کد خبر : 30666 / /
/

لیلا بلوکات| لیلا بلوکات عکس| لیلا بلوکات بیوگرافی

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات صحبت هایی را درباره ازدواج نکردن خود بیان کرده است.

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 در تهران است. لیلا بلوکات به دلیل علاقه اش به هنرپیشگی دوره های بازیگری را نزد امین تارخ و میکائیل شهرستانی گذراند. لیلا بلوکات در سال 77 از طریق بازی های تئاتری دیده شده و در همین سال اولین بار با سریال روزهای زندگی جلوی دوربین رفت. شهرت لیلا بلوکات در سال 1387 در سریال یوسف پیامبر با نقش همسر آخناتون شروع شد. لیلا بلوکات همچنان مجرد می باشد و قصد ازدواج ندارد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر ۴۲ ساله که به نظر می رسد شرایط مالی خوب دارد علت ازدواج نکردنش را بیان کرد. او گفت:

طبیعی است با این همه علاقه ام به خانواده، خودم هم به داشتن خانواده و تشکیل زندگی فکر می کنم اما موضوع ازدواج اولویت امروز زندگی من نیست هرچند که به این موضوع هم معتقدم که ازدواج جز آن دسته از موضوعاتی نیست که بتوان روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی وقت ها شرایطش که پیش آید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

خانواده لیلا بلوکات

خواهر بزرگش نوشا مهندس برق و خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است

 تحصیل لیلا بلوکات در رشته فرش

از دوران دبیرستان عشق بازیگری داشتم برای همین تصمیم گرفتم حرفه بازیگری را دنبال کنم اما از شانس ام مهلت ثبت نام در هنرستان صدا و سیما تمام شده بود

در نهایت مجبور شدم در رشته فرش که متقاضی کم داشت ادامه تحصیل بدم

نحوه ورود لیلا بلوکات به دنیای بازیگری

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال 1377بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده دوستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج نموده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچک ترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. در خانواده مان من تنها کسی هستم که کار هنری انجام می دهم اگرچه خواهرم میترا زمانیکه 7- 6 ساله بود در سریالی از آقای سیروس مقدم نقش دخترخانم افسانه بایگان را بازی کرد ولی در کل علاقه ای به ادامه این شغل نداشت.

لیلا بلوکات

شهرت لیلا بلوکات در یوسف پیامبر

شهرت خانم بلوکات در سال 1387 وقتی 24 ساله بود در سریال یوسف پیامبر با نقش همسر آخناتون شروع شد

بعدا اعلام شد قرار بود وی نقش زلیخا را بازی کند اما بخاطر سانحه رانندگی این نقش به کتایون ریاحی سپرده شد که ایشان به نحو احسن آنرا ایفا کردند

ازدواج لیلا بلوکات

موضوع ازدواج در اولویت زندگی امروز من نیست هر چند معتقدم ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند .

خیریه لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از تأسیس خیریه «مهر لیلا» گفت:من همیشه از همان بچگی دوست داشتم، به دیگران کمک کنم. چنین خیریه ای داشته باشم و خدا را شکر پس از رسیدن به بازیگری و به همت و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. نخست برای شروع با هشت کودک معلول آغاز کردم. اکنون نزدیک به هزار فرزند دارم که می توانم آرزوهای آنها را برآورده کنم.

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقمند است. او گفته:من از کودکی ورزش والیبال دوست داشتم. اکنون چند سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده ولی در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند.

لیلا بلوکات

فیلم شناسی لیلا بلوکات

* فیلم های سینمایی لیلا بلوکات

- همه چی عادیه (۱۳۹۵)

- آس و پاس (۱۳۹۴)

- دراکولا (۱۳۹۴)

- پنج ستاره (۱۳۹۲)

- آینه شمعدون (۱۳۹۱)

- عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)

- جیب‌بر خیابان جنوبی (۱۳۹۰)

- آقا یوسف (۱۳۸۹)

- اخراجیها ۲ (۱۳۸۷)

- اخراجیها (۱۳۸۵)

- ابراهیم خلیل‌الله (۱۳۸۴)

لیلا بلوکات

* فیلم های تلویزیونی لیلا بلوکات

- روزهای زندگی    ۱۳۷۷

- همسفر    ۱۳۷۹

- آبدارشاه    ۱۳۷۹

- سرزمین خاکستری    ۱۳۸۰ 

- مزه خوب کودکی ۲    ۱۳۸۰

 - نقش بر آب    ۱۳۸۱

- یکی مثل من    ۱۳۸۲

- یوسف پیامبر    ۱۳۸۳–۱۳۸۷ 

- پدرخوانده    ۱۳۸۴

- روز رفتن    ۱۳۸۵

- خسته دلان    ۱۳۸۷

- جراحت    ۱۳۸۹ 

- آسمان همیشه ابری نیست    ۱۳۸۹

- سایه روشن    ۱۳۹۰ 

- راز و نیاز    ۱۳۹۱ 

- راز پنهان    ۱۳۹۱

- زمانی برای عاشقی    ۱۳۹۲

- هشتگ خاله سوسکه    ۱۳۹۷

- لحظهٔ گرگ و میش    ۱۳۹۷

- از یادها رفته    ۱۳۹۷

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.