبت های مثل تولدش در آذر ماه و روزهای عید خیلی برایم اهمیت دارد

هانیه توسلی

فیلم سینمایی هانیه توسلی

● بی ‌صدا حلزون – 1398

● جهان با من برقص – 1397

● ایده اصلی – 1397

● ما همه با هم هستیم – 1397

● کلمبوس – 1397

● سوء تفاهم – 1396

● گرگ‌ بازی – 1396

● بن ‌بست وثوق – 1395

● مادری – 1395

● سیانور – 1394

● نقطه کور – 1394

● قشنگ و فرنگ – 1394

● هفت ماهگی – 1394

● شکاف – 1393

● نهنگ عنبر – 1393

● سه ماهی – 1392

● خط ویژه – 1392

● مردن به وقت شهریور – 1392

● به خاطر پونه – 1391

● دهلیز – 1391

● ابرهای ارغوانی – 1390

● زندگی خصوصی – 1390

● مادر پاییزی – 1390

● ندار ها – 1389

● آقا یوسف – 1389

● عصر روز دهم – 1388

● کیفر – 1388

● شیرین – 1387

● صد سال به این سال‌ ها – 1386

● عاشق – 1385

● غیرمنتظره – 1385

● زمان می ‌ایستد – 1384

● عصر جمعه – 1384

● دیشب باباتو دیدم آیدا – 1383

● کافه ستاره – 1383

● یک شب – 1383

● جایی برای زندگی – 1382

● شب ‌های روشن – 1381

● گاهی به آسمان نگاه کن – 1381

● اثیری – 1380

● شام آخر – 1380

● آخر بازی – 1379

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.