کد خبر : 33449 / /
/

عکس لو رفته از مهرداد صدیقیان با تیپ عروسی

تصویر منتشر شده از مهرداد صدیقیان در اینستاگرام، صحنه ای متفاوت از بازیگر سریال پوست شیر را نشان میدهد که در نوع خود کمیاب است.

عکس لو رفته از مهرداد صدیقیان با تیپ عروسی

در ادامه مطالب عکس کودکی بازیگران و به بهانه پخش سریال پوست شیر از شبکه نمایش خانگی نوبت به مهرداد صدیقیان که یکی از بازیگران اصلی این سریال است، رسید. از قرار معلوم بازیگر سریال سقوط یک فرشته علاقه بسیاری به عکسهای قدیمی و زیبای کودکی خود داشته و کم از این دوران پست منتشر نکرده است.

تصاویر یکی جذاب تر از دیگری بودند اما آنچه توجه بیشتری به خود جلب میکرد و برای ما هم در بخش فرهنگ و هنر نمناک، سوژه بامزه ای بود، عکسی بود که مهرداد صدیقیان در کنار برادرش با لباسی شیک که بیشتر به تیپ عروسی می خورد، به قول خودش در حال انجام حرکات موزون هستند.

مهرداد صدیقیان

مختصر بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 30 بهمن 1367 در تهران در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمد و تنها یک برادر دارد. در پی فراخوان بازیگری سال 1384 برای بازی در نقش اصلی فیلم عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی انتخاب و جلوی دوربین رفت و یک سال بعد خوش آیندترین اتفاق زندگی هنری اش یعنی همبازی شدن با مرحوم خسرو شکیبایی در فیلم اتوبوس شب رقم خورد اما با بازی در سریال سقوط یک فرشته و مدینه به شهرت دست یافت.

فیلم های مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در آثاری چون پوست شیر، بامداد خمار، رقص روی شیشه، لامینور، شاهگوش، دیوار، طلا، تا ابد، سونامی، سمفونی نهم، اروند، ایده اصلی، مدینه، سقوط یک فرشته، حیرانی، ماجرای نیمروز و... ایفای نقش نموده است. مهرداد صدیقیان مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.