کد خبر : 32088 / /
/

وام | وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

پرداخت وام بلاعوض ۲۰۰ میلیونی به این خانوار‌ | چه کسانی با وام ۲۰۰ میلیونی خانه دار می شوند؟

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از پرداخت وام بلاعوض خرید خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن به مددجویان دارای فرزند معلول خبر داد.

پرداخت وام بلاعوض ۲۰۰ میلیونی به این خانوار‌ | چه کسانی با وام ۲۰۰ میلیونی خانه دار می شوند؟

وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی است که برای کمک به معیشت و رفاه مردم پرداخت می شود مشتریان بانکی آنلاین و بدون ضامن می توانند از وام های خرد بانکی بهره ببرند بانک ها این روزها به مشتریان خود وام های ویژه ای با شرایط خاص پرداخت می کنند آخرین اخبار مربوط به وام را در خبر آزاد بخوانید.

وام قرض الحسنه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پرداخت وام مسکن به خانوار‌های دارای فرزند معلول در کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:

در قالب طرح نهضت مسکن به خانوار‌های دارای دو فرزند معلول ۲۰۰ میلیون تومان و به خانواده‌های دارای یک معلول ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شده است.

محمدی افزود: در حال حاضر ۴۰ واحد مسکونی در شهر کرمانشاه منطقه فدک آماده تحویل به خانوار‌های بهزیستی فاقد مسکن دو معلول است.

او ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۷۵ واحد مسکونی به خانوار‌های دارای دو معلول پرداخت شده است و سال گذشته ۳۱۱ واحد مسکونی تحویل آن‌ها داده شد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۹ هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی فاقد مسکن هستند که از این تعداد ۲۵۰ خانوار بدون مسکن دارای دو معلول و یا بالاتر هستند

تسهیل شرایط وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی

جودی، معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: ۱۴۵ هزار متقاضی جدید تا ۲۲ بهمن برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن با بانک عامل اخذ قرارداد می‌بندند.

به گزارش بازار، مجید جودی معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: ۱۴۵ هزار متقاضی جدید تا ۲۲ بهمن برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن با بانک عامل اخذ قرارداد می‌بندند.تسهیل شرایط وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی برای ۲۰۰ هزار متقاضی روستایی

به گفته جودی ۵۵ هزار نفر هم که بعد از ۲۵ آبان پارسال وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی دریافت کرده بودند تا کنون برای دریافت متمم ۱۰۰ میلیون تومانی این وام با بانک قرارداد امضا کرده اند.

وی همچنین گفت: از ۲۰۰ هزار واحدی که بنیاد مسکن برای امسال متعهد به ساخت آن در روستاها بوده ۱۶۵ هزار واحد در دست ساخت است.

وام

 هزینه وام خرید مسکن ۱۱۵ میلیون تومان شد

هزینه دریافت وام خرید مسکن ۴۸۰ میلیون تومانی از محل اوراق حق تقدم بانک مسکن برای زوجین تهرانی به ۱۱۵ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش تسنیم، بررسی جدیدترین قیمت اوراق حق تقدم مسکن نشان می‌دهد متوسط نرخ هر برگه از این اوراق به 120 هزار تومان افزایش یافته است. در تهران از محل این اوراق با احتساب وام تعمیر 480 میلیون تومان به زوجین پرداخت می‌شود.

برای استفاده از این وام متقاضیان باید 2 برابر مبلغ وام، اوراق را از طریق بورس خریداری شود. در واقع برای وام 480 میلیون تومانی باید 960 برگه اوراق حق تقدم خریداری شود.

در زمان حاضر قیمت هر برگه از این اوراق به‌طور متوسط حدود 120 هزار تومان است. از این رو متقاضی بایستی حدود 115 میلیون تومان برای استفاده از وام خرید مسکن بانک مسکن در همان ابتدا هزینه کند.

به‌عبارت دیگر 365 میلیون تومان از وام 480 میلیون تومانی خرید مسکن باقی می‌ماند که با توجه به قیمت‌های کنونی مسکن، اثرگذاری چندانی در قدرت خرید مردم نخواهد داشت.

وام فوری

دلالان اینگونه وام اجاره مسکن می‌گیرند

اوتادی گفت: بازار خرید وفروش وام ودیعه مسکن در بسیاری از شهرستان‌ها برای دریافت وام ودیعه مسکن داغ شده است.

عبداللّه اوتادی گفت: متاسفانه در پشت پرده‌ پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن رانت وجود دارد که بنابر هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های که در استان تهران صورت گرفته است، پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای مستاجران مشاوران املاک در استان تهران نمی‌توانند اقدام به تخلف در روند ارائه کد رهگیری کنند.

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور، متاسفانه در شهرستان ها، فروش کد رهگیری افزایش یافته و بسیاری از فروشندگان با ارائه کد رهگیری در سایت و اپلیکیشن‌ها اقدام به فروش آن می‌کنند.

او می‌گوید: اکنون به هر اپلیکیشنی که برای فروش کد رهگیری مراجعه کنید، شاهد فروش چشمگیر این کدها هستیم که خود یک بازار جذاب برای مستاجران و دریافت‌کنندگان تسهیلات شده است.

اوتادی گفت: برخی از افراد با پرداخت ۲۰۰هزار تومان می‌توانند این کد رهگیری را خریداری کنند و متاسفانه در این بخش نظارت و پیگیری وجود ندارد.

اوتادی گفت: در این بخش یک نظارت و ارزیابی باید صورت گیرد تا شاهد چنین تخلف هایی در حوزه فروش کد رهگیری به ویژه در اپلکیشن‌هایی مانند دیوار و شیپور نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.