کد خبر : 32678 / /
/

نجمه جودکی | نجمه جودکی طلاق

بیوگرافی نجمه جودکی + عکس

نجمه جودکی عکسی از خانه بهم ریخته اش منتشر کرد

بیوگرافی نجمه جودکی + عکس

نجمه جودکی برای اولین بار در سال 1388 با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد و سپس به اجرای برنامه قاب سفید و یار مهربان در شبکه دو پرداخت.

نجمه جودکی مجری مشهور برنامه های تلویزیونی با اجرا در شبکه جام جم وارد قاب تصویر شد.نجمه جودکی فارغ التحصیل لیسانس معماری در دانشگاه آزاد و فیلم سازی و تدوین از سروش است.نجمه جودکی فرزند اول خانواده اش می باشد .تصاویر جدید نجمه جودکی را ببینید.

نجمه جودکی

بیوگرافی و خانواده نجمه جودکی

نجمه جودکی متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۹ در تهران، مجری رادیو و تلویزیون است. نجمه جودکی مجری مشهور برنامه های تلویزیونی با اجرا در شبکه جام جم وارد قاب تصویر شد و با سبک متفاوت خود در اجرا به یکی از مجریان محبوب تبدیل شد. او اواخر سال گذشته از صداوسیما خداحافظی کرد و نوشت: برای مخاطبانم مینویسم. برای مردمی که سیزده سال لحظه به لحظه حضورشان را حس کردم.. دقیقا هجده سالم بود که اجرای اولین برنامه زنده ام را تجربه کردم..سالها تلاش کردم تا در این جایگاه باشم .  و حالا در سی و یک سالگی تصمیم جدیدم را با شما شریک میشوم  امیدوارم دور شدن من از اجرا در تلویزیون بین منو شما جدایی نندازه..

او در جدیدترین صحبت های خود گفته است: از تلویزیون رفتم راحت شدم!

نجمه جودکی

زندگی شخصی نجمه جودکی

نجمه جودکی 21 آبان ماه 1371 در شهر تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته معماری از دانشگاه آزاد است و با اجراهای متفاوت و به سبک خاص خود به عنوان مجری در برنامه هایی مانند سین مثل سریال، فرصت ویژه، مثبت هفده، هفت ترانه، مسابقه نما به نما و… حضور داشت.

نجمه جودکی برای اولین بار در سال 1388 با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد و سپس به اجرای برنامه قاب سفید و یار مهربان در شبکه دو پرداخت.

نجمه جودکی یکی از مجریان توانمند تلویزیون است. وی متولد 21 آبان 1369 در شمیران تهران است. او از 15 سالگی کار خودش را با گویندگی در رادیو آغاز کرد.نجمه جودکی اولین فرزند خانواده است و یک خواهر کوچکتر از خود به اسم نگار و یک برادر به اسم محمدرضا دارد. او دارای مدرک کارشناسی در رشته معماری از دانشگاه آزاد و نیز فارغ التحصیل فیلمسازی و تدوین از سروش است.

پدر و مادر نجمه جودکی از هم جدا شده‌اند. همین مساله باعث شد که او در یکی از برنامه‌های زنده شبکه 3، پس از گفتن اینکه فرزند طلاق است به یاد سختی‌هایی که مادرش پس از طلاق کشیده بیفتد و گریه کند.

نجمه جودکی

ازدواج نجمه جودکی

نجمه جودکی متاهل است.وی در سال 1395 با مهدی پارسا زاده ازدواج کرده است .

دوران ممنوع الکاری نجمه جودکی

نغمه جودکینجمه جودکی چهار سال در شبکه های داخلی ممنوع التصویر بود و اجازه اجرا در شبکه های معاونت سیما را نداشت. اجرای او در برنامه “هفت ترانه” که از شبکه شما پخش می‌شد، با واکنش‌های تندی از سوی منتقدین روبرو گردید. زیر پا گذاشتن خطوط قرمز، پوشش متفاوت این مجری جوان در برنامه موجب گردید تا  اینکه ایشان  به مدت 4 سال خانه نشین شود.

