کد خبر : 30329 / /
/

نیوشا ضیغمی | نیوشا ضیغمی همسر جدید

دومین همسر نیوشا ضیغمی هم مایه دار از آب درآمد | حلقه ازدواج نیوشا ضیغمی همه چیز را لو داد +عکس

نیوشا ضیغمی این عکس را منتشر کرد

دومین همسر نیوشا ضیغمی هم مایه دار از آب درآمد | حلقه ازدواج نیوشا ضیغمی همه چیز را لو داد +عکس

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. اخیرا شایعاتی درباره طلاق  نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است. نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد.. نیوشا ضیغمی بعد از عمل جراحی با تغییر بسیاری همراه شده است. نیوشا ضیغمی در سالن زیبایی سرمایه گذاری کرده است.

نیوشا ضیغمی

نحوه بازیگر شدن نیوشا ضیغمی

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی (کارگردان) برای سریال در چشم باد معرفی شد.

ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد.

شهرت نیوشا ضیغمی با سینما

با فیلم مواجهه در سال 1383 به سینما راه یافت و یکسال بعد با فیلم شوریده به کارگردانی محمدعلی سجادی نامزد سیمرغ بلورین فجر شد.

شهرت او اما با فیلم پارک وی سال 1385 به کارگردانی فریدون جیرانی شروع و سپس با فیلم اخراجی ها در همین سال ادامه یافت.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی با تاجر نقره

نیوشا ضیغمی در آبان سال 1389 وقتی 30 ساله بود با آرش پولادخان (تاجر نقره) ازدواج کرد ، شاید جالب باشد بدانید که مهریه این زوج تنها دو سکه طلا است !

آقای پولاد خان برای رسیدن به نیوشا با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم پرتقال خونی سال 89 به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد.

شروع کارهای تجاری نیوشا ضیغمی

وقتی 17 ساله بود با فروش پرایدی که پدر برایش خریده بود و گرفتن وام برای خود خانه خرید و در دوران دانشجویی آشنایی اش با خانوم دکتری باعث مشارکت آنها در ایجاد کلینیک زیبایی پوست شد.

در حال حاضر هم با همسر خود که متولد 1352 است در کار تجارت نقره و سرمایه گذاری روی فیلم ها فعالیت می کند.

ورزش

مگر می شود اهل ورزش نباشیم شنا ، بدنسازی و یوگا را جدی کار می کنم و به شیرجه ، سوارکاری و تنیس خیلی علاقه دارم.

طرفدار پرسپولیس

بیشتر طرفدار تیم ملی هستم ولی قرمز می پوشم ، در بیشتر مواقع هم هر طرف باد بوزد من هم کشیده می شوم ولی خارج از شوخی قرمز پوش سرسختی هستم.

خواهرم روشا

من یک خواهر دارم که از خودم 10 سال کوچکتر است و کلی نگرانش هستم.آرزو میکنم بتوانم برایش خواهری باشم که بهترین کارها را انجام دهم چون فاصله سنی ما زیاد است نگرانی من یه جورهایی هم خواهرانه ست هم مادرانه …

سفیر کودکان کار

در انجمن حامیان کودک کار و خیابان به صورت مستمر فعالیت دارم ، بچه های کار مسئله ای پیچیده در جامعه کنونی ماست و بحران بزرگ اجتماعی محسوب می شود.

آشپزی

من واقعاً آشپزی کردن را خیلی دوست ندارم نه اینکه از زمانی که بازیگر شدم علاقه‌ ام را از دست داده باشم نه ، قبلاً هم دوست نداشتم.در عوض خرید روزمره خانه را خیلی دوست دارم حتی چیدمان داخل خانه و خیلی چیزهای دیگر را هم دوست دارم چون کار خانه که فقط آشپزی نیست.

سفر در زمان

اگر روزی می ‌‌توانستم در زمان سفر کنم به قرن نوزدهم می‌‌ رفتم برای این‌ که قرن بیست و یکم قرن تکنولوژی است و قرن سرد و پر دغدغه‌ ای است ولی قرن نوزدهم قرن احساس و هنر بود.

نیوشا ضیغمی

جراحی زیبایی نیوشا ضیغمی

من سال 86 جراحی زیبایی بینی انجام دادم و قبل از عمل 11 فیلم بازی کرده بودم.یکی از دلایلی که بینی ام را جراحی کردم این بود که خودم از نیمرخ ام خوشم نمی آمد و با چهره ام خوشحال نبودم ولی الان راضی ترم.

عاشق اصفهان

من عاشق اصفهانم ، گشت زدن در لابه لای آثار باستانی این شهر را دوست دارم.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما هستم

من خودم را بازیگر سینما می دانم اما بازیگر ، بازیگر است و هر زمان متن خوب از هر رسانه ای به من پیشنهاد شود آنرا انجام خواهم داد.

در انجمن حمایت از کودکان

من سال هاست که با انجمن حمایت از کودکان کار و خیابان بعنوان سفیر همکاری می کنم و طی این مدت تلاش کردم درباره این کودکان شناخت بیشتری پیدا کنم.

نیوشا ضیغمی

حمله نیوشا ضیغمی به صدف طاهریان

خانم ضیغمی در گفتگویی با یکی از رسانه ها در خصوص صدف طاهریان که از پشت پرده فساد در سینما حرف زده بود گفت ؛ ایشان را بازیگر نمی دانم.بنظرم اسمشان را اصلا نیاورید چرا که اصلا بازیگری نیستند ، واقعا نمی دانم چه زمان بازیگر بودند فقط تصاویری از او در اثری دیدم که نقش مهمی هم در آن نداشت.چرا ما یک آدم الکی را بزرگ می کنم ، خود ما این آدم های بی مغز را بزرگ می کنیم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.