نجمه جودکی

فعالیت های نجمه جودکی

• شب ایرونی

• در انتهای الوند  

• ایران و آفتاب

• مردم گرام

• برنامه هفت ترانه

•  قاب سفید

• یار مهربان

• نردبان

• فرصت

• سین مثل سریال

نجمه جودکی

گفتگوی کوتاه با نجمه جودکی

در اجرا‌هایتان چقدر خودتان بودید؟

من خیلی آدم یکدستی نیستم و مدام در حال تغییر هستم. در طول زندگی شخصی‌ام نیز به همین صورت عمل می‌کنم. وقتی در حال اجرا هستم همیشه و در همه‌جا خوشحالم و لبخند از روی لبانم محو نمی‌شود.

همیشه سعی کردم قبل از اجرا‌هایم خیلی با آدم‌هایی که حالم را دگرگون می‌کنند در ارتباط نباشم که اجرایی خوب و عالی داشته باشم. در اجرا‌هایم کاملا خودم هستم، منتها خودمی که سعی کرده است در لحظه اجرا خودش را متعلق به مردم بداند و به هیچ‌چیز دیگری فکر نکند.

به این فکر می‌کنم که نجمه جودکی باشم که خودش از نوع تلویزیونی است؛ خودم را مدیون مردم می‌بینم و در آن یک ساعتی که اجرا می‌کنم مال مردم هستم، باید زندگی شخصی خود را فراموش کنم و با مردم باشم.

در اجرا‌هایتان خیلی بداهه صحبت می‌کنید، فکر نمی‌کنید این شیوه اجرا به جذب مخاطب لطمه وارد کند.

من چنین تفکری از اجرا‌هایم ندارم و فکر نمی‌کنم این شیوه اجرا از مخاطب من بکاهد. من کلا از متن فراری هستم و سعی می‌کنم در برنامه‌هایم نکته‌هایی از پیش تعیین شده‌ پیش خودم داشته باشم، مگر این‌که اتفاق خاصی بیفتد و با آن متن ارتباط برقرار کنم و در اجرایم از آن استفاده کنم. احساس می‌کنم در قالب گذاشتن مجری باعث بروز اتفاق خوبی در کار نخواهد شد و مردم ما را پس می‌زنند.

در دوربین زنده بداهه‌گویی کار بسیار مشکلی است، در این شرایط با مشکلات و استرس مواجه نمی‌شوید؟

در برنامه غیر‌زنده اجرا برایم خیلی سخت‌تر است، برنامه‌ای که اجرا در آن زنده است روح تازه‌ای در آن جریان دارد و احساس می‌کنم چون مردم به من نگاه می‌کنند این دوربین به من حرف می‌دهد و این بسیار زیباست.

به‌نظر من این بداهه‌گویی در برنامه زنده باید بیشتر اتفاق بیفتد. پله اول این است که خودت را نسبت به دیگران بیشتر قبول داشته باشی، به شرط این‌که به مرز غرور کاذب نرسی.

خودباوری و غرور هر دو یک کلمه است ولی کمی رنگ‌هایشان با هم فرق دارد، در این کار‌ها باید اعتماد به نفس داشته باشی و به خود‌باوری برسی. زمانی می‌توانی خودت را باور داشته باشی که قدر خودت را در لحظات بدانی.

رسانه ملی به‌نظر مخاطب اهمیت می‌دهد و با مجری که بخواهد اشتباه کند برخورد می‌کند. در این شرایط چه می‌کنید؟

کسی باید مجری شود که ادب و شخصیتش در راستای رسانه ملی باشد. من اگر بی‌ادبانه رفتار کنم، بیننده با این اشتباه من برخورد خواهد کرد. من در تنهایی خودم هم هیچ‌وقت با آدم‌ها نا‌محترمانه صحبت نمی‌کنم، کسی باید به این حیطه وارد شود که این چهارچوب‌ها را رعایت کند، چون او در قبال جامعه مسئول است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.